Hakutulokset

1. H

Maaliskuiset 2018 *tammikuussa*

Ihana miten muillakin alkaa äitiysvapaat pikkuhiljaa. Itse en ole saanut vielä läheskään kaikkea tehtyä to-do-listaltani! Vaatteita tosin olen jo pessyt. Oliko teillä tarvetta palauttaa äitiyspakkauksen tuotteita neppareiden vuoksi? Meillä nuo sattui olemaan sen verran hyvin kiinni etten nähnyt...
  2. H

@Villavarvas Sanopa muuta! Äskenhän vasta oli kesä ja alkuraskauden pahoinvoinnit. Ihan pelottaa miten nopeasti aika on hujahtanut. Sitten toisaalta tuntuu hassusti, että on ollut jo ikuisesti raskaana ja, että tulokas saisi kohta jo tullakin esittäytymään ;)
  3. H

Hyvä @Suikku1 jos pääset neuvolaan puhumaan noista supistuksista. Minullakin niitä on jatkuvasti jos vähänkin lähden kävelemään mutta eivät ole kipeitä, epämukavia vain. Sinulla on kuitenkin ilmeisesti vatsa jo laskeutunut eli voiko kroppakin tavallaan alkaa kypsyttelemään kehoa synnytykseen...
  4. H

@Tuut1kk1 ja @Madre18 Täälläkin painiskellaan tuon painonnousun kanssa. Aluksi ajattelin kilojen kertymisen loppuvan pahoinvoinnin jälkeen kun ei tarvinnut enää syödä koko ajan. Nyt kiloja kuitenkin tulee lisää ihan normisyömisellä. Nyt mennään +15kg ja elopaino ylitti tällä viikolla 90kg...
  5. H

Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

Ihana kuulla ultrakuulumisia ihmisiltä! :) Meilläkin oli oma ultraus eilen ja kaikki oli hyvin. Vaikka koin, että ihan rauhallisin mielin oltiin sinne menossa niin silti nukuin todella katkonaisesti edeltävän yön ja varsinaisessa ultrassa kaikki hiljaisuudet tuntui painostavilta ennenkuin...
  6. H

Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

@Suikku1 Täälläkin kesti, että liikkeet alkoivat tuntua - tai, että tajusin niiden olevan potkuja eikä vain ilmakuplia vatsassa! Nyt on saanut tuntea niitä jo muutaman päivän. @anni00 Paljon tsemppiä sinulle! Niinkuin täällä sanottiinkin niin imetys ei ole vanhemmuuden mittari. On tärkeää...
  7. H

Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

Hei, pääseekö vielä mukaan juttelemaan :) Olen seuraillut tätä porukkaa pienen hetken ja ilmapiiri vaikuttaa tosi tsemppaavalta! Ihana kuulla iloisia uutisia ja myös näitä raskausoireita puida yhdessä. Ja paljon voimia myös niille kaikille joilla asiat eivät ole edenneet odotetusti. Minut voi...

Yhteistyössä