Hakutulokset

1. Sphinx

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Hei, Joku ehkä muistaa, kun kävin viime viikolla täällä omanapailemassa ja kerroin 4 roskishaamusta Apteekin omaan sekä Pregcheckin testeihin. Viime lauantaina kuitenkin hanat aukesivat (kp 32/32). Vuoto kesti 4 päivää, normaalin 7 päivän sijasta. Eilen olo oli todella huono, ja edellisestä...
  2. Sphinx

Moi, pakko raportoida, että tänään kp 1. Eli 4 haamua eivät merkanneet mitään. Ilolla uuteen kiertoon ja yk 9. Ihanaa hellepäivää kaikille
  3. Sphinx

Annikaeveliinalla näen kyllä jotain. Ja Heilangalla! Pää hajoaa. Maltoin olla koko päivän testaamatta ja nyt illalla tein apteekin oman. Testiajalla ei mun mielestä mitään, mutta puolen tunnin päästä punertava viiva, ainakin mun silmissä? WP 20140523 006 - Aijaa.com Tämä siis jo neljäs...
  4. Sphinx

Hyvin jaksoin odotella ja tein vielä sen apteekin oman. Rutkasti testiajan ulkopuolella roskishaamu taas. En tiiä erottuuko kuvasta. Apteekin oma - Aijaa.com Mitäs jos vaan malttais...
  5. Sphinx

Kiitos kommenteista, te ootte niiiiiin ammattilaisia näissä testeissä! Ihana tuo NelHM:n "mähän tunnetusti kusen jonku viivan vaikka jäätelötikkuun..." :D Katsotaan, josko malttaisin vielä pari päivää odotella ja testaisin sit uudestaan. En oo tästä kierrostakaan nyt ihan varma, että missä...
  6. Sphinx

En oo kovin kokenut liuskatestien tiirailija, ovulaationkin testaan aina Clearbluen hymynaamoilla, kun oon niin malttamaton... Mistähän sais vähän kärsivällisyyttä odottaa a) menkkojen alkamista ilman yltiöpäistä testaamista ja b) raskaaksi tulemista? Mistä noi testiajan jälkeen tulevat...
  7. Sphinx

Hei ladies, uus tyyppi kyselee ihmeissään, että mitä nää Pregcheck-liuskatestien roskishaamut oikein meinaa..? Ei varmaan mitään? Dpo 15 ja 16 saatu tunnin sisällä testaamisesta tällaiset: Toista lasta toivotaan, eka 6 vuotias. Neljä viikkoa sitten tehty laparoskopia, jossa poistettiin...

Yhteistyössä