Hakutulokset

1. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Varmaan se preckcheck kun hävitin ne paketit kaikista mutta toises sit luki se onestep @Nadine88
  2. P

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Voi love- nyt täälläkin peukut pystyssä siunkin suhteen! En mie taia päivitellä kun jos täältä kohta pois lähtee. Tein joko preckcheck ja one step en muista kummalla eile ja kummalla tänään kun poistin kaikki pahvit ja leväytin vaan laatikkoon kaikki.
  3. P

@Nadine88 tilasin raskauskeijulta pregcheck ja sit niitä toisia olikohan one step tai jotain. Liuskoja siis. Täällä jomo on oikeesti lähes koko aikasta. Ripsihuollossa piti olla koko ajan alavatsaa silittelemässä ja hyväilemässä, en tiedä helpottaako se yhtään
  4. P

Joo tänä aamuna eri merkin testissä nega. Tein tosin eri merkkisellä kuin eilen. Eli toivoa on kuitenkin. Katsoo miten nyt malttaa testailla jos vaikka to ja pe se virallinen. Jomotus/paineen tunne koko ala vatsalla melkeen jatkuvaan välillä tulee sellasina aaltoina kovempana. Paljon laajemmin...
  5. P

Joo tänä aamuna eri merkin testissä nega. Tein tosin eri merkkisellä kuin eilen. Eli toivoa on kuitenkin. Katsoo miten nyt malttaa testailla jos vaikka to ja pe se virallinen. Jomotus/paineen tunne koko ala vatsalla melkeen jatkuvaan välillä tulee sellasina aaltoina kovempana. Paljon laajemmin...
  6. P

Toivotaan ettei love- puhelin soi ja Hitto ei puhelimella jaksa tuota paksunnusta mutta janitaisellekkin kaikkea hyvää ja tsemppiä! Joo kyllä vähän alkaa tuntua että vihdoin neljän vuoden odotus palkitaan ja josko riittäs polilla juokseminen vaikkei nyt keretty kun kaks kiertoo käydä. Kyllä...
  7. P

Tein iltapäivä pissistä joku 4h ollu. Mies aina huhuilee mahaan että ”onko siellä joku” niin nyt kirjotin kajaalilla mahaan ”taitaa olla”, aion pyytää siis että huhuilis tullessaan kotiin..
  8. P

Ihan tosi tosi tosi varovaisesti tein herkän testin. Lähetin kaverille kuvan joka on pahimmanluokan testailija ja kolme raskautta läpi käynyt ja hän lähetti varovaiset onnittelut ja kuvia omista 3+3 ja 3+4 ja samalta näyttää. Täällä mentäisi siis 3+3 jos tää nyt on sitä mitä luulen. Iltapäivällä...
  9. P

Haalea haalea plussa vai viivanpaikka? 3+3 ois vasta. Kolme raskautta aikaan saanut kaveri ois sitä mieltä että plussa. Onnistuiko kuvan liittäminen? Samoissa testeissä aiemmin vaan erottanu ne viivanpaikat erisävyisenä valkeana http://aijaa.com/y6y7Ns
  10. P

Hitto miten mie saan lisättyä kuvan?! Tuli nimittäin joko haalee haalee haalee tai sit viivanpaikka ja nyt apua siihen tartteisin!
  11. P

Meillä nyt onneks toistaseks tiedos yhet pikkujoulut ja nekin on omat. Siihen mennessä tietää joko olevansa tai ei olevansa. Mie taas huutelen oireitani vaikka ei niitä mitenkään pitäny tulkita. Aivastellessa ja äkkiliikkeissä vihlontaa, jotenkin tuntuu että jatkuvaan pitäs olla pissalla ja sit...
  12. P

Mieki vähön piinailen joko tekisin testin tässä alkuviikosta. Nyt mennään siis kp 24 ja dpo 9. Normalaikierto aika tarkkaan se 27 päivää mutta nyt kun tuo inssi niin myöhään että flon mukaan alkais kp 30. Nyt ei pregnylkään näkys testissä enää, eihä luget voi vääristää tulosta? Ei ne kai kun...
  13. P

@atvk87 on miulla siis luget käytössä voi johtua kai niistäkin tai ihan mistä vaan mutta ehkä vähän voi haaveilla :whistle: löytyy myös turvotusta mutta se ei nyt uutta yövuorojen aikaan. Kyllä mie olen ihan kirjannu ylös ”oireita” ja jos alkaa menkat niin sit vaan revin sen lapun :p
  14. P

Hitto voiko olla aamuinpahoinvointia !! Tosin yövuoroissa mennyt nämä kaks yötä mutta viiden aikaan alkanut oksettaa ja eilen koti matkalla vain paheni. Samalla se huippaus ja heikentyny olo. Ihan kuin ois krapulassa. Normaalisti en pode pahoinvointeja milloinkaan ja en oikein koskaan...
  15. P

Kyllähä sitä löytää oireita itestään mutta millonka niitä malttas olla ajattelematta.. vielä viikko
  16. P

Näin minä @Jennipä vähän ajattelinkin, viime kierrossa meni 15 päivää. Nyt mennään kuudetta (näköjään just vaihtu vuorokaus eli seitsämättä) päivää inssistä.
  17. P

En ees muista mitä tänne kirjotellu viimeks mutta tässä taas lyhyttä priiffiä. Niin oon ulapalla naisen anatomiasta ja kierrosta että aivan hävettää. Voiko myöhänen ovulaatio (periaattees lääkkeillä tehty) myöhästää mahdollisten kuukautisten alkua. tänään käytiin syömässä ja ai saatana kun oli...
  18. P

Niin oon ulapalla naisen anatomiasta ja kierrosta että aivan hävettää. UK osaisi ehkä vähän enemmän olla auttavampi uusia hoitolaisia kohtaan. Tänään vai eilen vihlas niin jotta piti kumartuu, tänään käytiin leiketuvalla ja ai saatana kun oli farkut jalassa niin mahottomalta tuntu istua...
  19. P

Hirrrveesti plussia. Onnea! Täällä nähtiin sitten unta synnytyksestä, olen päättänyt että en rupea ollenkaan miettimään synnytystä ennen kuin olen paksuna. 5 päivää inseminaatiosta.. rinnat on kyllä kipeet vaan olipa nuo viime kierrossakin. Liian helppoo tuo lugejen syöminen kun meinaa aina...
  20. P

Joo love- mie oon tehny nyt linjauksen että en yhtään ala miettiä mahdollista raskautta ennen testi päivää. Ja uuu josko teille olisikin maailman paras joululahja tulossa!!

Yhteistyössä