Hakutulokset

1. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Mä olen käyttänyt vau.fi raskauslaskuria. Musta se on hyvä. Sinuna soittaisin neuvolaan kun tulee sitä vuotoa ja muutenkin pääsisit ammattilaisten arvioon. Mulle sieltä sanottiin, että heti pitää soittaa jos tulee mitään veristä. Tsemppiä, ja toivottavasti vahvistuu ja pysyy matkassa!
  2. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Sorruin vielä tänään tekemään testin, kun raskausoireet on niin olemattomat. Nyt viikko 5+4 ja testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Kiinni siellä ainakin pidetään...
  3. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Voi ei! Pahoittelut ja voimia sinne, @Reetaleena !:cry:
  4. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Hei! Mitäs tänne kuuluu, vai onko kaikki kadonneet täältä facebookkiin? Mulla on ollut jonkin verran kramppeja ja epämukavaa oloa, rinnat kipeät ja kasvaneet, maha pullottaa ja eilen ja toissapäivänä oli oikeasti jopa paha olo. Tänään ei sitten mitään muuta kuin kipeät rinnat ja iso maha ja...
  5. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Josko tämä nyt riittää testailua. Menkat toista päivää myöhässä. https://aijaa.com/TNR1Ez :love:
  6. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Täällä tänään oletettu menkkojen alkamispäivä. Ei minkäännäköisiä vuotoja. Raskausoireet tuntuneet todella lieviltä ja oli pakko pissata tikkuun. Kuvassa ylhäältä alas 11, 12 ja 15 dpo. Alin siis tänään ja laimeasta iltapäivän pissasta ehkä tunnin pidätyksellä. Pakko vielä huomenna aamulla tehdä...
  7. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Kiitos! Koskaan en ole ennen ollut raskaana, niin tuntuu uskomattomalta, että menkat ei nyt alkaisikaan...(n)
  8. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Mulla on tuntunut nyt aamusta asti jomotus vasemmassa kyljessä alhaalla. Onko tämä normaalia? Tähän asti tullut vain ohimeneviä "tikariniskuja" tai repäisyjä ylösnoustessa...:oops: Tässä mun 12 pdo pc vielä: https://aijaa.com/mqdqgd Tänään 14 dpo ja huomenna oletettu menkkojen alkamispäivä...
  9. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Minä annoin välipalapatukan, jonka taakse olin piilottanut 10 dpo testin, jossa vahva plussa. Mies katsoi sitä hetken, sanoi "oikeesti?" ja halasi. Oikeastaan vasta seuraavana päivänä alkoi siitä enemmän puhumaan. Varmaan oli vähän sisäistämistä, kun oli vasta kolme viikkoa aiemmin sanonut, että...
  10. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Mäkin olen entinen testausaddikti, mutta nyt tää olo on mulle tarpeeksi vakuutusta. Eilen vielä tein kyllä, kun kaapissa kerran pc vielä oli. Hyvin oli vahvistunut. Mutta tämä tunne on vaan seesteinen ja minä vaan tiedän että se pieni siellä kasvaa. Yksi digi mulla on kuitenkin kaapissa jonka...
  11. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Mulle sanoo joku laskuri 4.4., mutta Natural Cycles-appi esim 5.4. eli sama laskettu meillä. Ovis oli 12.7. :rolleyes:
  12. Naturamama

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Heippa! Täällä plussattu räikeillä viivoilla lauantaina 10 dpo ja viivat vahvistuneet vahvistumistaan, eli minut voikin sitten heti lisätä plussanneisiin: Naturamama 33v./yk1/plussa 7/18 :love: Puhaltelen plussatuulia teille täältä ja toivon, etten joudu pian takaisin haaveilemaan. :love:
  13. Naturamama

.

Molempia litkin päivittäin ovikseen asti ja heti pamahdin paksuksi! :ROFLMAO:
  14. Naturamama

Huhtikuiset 2019

5.4./Naturamama/1. Mä oon pari kk jo ennen yritystä aloittanut prenatal-vitamiinit, Solgarin oon syönyt. Nyt yirtyskierrossa aloitin myös maitohappobakteerit ja plussauksen jälkeen siirryin vielä laadukkaampiin ruokapohjaisiin Terranovan prenataleihin. Folaattia kyllä tulee mulla myös paljon...
  15. Naturamama

.

Nyt s-markettiin ja sieltä ne pc:t kehiin! :geek:Mähän plussasin kunnolla 10 dpo first resposella ja pcllä, mutta samasta pissasta ei tullut onestepiin mitään. Mulla on vielä uskoa suhun!
  16. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Tervetuloa @kolava !:) En tiedä menenkö jo asioiden edelle, mutta oletteko ajatelleet mennä varhaisultraan ja jos niin millä viikolla?
  17. Naturamama

Huhtikuiset 2019

Minua huvittaa, kun olen aiemmin luullut ties mitä pms-oireita raskausoireiksi. Olisinpa tiennyt, ettei ne ole lainkaan samanlaisia... Mulla olis menkkojen alkamispäivä perjantaina, niin ajattelin soittaa sitten ensi maanantaina.
  18. Naturamama

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Minni-83 sulla on jännä tilanne, toivottavasti vahvistuu! Mun tämän aamun pc 12 dpo https://aijaa.com/mqdqgd :love:
  19. Naturamama

.

En ole noita testejä koskaan käyttänyt, mutta pakkohan tuon on olla! Käy hakemassa pc:t. Mun tämän aamun pc: https://aijaa.com/mqdqgd ja menkkoja odotan vasta perjantaille.
  20. Naturamama

.

Ihanaa! Onnea ja vahvistumista! Meillä on tuolla odottajien puolella jo hiukan alkanut varovainen huhtikuisten keskustelu. Nähdään siellä toivottavasti kaikki plussanneet!

Yhteistyössä