Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

No nyt on ainakin varmasti ovuloitu kun dpo 6 lämpö on 36,8 ja nenä tukossa. Mitään muita oireita ei ole.. Ehkä vähän enemmän ollut unia öisin. @Päppyrä oletko valkovuotoa tarkkaillut, meillä kun suunnilleen samassa vaiheessa nyt kierto? :LOL: mulla ainakin sameaa ja kuivahkoa, seksihalut myös...
  2. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eikös valkovuoto ovulaation jälkeen muutu sameaksi ja paksuksi, siis jos ei ole hedelmöittynyt?:cautious:
  3. M

Miten täällä on näin hiljasta (n) @joulutoive ompa ikävää, onneksi olet selvinnyt järkytyksestä :cry::cry: miten piinailijoiden oireet? Täällä ihanan oireetonta ja mahtava fiilis :X3: viime kierto oli yhtä oireilua ja kamalaa oloa koko kierron ajan. Ainoastaan ovuloinut puoli välillä jomottelee...
  4. M

Pitääpä itekkin kommentoida välillä jotain. 5päivää oviskipuilut, Kp 16 tänään ja ovis oli kp 14 seuraavana yönä, lämpö nousi 36.8 ja paleli kahtena päivänä, yöllä tunsin irtoamisen, siitä tasan vuorokausi oli loppuun asti seksiä. Voihan se mahis olla raskautua vaikkakin epätodennäköistä nuin...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Yöllä tunsin ku munasolu irtosi taikka räjähti... :LOL: miten tämmöstä jaksaa kuukaudesta toiseen?! Aamupissailu sit sattu toisellepuolen alavatsaa. Voin sanoa että mulla tämän irtoamispäivän aikaan ei oo käyny seksi mielessäkään toisin kuin viikko sitten kokoajan..(n) hitsi kun en osaa nuita...
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ai se kone bongas sen kp 11? Ku mieki luulin että ovuloin jo kp 9, mutta tiiä sitten.... Ilmottele ihmeessä miten oireet jatkuu :)
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Emma_89 mulla ihan samat oireet nyt paine alavatsassa ja lämpö 37, kp 14 vasta nyt. Aivan kuin omaa tekstiä oisin lukenu :D ei mullakaan ole ollu tämmöstä oloa ennen, mutta taitaa munasolu vasta irtoilla (n)
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla vilunväristyksiä ja ihme paine ihan alavatsalla varsinki pissatessa, tosi outoaa... Mutta minusta ovis oli 3 päivää sitten eli oisko tässä nyt viikko oviskipuja ja ties mitä vain sitten. Viime kuussa oli kans kaikkea maan ja taivaan väliltä. En malta oottaa kuulla tuloksianne :LOL::love:
  9. M

@Toiveli Sama vika täällä... Tai en tiedä onko se keksimistä mulla ei ainakaan koskaan pillereitä syödessä ollu tällaista (n)taitaa hormoonit vain hyrrätä. Nyt ovis ohi palelee toista päivää mutta ei ihme lämpö 35.4, hohhoi! :LOL:
  10. M

Abby muista ilmoittaa miten kävi, toiv ne perhanan menkat pysyisi poissa! :X3:

Yhteistyössä