Hakutulokset

1. L

Vuodelepo sairaalassa

Kohtalotoveri en ole (tai en ainakaan vielä), mutta tulin vaan teille molemmille hurjasti tsemppejä toivottamaan! 32 viikkoa on jo hieno saavutus, @Karvatassut! Itse tiedän yhden, joka on päässyt lopulta vielä kotiin ja syntynyt ihan täysillä viikoilla :) Toivottavasti @wallaroo pysyy kanssa...
  2. L

Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

Mulla on liikunta nyt jäänyt tän sairasloman aikana - niin kuin mietin, että ilmoittautuisin äitijumppaan, mutta koko kevään ajalta siihen osallistuminen on nyt turha haave :( Mutta parin viikon päästä uiminen on sallittua niin ehkä sinne sitten ja koiran kaa on kyllä tullut lenkkeiltyä...
  3. L

Kiitos neuvoista! Noin näin mäkin sen hiukan aattelin, että ei se pesukone nyt yhden lapsen kaa koko päivää ees pyöri, mutta aloin sitten epäilemään, kun kuuntelin ystävien/sukulaisten mielipiteitä. Tää tulee varmaan toistumaan vielä tsiljoonakertaa raskauden ja äitiyden aikana x)...
  4. L

Huomasin nyt vasta, että mun tietoja ei huomattu lisätä viime kuussa listalle, joten tässä ne nyt uusiksi :) LA 25.5. Lillimaria/30/Ensimmäinen/TAYS Viikkoja kasassa nyt 20+0. Ensi viikolla rakenneultra. Vielä ei kauheasti jännitä, mutta ensi viikolla varmasti sitäkin enemmän...
  5. L

Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

Mäkin oon varmaan raskauden alusta seurannut keskustelua, mutta nyt vihdoin liityn mukaan. On ollut niin mukava lukea hiukan, että missä kohtaa muut menee :) Alkuraskaus meni itsellä loistavasti ilman mitään pahoinvointeja tms. Närästystä ollut lähinnä. Viimeinen viikko on ollut kuitenkin...

Yhteistyössä