Hakutulokset

1. Nani92

Vauva haaveissa vuodelle 2014

Eilen mietiskelin raskautta ja lapsen saamista, niin synnytyspelko jotenkin koveni. Minul on koko ajan ollut synnytyspelkoa ja siitä tarvisi päästä jonnekkin puhumaan, vaan en tiedä minne. En tiedä mikä siinä oikein sitten pelottaa. Onko kellään muulla mitään pelkoja?
  2. Nani92

Itse oon kanssa lähihoitaja, päätin, etten vielä tavoittele vakituista työpaikkaa, vaan kerään kokemuksia ja kokeilen eri paikkoja. Töistä kun ei tällä alalla ole pulaa.
  3. Nani92

Kun porukkaa liittyy mukaan, jos liittyy, niin voisi tehdä samanlaisen listan keskustelijoista, jotka mukana. Saa selkeyttä, että keitä täällä pyörii ja niin pois päin :).
  4. Nani92

Itse teen tällä hetkellä sijaisuuksia vähän miten sattuu, välillä lyhytaikaisia ja välillä pitkäaikaisia. Saa kokemusta. Olisi kyllä kiva saada vakityö tai joku pidempi sijaisuus. Ja sit hirmusti odotan tietoa tuosta opiskelupaikasta, olen hakenut ilta -ja monimuoto-opintoihin opiskelemaan...
  5. Nani92

Hei hoi porukkaa mukaan :)
  6. Nani92

Meillä on sama, että halutaan vielä tämä kesä nauttia kaikesta mahdollisesta. Olen netistä paljon lukenut, että n. puoli vuotta pitäisi olla ilman e-pillereitä ennen raskautumisen yrittämistä. Itse jätin nyt pillereiden käytön pois.
  7. Nani92

Täällä 21v. vauvahaaveilija haluaisi tutustua muihinkin, jotka haaveilevat vauvasta vuodelle 2014. Me miehemme kanssa aloitetaan kesän aikana yrittämään vauvaa vuodelle 2014. Mukaan kaikki! :)

Yhteistyössä