Hakutulokset

1. Nani92

Odottajia Satakunnasta?

Olisiko täällä odottavia mammoja Satakunnasta juttuseuraksi ja miittiseuraksi :) Odottelen esikoistani rv 13+0. Ikää on 22v.
  2. Nani92

Porissa asuvat odottajat 2014

Olisi kiva tutustua muihin Porissa asuviin odottaviin mammoihin. Ystäväpiirissä kun ei juuri ole tuoreita perheellisiä tällä hetkellä ja mukavaa ois jutella vauvajutuista ilman, että kukaan ärsyyntyy :) Nani92/22v./12+2/LA 24.10
  3. Nani92

Satakuntalaiset odottajat

Itse toivon, että oireita tulis, jotta tietää sit kaiken olevan hyvin :)
  4. Nani92

Lokakuun Lutuset 2014

Minut ohjattiin tänne, haluaisin siis vielä liittyä mukaan. Eilen olen plussannut ja tänään vielä varmistanut uusilla testeillä :). Menossa ois rv 5+4 ja eka neuvola varattu 10.3. Kovasti pelottaa ja jännittää, ettei kaikki mee hyvin. Ystäville oon jo kertonut, perheille kerrotaan vasta...
  5. Nani92

Mua jännittää neuvolakäynti, en malttaisi odottaa. Pelkäänkin vähän, ettei siellä olekaan ketään ja olen turhaan varannut ajan neuvolaan :D Oireita ei pahemmin ole ollut. Rinnat ihan hiukan vaan aristaa ja alavatsassa painetta. Selkä rasittuu toisinaan helposti. Ja välillä on väsymystä ja...
  6. Nani92

Mukaan tänne kaikki odottajat Satakunnan seudulta ! :) Olisi kiva tutustua muihin mammoihin lähiseudulta. Meillä yritystä takana 8kk ja nyt tärppäsi, rv 5+4 menossa ja eka neuvola 10.3 Ikää minulla pian 22v. ja mies pian 30v.
  7. Nani92

Vauva haaveissa vuodelle 2014

Hupsista, edellisessä viestissä olikin tullut kp pvä väärin, siis silloin oli kp31 eikä 13 :D Mutta nyt ollaan plussattu, rv 5+4 laskelmien mukaan menossa. Toivottavasti kaikki menisi hyvin. Eka neuvola 10.3 :)
  8. Nani92

Laskettuaika Lokakuussa 2014

Vieläkö saa liittyä mukaan? :) Täällä plussattu juuri eilen ja tänään vielä uusiksi, kun pakko varmistaa. Eka neuvolakäynti 10.3. Raskauslaskurin mukaan laskettu aika olis 24.10. Stiina / 25 / 1. / - / 29.9. Kotikiss@ / 28 / 3. / KYS / 30.9. Jenni-Julia / 23 / 3. / SEKS / 1.10. Ruumää...
  9. Nani92

Mahtuu mukaan tottakai. Mulla menossa nyt kp13/30-35. Saa nähdä onko nyt myöhässä stressin vai oikean tärpin takia :) Toivottavasti tärpin, vauva on niin odotettu :)
  10. Nani92

Meillä alkoi nyt viides yrityskierto, toivottavasti nyt tulisi tärppi ja saatais elokuun vauva, isälleni synttärilahja :). Ja monelle ilonaihetta kaiken kurjuuden keskelle mitä viime aikoina ollut. Olis aivan paras pikkujoululahja tai etukäteen saatu joululahja saada plussa. Olin syyskuun...
  11. Nani92

Blogeja

Haaveissa vauva Linkkailkaa tänne omia vauvablogejanne tai vauvahaaveblogeja :)
  12. Nani92

Menkat myöhässä 6pv, missä syy??

Itsellä menossa nyt kp 37 ja testit näyttää negaa. Oon itse miettinyt, että jos toiveajattelen niin paljon, että mieli tekee tepposet. Tai sitten olen stressannut jostain. Mutta myös itselläni on oireita, jotka voisivat liittyä raskauteen ja joita ei ole kuukautisten aikaan oikein ollut...
  13. Nani92

Heippa kaikille, oon ollu hetken aikaa pois kun perheessä on tapahtunut pientä konfliktia, mutta nyt asiat on hippasen paremmalla tolalla. Onko kukaan vielä plussaillut? Itsellä on nyt kp30 meneillään, mutta ei vielä uskalla toivoa mitään, jonkinlaisia poikkeavia oireita on, mutta epäilen...
  14. Nani92

Jippii, meillä tuo yrittäminen alkoi jo nyt. Plussaa odotellessa :). Oon innoissani, mutta stressaanki hiukan, koska oon just sellane heti kaikki tänne-tyyppi. Ja oon liikaa lukenut kaikkia vauvablogeja, joissa on jo pitkään yritetty vauvaa, mutta plussaa ei vaan kuulu.
  15. Nani92

Mitäs kaikille kuuluilee? :) Onko kukaan nyt jo yrittävä plussannut? Mitä mieltä muuten olette siitä, että kun päätetään jättää ehkäisy pois eli antaa vauvan tulla jos on tullakseen, niin voiko silloin käyttää alkoholia?
  16. Nani92

Jos jotakuta muuten kiinnostaa lukea meikäläisen elämästä, niin minun blogia voi selailla, on pikkusen pakko mainostaa :) Jotain kaunista ja hyvää
  17. Nani92

Tarvis saada jostakin taas töitä, kun alkaa rahatilanne olemaan aika surkeella tolalla. Ja tulevaisuuttakin ajatellen tarvis olla säästössä rahaa. Meillä mies ainakin on kovasti huolissaan minun työasioista. Kellään muulla samaa? Mies siis meinaa, että tarvis olla töissä ennen lapsen...
  18. Nani92

En malttaisi odottaa tuonne kesään, että yritys alkaisi :). Oon jo niin tohkeissani vauvasta. Välillä kyllä mietin, että uskaltaako lasta tähän maailmaan tupsauttaa, kun ei tiedä onko töitä jne.
  19. Nani92

Ekaksi jen_ni onnea plussasta! Ja voithan sinä meidän kanssa tänne ihan muuten jäädä keskustelemaan :) NiinaAnniina kiitos vinkeistä, kyllä hieman helpotti kun kuuli positiivista asiaa raskaudesta ja synnytyksestä :). Tervetuloa mukaan! Jaziemily Tervetuloa myös! Ja keskustelijat voisi...
  20. Nani92

Pääsiäsiä kaikille! :)

Yhteistyössä