Hakutulokset

1. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Mun&sun Juu,kiitos..:love: täällä palstoilla kirosin,kun ei löydy et menny kaikki pupuilut hukkaan :LOL: mut niin vaan vaik en uskonu tähä kiertoon, tärppäsi :eek: mut sit noissa testeissä on seki et herkimmät on sen 20mIU/ml ja ne digit on niinki epäherkkiä ku 40mIU/ml nii joillain se hormoni...
  2. N

Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@vilmu Toivotaan, näin unta muutama viikko sit,että olin synnärillä ponnistusvaiheessa ja en suostunut ponnistaa kun kello ooo 23:59 ettei laps synny 31.12 :D Tässä tän aamunen digi ,pysyispä pieni matkassa :unsure: http://aijaa.com/wkrsZa :love::love: @eevas hyvä jos ovis tulee odotettuun...
  3. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Lumi87 juu vähän vahvistunut,mutta varmaan huomenna taas vahvempi.. tein digin tänään aamulla :) http://aijaa.com/wkrsZa :love: @Mun&sun no just tässä kierrossa en löytänyt ovista ees clearbluen digeillä ja silti tärppäs, peitto vaan heilumaan :X3: (y) @Shara mun silmiin on vahvistunut ja...
  4. N

@vilmu ihanaa ,onnea. :love:Mullakin sama digi kuumottelee,mut aamulla vasta teen :unsure:
  5. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Hannah4 aika haalea se on, tosin luonnossa näkyy paremmin kun kuvassa :love:
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mayday naiset!! :cry:Mä sain ekan haamulaisen ikinö :) dpo 11 ilmeisesti. Eilen puhdas nega vielä.. mutta tänään lähti piirtymään heti hento punainen viiva :love: http://aijaa.com/1yeOmh vaikea saada kuvaa ja puhelin söi värit näköjään..
  7. N

@Fritang kiitti :) ei sais innostua vielä, mut innostuin jo :p 1.1.2018(y):LOL: olisi hauska laskettu kyllä
  8. N

@Siim oli haalean punainen ja alkoi heti piirtymään :) näyttää tosi tummalta molemmat viivat kuvassa :eek:
  9. N

@vilmu toivotaan sulle plussaa kans :) http://aijaa.com/1yeOmh Vaikea oli ottaa kuvaa, mut oli haalea mutta punainen :)
  10. N

Mayday naiset!! Oon ihan shokissa :cry: sain tänään ekan haamulaisen :love: olin ihan skeptinen,ku eilen oli puhdas nega ja tänään dpo 11 testiin piirtyikin haalea punainen viiva :love: Miten tänne lisätään kuvia?? Valittaa ettö on liian iso tiedosto
  11. N

@vilmu testailu on kyllä kivaa ja hyvä,että siellä testit halpoja :) hyvä kun miehesikin kuitenkin haluaa lapsen, ihan hyvin voi miekkosellesiki iskee kunnon vauvakuume vielä :D ihanaa päästä häihin, vai onko omat häät? Mulla vauvakuumeen lisäksi hääkuume,mutta kosintaa ei oo näkynyt ... :D...
  12. N

@vilmu tervetuloa piinailemaan :) toivotaan,että tärppi olis käynyt (y) @Siim no pitihän se tänään nega testata :LOL:tosin nyt on ilmeisesti dpo 10, et aikaistahan se on heittää lusikkaa nurkkaan :rolleyes: jotenkin en vaan jaksa uskoa tärppiin .. ehkä ens kierrossa löytyis ovis niin jaksais...
  13. N

@Jennipä ihanalta kuulostaa, ei muuta kun matkustelemaan (y):love: saa varmasti mielen virkeeksi kun saa irtiottoa arjesta :rolleyes: ja eihän sitä tiedä jos siellä lomareissulla tärppi käy,eikä tarvii aloittaa mitään hoitoja sittenkään(y) @Hiletin tänne vaan mukaan kuumeilemaan(y) nyt on...
  14. N

@Siim hyvin meni pääsiäinen,syötiin hyvin ja oltiin vaan :) kiva että säkin oot rentoutunut :) Täällä on kp 21/25-27 yleensä sen 26 ollut kierto :)
  15. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@BadRomance ihan ku jotain näkyisi (n)
  16. N

@Uusintayritys jokainen raskaus on erilainen.. voihan se olla että alkion kiinnittymisessä kestää kauemmin tai hormonit nousee hitaammin
  17. N

@Uusintayritys no onpa outoa,tulispa selvyys jo :( toivoen menkat alkais pian jos on alkaakseen ja pääsisit uuteen kiertoon :) @Kuumeilijainen no onhan vielä toivonkipinä,että tärppi olisi käynyt..niin kauan kun menkat ei ala :) toivotaan,et kuuluisit niihin joilla ei vaan näy vielä tossa...
  18. N

@Tiuva Noi liuskat on herkempiä,ku se digi.. mulla ei noussu viime oviksen aikaan läheskään yhtä vahvoiks ne viivat,vaikka hymynaama tuli.. ku joillain se hormoni ei nouse ees sinne 20mIU/ml mitä ne liuskat on herkkyydeltään, nii ne digit on niinki epäheerkkiä ku 40mIU/ml.. ku joillain se...
  19. N

@Siim no positiivisin mielin uutta kiertoa odottamaan. Ja voihan munasolu hedelmöittyä ovulaatiota seuraavana päivänäkin,niin en nyt heittäis lusikkaa nurkkaan :) No täällä ei ovista löytyny testeillä,mut peittojen heiluttelusta ei kyllä jää kiinni, jos meni vaan lh piikki testeiltä ohi :D ei...
  20. N

@Siim kyllä siellä haamulainen on :rolleyes: voi että,toivoen olis tärpännyt(y):love:

Yhteistyössä