Hakutulokset

1. Välli

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

On kyllä todella oudon näköinen. Missä ajassa tuli? Ihmeellistä kun selvä viiva näkyy mutta ei väriä?
  2. Välli

Valitettavasti näyttää kosteutta/lämpöä saaneelta Pc:n viivanpaikalta. Näyttää ainakin kuvassa tummalta, eikä punertavalta? Saatko paremmassa valossa kuvaa? :)
  3. Välli

Toiveissa toinen lapsi <3

Apua:eek::LOL:
  4. Välli

Jännää, voispa teistä joku jo testailla:whistle: Mua vähän jännittää, kun tosiaan tupla-annoksella Clomeja menee tässä kierrossa ja jomottelua tuntuu nyt jo molemmissa muniksissa:eek: Vaikka kp 8/31 vasta.
  5. Välli

Onnekas olit sitten, hah! :D vaikka on se ällöttävä olokin kamala. Kestokrapula kuvaa sitä aika hyvin. :-D Siis mä pesin jollain Surf-pesuaineella vaatteet ja lakanat. Haisi aivan kamalalle se mun nenään. Siis nykyäänkin haistan heti jos asiakas pessy sillä ja tulee sama kuvotusolo! Sitten mun...
  6. Välli

Wolt, tule kertomaan testasitko! Täällä olen odottanut testikuvia:geek:
  7. Välli

Ensimmäinen ovisplussa on se the plussa. Eli siitä se 24-48h. :)
  8. Välli

Täällä odotusaika oli aika rankka pahoinvointeineen. Ensimmäiset 20 viikkoa asuin mökillä ja oksensin KOKOAJAN, koska kotona haisi ja oksensin edes kodin ajattelusta. Mun aamurutiini oli se, että kokosin itseni ensin ja sitten juoksin kädet suun edellä suoraan vessaan oksentaan. Hampaiden...
  9. Välli

Teilläkin pitkä yritys takana. Täällä tuli tasan vuosi ja sekin on tukahduttavaa.Peukut pystyssä(y) Täällä kp 7 ja viimeiset Clomitabletit meni aamulla. On alkanut oleen jo vähän liukasta ja kuvottaa (lääke).:eek::X3: Mutta ovis yleensä vasta kp 16-17 eli huoh, odottelua! Seurailen teidän...
  10. Välli

Syssy, jännää! (y)
  11. Välli

Kuulostaa niin tutulta teidän miniäiti. <3 Kun on tommonen oma tyttö, jotenkin tulee syyllisyys jos ei sitten pystykkään tarjoamaan sitä pikkusisarta. Jotenkin vaan nään että meidän tyttö ainakin olisi aivan innoissaan, rakastaa vauvoja :( Meillä kanssa mies suostutteli jo ennenkun tyttö oli...
  12. Välli

Kivaa että tää ryhmä on aktiivinen! :love:
  13. Välli

Gynekologi totesi sen. Helppo oli myös itse päätellä, koska toista yrittäessä tiputtelen monta päivää ennen varsinaisia menkkoja :/ Totta, mullekkin on ihan sama nyt ikäero ja sukupuoli kunhan saatais se pikkunen terveenä tänne. Meillä on tyhjä kohta häntä varten. <3 Ja totta toikin, että...
  14. Välli

Ompas ihmeellinen ajattelumaailma miehelläsi, kuitenkin yhteisen asian takia sinä kotona olet lasta hoitamassa :(
  15. Välli

Miksi lyttäsi? :( Täällä aloteltiin tänään toista Clomikiertoa ja vaikka epäilytti gynen tupla-annos koska viime kuussakin kasvoi yksi folli joka ovuloi, mutta luotan häneen. Jännä vaan kun tämä kierto ilman ultraa. Noissahan monikkoraskauden riskit kun kasvattelee niitä munasoluja. Mun oli...
  16. Välli

Jännää! Mulla huomenna Clomipäivä. Päästään jännäileen aika samoihin aikoihin :) Muutenkin, kiva että täällä porukalla alkaa oleen "piinapäivät" pian! (y)
  17. Välli

Niin monia pettymyksiä. Tasan vuosi sitten intoa puhkuen aloimme pitkän harkinnan ja kuumeilun jälkeen yrittämään. Päätin, että jos tämä onkin vika raskaus niin haluan nauttia tästä yrittämisen jännyydestä tuhlaten ovis- ja raskaustestejä. No, se jännyys on muuttunut pieneksi...
  18. Välli

Täällä kivuista päätellen kp 1 ja yk 13 löhti käyntiin. Kiva mennä töihin näissä kivuissa :(
  19. Välli

Clomittaret / Letroilijat

Hei, tulen vähän vierailevana (epätoivoisenakin) teidän keskusteluihin kysymään neuvoa. Onko teillä kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä kun Clomifen ja Terolut? Meillä siis vuosi toisen lapsen yritystä takana. Esikoinen 2,5v. Olen syönyt alkuvuodesta Terolut 3kk kuurin, joka helpotti...
  20. Välli

Clomifen + Terolut samassa kierrossa

Hei! Onko teillä kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä? Meillä siis vuosi toisen lapsen yritystä takana. Olen syönyt alkuvuodesta Terolut 3kk kuurin, joka helpotti tiputtelua vähän. Sitten yritimme 4kk omalla kierrolla ja nyt tämä kierto koitettiin pelkillä Clomeilla kp 3-7 1tbl johon saatiin...

Yhteistyössä