Hakutulokset

1. Sphinx

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei, En olekaan ennen tähän ketjuun kirjoittanut. Näyttäisi siltä, että IVF-hoidot meilläkin jossain vaiheessa edessä. Nyt takana 2 tuloksetonta inseminaatiota julkisella puolella, yritystä 1,5 vuotta ja taustalla selittämätön lapsettomuus. Mulla on endometrioosia, jota leikattu viimeksi...
  2. Sphinx

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Oodikkaalle onnea! Apuja: Onks tää viivanpaikka vai onks tää mitään..? WP 20140902 002
  3. Sphinx

Tänään testattu PC liuskoilla puhdas nega. DPOista ei sittenkään oikein mitään hajua, jossain 10-12 välillä. Menkat pitäis tulla pe-la -akselilla. Ei mitään tuntemuksia, missään. Jostain syystä tekee mieli heittää kirves kaivoon ja hanskat tiskiin. Ehkä tää ei vaan oo mun juttu. Sorry valitus...
  4. Sphinx

Mandalalla ihan selkeä viiva!
  5. Sphinx

Akkat: Mulla oli edellisessä plussakierrossa (päättyi km rv 7) juurikin niin, että haamuilin ennen menkkoja, sitten menkat alkoi muistaakseni ihan ajallaan kp 31/31, kesti normaalia lyhyemmän aikaa ja sitten koska oireet oli niin vahvat (pahoinvointi ja väsymys), tein r-testin "kp 5" ja se oli...
  6. Sphinx

miup Oho! Onnea, on tuo mun mielestä plussa!!!
  7. Sphinx

Onnea Aakku :)
  8. Sphinx

NelHM, tiedäksä mistä se johtuu, ettet nää niissä mitään? Niissä on niin haalea haamu, että mun mielikuvituksellekin tuli töitä, että näky jotain :/ Roskiksesta kaivettu PC-puikko, tunti kuseksimisen jälkeen ei nyt oikein vakuuttanut muakaan :D
  9. Sphinx

Olikos se likat eilen, kun sanoin, että testaan vasta kun menkat on myöhässä? No mut mä testasin kuitenki jo tänään. :D Dpo 9 (kai) ja haamujen haamu testiajan jälkeen. En kyllä saanut vangittua näihin kuviin? WP 20140829 007 WP 20140829 008 Joopa joo. Mitäs jos aloittaisi viikonlopun...
  10. Sphinx

Niin ja se vielä, että tilasin Kotitesti.fi:stä kaikenlaista jokunen aika sitten. Lähetyksessä kesti yli 2 VIIKKOA!!! Ehdin jo reklamoida, käydä ostamassa apteekista samat kamat paljon kalliimmalla (koska tarttin ne ovistestit) ja valittaa asiasta myös postiin, sain myös rahat takaisin...
  11. Sphinx

NelHM, sun sininen viiva sai mut nauramaan ääneen - ihan loistava! Omituista kyllä tosiaankin, että sulla on viivoja vähän joka testissä! Mulla oli silloin km-kierrossa niin, että kun CB:n digi r-testi näytti 1-2 viikkoa, samana päivänä CB:n digi ovistesti hymyili... Itselläni dpo8. Yritän...
  12. Sphinx

Mä oon kans syönyt vuoden foolihappoa ja joissain kierroissa tosiaan kokeillut kp1:stä alkaen Tropicanan greippimehua. Tässä kierrossa siis kokeilussa punaviini! Nyt tilasin Kotitestistä myös jotain "Conceive Plus" -liukuvoidetta, joka lupaa pitää siittiöt pidempään elossa tms. Tiedä häntä. Onko...
  13. Sphinx

Mä oon kokeillut greippimehua muutamissa kierroissa, mulla ei kyllä toimi. Itse asiassa limat vaan vähenee... Nyt tässä meneillään olevassa kierrossa oli kans greippimehu käytössä, limat normaalia vähemmät, ovisplussa tuli ihan normaalisti kp 13 niinku ennenkin, sitten lopetin mehun juomisen ja...
  14. Sphinx

NelHM: Mä sanoisin, että ihan sitä itseään!
  15. Sphinx

Näen NelHM:llä väriäkin..! Täällä taas. Olen aina välillä käynyt kurkkimassa täällä ja toisinaan laittanut kuviakin... Keskenmeno kesäkuussa ja nyt toinen normikierto menossa km:n jälkeen. Oliskohan yk 10. Ihan uteliaisuudestani kyselen, että kuinka ahkerasti te kanssasisaret...
  16. Sphinx

*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

Kiitos vastauksista ystäväiset :) Mä olen itse ihan positiivisilla mielin ja uskon, että kyllä tämä tästä vielä iloksi ja vauvan odotukseksi muuttuu. Tällä kertaa vähän pidemmän kaaavn kautta vain. Esikoiseni on 6-vuotias ja sai alkunsa toisesta yrityskierroksesta... Ehkä mekin maltetaan...
  17. Sphinx

No niin, täällä taas... Meille tuli keskenmeno rv 7, vuoto käynnistyi itsestään ja uskon, että kaikki on tullut nyt pois. Muutama kysymys: - Kuinka kauan teillä on kestänyt, että ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet? - Oletteko kaikki malttaneet odottaa nuo yhdet kuukautiset ennen uutta...
  18. Sphinx

*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

Heippa, olen nyt muutaman viikon seurannut tätä ryhmää sivusta. Meille tuli keskenmeno rv 7, vuoto käynnistyi itsestään ja uskon, että kaikki on tullut nyt pois. Muutama kysymys: - Kuinka kauan teillä on kestänyt, että ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet? - Oletteko kaikki malttaneet...
  19. Sphinx

Fenix, voimaa ja valoa suruun, päivä kerrallaan eteenpäin ja onneksi teillä on yksi huurunaama vielä :heart:
  20. Sphinx

Ja vielä Fenixille erityistsempit. Olet ollut mielessäni, vaikka olen täällä palstalla uusi ja kokematon. Toivottavasti kaikki menee hyvin vuodoista ja kivuista huolimatta!

Yhteistyössä