Hakutulokset

1. C

Mistä tietää mikä on aitoa rakkautta?

Kuulostaa hankalalta,mutta sanosin,että yrittäkää yrittäkää ja yrittäkää vielä.Hakeutukaa parisuhdekurssille-tai terapiaan.Puhukaa,sitä ei voi tehdä liikaa.Sopikaa vaikka,että joka ilta lapsen nukahdettua juttelette tunnin yhdessä.Tehkää asioita,harrastakaa.Kyllä paljon asioita voi...
  2. C

Kolmen lapsen äiti ja pohdinnat itsemurhasta...

" Mulla ei oo mitään hyvää annettavaa kellekään, ei mitään mitä joku muu ei vois korvata.." VÄÄRIN!Kyllä sulla nimenomaan on,enemmän kuin monella muulla,olet äiti ja se riittää perusteluksi,miksi jatkat elämääsi maan päällä.Olet lapsillesi tärkein ihminen ja heidän esikuvansa,mieti mitä heille...
  3. C

hassua kuunnella kun jotkut äidit vaahtoaa vielä melko pienestä että lapset kärsii niin hirveesti

Lapsellista vertailla,kuka on saanut kärsiä eniten.Ihmiset ovat erilaisia,jotkut traumatisoituvat herkemmin kuin toiset,koska heidän luonteensakin on herkempi.Asiat eivät katsos ole ihan niin mustavalkoisia.Tarinasi kuulostaa hyvin samalta kuin omani,minäkin olen selvinnyt kohtuu selväpäisenä...
  4. C

Kätilöt,tai kätilöopiskelijat vastatkaa kiitos!

Olen 20-vuotias nelikuisen tyttösen äiti ja pohdin kätilöksi opiskelemista.Nyt minulla on opiskelupaikka sosionomiksi,mutta mieli tekisi vaihtaa. Kätilön työ tuntuu oikealta ja unelmalta,mutta yksi asia vaivaa ja jarruttaa hakemista. Kuinka selvitä synnytyksistä,joissa asiat eivät menekään...

Yhteistyössä