Hakutulokset

1. Amagara82

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tänään hcg 150! Mäkin tkssa töissä!
  2. Amagara82

Tänään icsi ja kolmas hoito kierros käynnissä. Kotona marraskuinen 2018 passipoika ❤️tsemppiä kaikille hoidoissaoleville ja voimia teille kellä on hoidot keskeytetty!
  3. Amagara82

Me nähtiin tänään pieni sykkivä sydän ekaa kertaa ikinä :barefoot: kiitos kaikille vertaistuesta, usko alkoi loppua ja jotenkin kohtalon ivaa että sitten tärppää. Vielä on piinaa jäljellä kuukausi, mutta kyllä nyt jo vähän huokaisen!
  4. Amagara82

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Amagara82 #-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#2.IVF/2.PAS Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF 2.PAS atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI Ckk #6/15 #1...
  5. Amagara82

Meillä tänään testi puhdas negatiivinen, oikea testi päivä perjantai.. Ihme huimausta, nyt istun kahvilassa ja pitäisi kotiin lähtemään ajamaan. Kivut loppui toissa päivänä ja oireita ei enää ole. Mielikin on tasasempi. Tää taisi olla tässä, tältä erää, leuka rintaan ja kohti uutta passia...
  6. Amagara82

Kiitos kaikille tsempeistä. Kipu oli viiltävää ja todella kovaa. Nyt se on hellittänyt, ja jotenkin olo on turta,koitan vain tsempata nyt testitpäivään. Jos ei tule plussaa pitää alkaa miettimään mitä tulevaisuudessa, meillä kun ei ole ollut minkäänlaista kiinnittymis yritystä edes viidessä...
  7. Amagara82

Onnea viivoista kanssa piinailijoille! ItselläIkaiken kaiken näköistä erikoista oiretta, ja kävin jo lääkärissä mutta mitään syytä oireille ei löytynyt.. Alakerta todella kipeänä ja lugejen laitto sattuu. Ala vatsa niin kipeä että jouduin lähtemään töistä kesken yksi päivä. Siirto oli ihan...
  8. Amagara82

Ihan oikein Piikkinen, ainakin mulla on alkanut luget pari päivää aikaisemmin jokaisessa hoidossa. Hirveet alatsakivut oikealla ja päätä särkee, mites muut piinailijat, onko oloja?!
  9. Amagara82

Huhu luget loppu tukuista ja apteekeista.. Ilmeisesti valmistaja lopettanut tai vaihtumassa, täällä päin ainakin lähes kokonaan loppu..
  10. Amagara82

Tänään laitettiin viisi päiväinen sulatuksesta selvinnyt ei niin hyvä alkio.. Usko on kovilla Choco täälläkin, mutta jos sulla ei aikaisemmin ole vuotoa ollut niin voisiko olla kiinnittymisestä? Voimaa ja jaksamista nyt vaan, minä hautaudun nyt sohvan sisälle nauttimaan takkatulesta ja viikon...
  11. Amagara82

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Amagara82 #-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#2.IVF/1.PAS Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF Choco coco # munanjohtimet tukossa # 1.IVF/1.PAS Ckk #6/15...
  12. Amagara82

Hyvää alkanutta vuotta tänne! Meillä alkaa taas joulutauon jälkeen hoidot. Passia pukkaa viikon päästä. Lääkkeelliseen kiertoon joutuminen on näköjään mun juttu. Viikon verran hikoilu ja jalat krampannut. Sunnuntaina alkaa estradot laastareiden rinnalle ällöttää luget.. Mutta vanhasta...
  13. Amagara82

Ei onnistunut tästä kierrosta. Ei olla raskaana.
  14. Amagara82

Marrasmai Oh! Ihanko totta? Mulla samat testit ja toi apteekin ultra ei nyt näyttänyt mitään vaikka pregchek antoi kaksi viivaa :( no huomena verikokeeseen.
  15. Amagara82

Lyhyt oli ilo. Tänään testi näyttikin vain yhtä viivaa.. Huomena verikokeisiin, fiilis aika pohjamudissa.
  16. Amagara82

No kaksi viivaa! Mä en usko tätä, en ennen kun ultrassa nään. :barefoot: Mä en myös olisi halunnut testata, jotenkin sitä suojaa itseään. Meen maanantaina verikokeisiin, jos vaan töistä ehdin. Voi tätä itkun määrää.
  17. Amagara82

Tiedättekö kun toive on niin suuri että sattuu, tein tänään liuskatestin nyt punktiosta 2vko. Ja tulos oli suttuinen mutta kaksi viivaa. Huomena meinaan kyllä testaa uudemman kerran josko suttuinen selkenisi tai katoaisi.. Zoona, mulla ainakin tullut kanta.fi seuraavana päivänä tiedot miten...
  18. Amagara82

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#2.IVF Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF/1.PAS...
  19. Amagara82

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#2.IVF Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF/1.PAS...
  20. Amagara82

Mulla edellinen hoito oli lääkkeelliseen kiertoon passi. Oli ihan kamala kokemus verrattuna lyhyeen tai pitkään piikittelyyn. Tänään tuikattiin 8soluinen kolme päiväinen toppi =) kolme pakkaseen ja yksi jatkoviljelyyn Olen niin kamalan pahoillani huonoista uutisista, älkää heittäkö kirvestä...

Yhteistyössä