Hakutulokset

1. V

Toiveena vauva 2017-2018

Tämä on kyllä siitä huippu ketju, ettei yksin tarvitse olla edes vainoharhainen, vaan aina löytyy seuraa/samassa tilanteessa olevia, oli asia mikä hyvänsä. :D Täällä tänään noussut kyykistellessä oksennus kurkkuun ja tuikkinut sukkapuikkokipuja alapäästä alkaen. Kunpa niillä olis joku oikea...
  2. V

Toiveena vauva 2017-2018

Dpo3 vasta ja aivot kehittelee kaikenmaailman oireita, jotka siis vielä tässä vaiheessa jotain ihan muuta. Repäisykipuja ollut pari kertaa ja nännit oviksesta asti arat. Tänään olen pohtinut, että onko mulle tulossa oksennustauti vai miksi on aamusta asti kurkussa ollut semmonen jännä, vähän...
  3. V

Toiveena vauva 2017-2018

Lisäsin itseni piinailemaan. Tänään oli vielä aamulla melko vahvat viivat testissä, mutta iltapäivällä alko kamala kipu ja viivat oli jo selvästi haalenneet, joten eiköhän se ovis ollut tänään. Yövieraasta huolimatta saatiin talletettua eilen, eli kp 15, sekä kp 13. Eli pystyy hyvin...
  4. V

Toiveena vauva 2017-2018

TOIVEENA VAUVA :love: 23.2.2018 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Keijupölyä............46/18-23.......yk2 Ksennonen...........46/XX...........ykX Haaveilija_93........44/27...........yk 2 Sonde...................31/26-30........ya syksy-17 Embell..................31/21-35.......yk 4...
  5. V

Toiveena vauva 2017-2018

@HFLvauva, hurjasti onnea!
  6. V

Toiveena vauva 2017-2018

Joko tämä on elämäni eka ovisplussa? Miksi kontrolliviiva on himmeämpi kuin muissa testeissä on ollu? Testaanko tänään vielä? Olen testannut kp 8 alkaen joka päivä. Olikohan 10 ja 11 näkyi himmeä viiva ja eilen semmonen ihan onneton, muina päivinä ei mitään. Yllätti nuo tämän päivän viivat...
  7. V

Toiveena vauva 2017-2018

Iso halaus @tänttähäärää. Nyt kannattaa tosiaan vääntää miehelle ratakiskosta sinun tunteet ja mielipiteet asiasta. Jos suhde menis poikki joka tapauksessa niin olisitpahan ainakin ollut rehellinen ja yrittänyt kaikkesi. Yhteinen projektihan se on. @kettuperhe, no hohhoh, jopas on ollu lääkäri...
  8. V

Toiveena vauva 2017-2018

No huhhuh, ihanan paljon punaisia viivoja näkyvillä. Onnea kaikille! Täällä ovistestailut menossa. Dpo 8 ei mitään, dpo 9 ja dpo 10 hailakka, mutta selvästi silmin erottuva viiva, tänään dpo 11 ei taas oikeastaan yhtään mitään. No tämä nyt onneks ehkä tarkoittaa sitä, että vois olla tulossa...
  9. V

Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa uusille, mukavaa saada lisää porukkaa juttusille. Te kaikki muutkin palstan lukijat, tervetuloa vaan rohkeasti mukaan kirjoittelemaan! Tänne mahtuu kyllä joka tilanteessa olevat. @viipulainen, hatun noston arvoinen suoritus sulla tuo miehelle kertominen. (y) Ei ois mulla taatusti...
  10. V

Toiveena vauva 2017-2018

@Alinah92 , toivotaan että tämä oli nyt viimenen ovuloimaton kierto! Tsemppiä ja mukavaa leffareissua, tulee varmasti tarpeeseen! @viipulainen, hurjasti onnea! :love:Et kai sinä nyt poistu täältä jakamasta asiantuntemustasi?! Ihanan tunteikas mies sulla kyllä, täällä odotellaan kertomusta tämän...
  11. V

Toiveena vauva 2017-2018

Selvästi jotain näkyy @viipulainen. Kunpa ei nyt olis viivanpaikka. Hei, mitä ihmettä, nyt meitä joilla oli tässä kierrossa tosi lyhyt kierto, on jo ainakin kolme: minä, @Fritang ja @Wintersun. Mitäs täällä tapahtuu?!
  12. V

Keventävät kuumeilijat -tsemppiketju

Heippa! Täältä liittyis mukaan yksi huonon itsekurin omaava tunnesyömäri, joka rakastaa makeita herkkuja. Painoa on tällä hetkellä n. 15kg enemmän kuin esikoista odottaessa ja n.9kg enemmän kuin kuopuksen alkuraskaudessa. N. 17kg olisi hyvä saada pois. Kolmannesta haaveillaan, pillerit jätin...
  13. V

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä menkoissa yleensä 3 päivää ihan kunnon vuotoa ja sitten päivät 4 ja 5 pärjää pikkuhousunsuojalla ja lähinnä vaan rasituksen jälkeen tulee verta. Nyt yritän ottaa itteäni niskasta kiinni tuon painonpudotuksen kanssa, jos sais siitä apua raskautumiseen. Nyt herkut ja leivät vähemmälle ja...
  14. V

Toiveena vauva 2017-2018

Sorry häröily tuon listan kanssa. Kopsasin ensin vahingossa väärän, mistä puuttuikin yhdet tiedot. Nyt pitäisi olla ajankohtaisin. Tsemppiä uuteen kiertoon kohtalotovereille! Itse olen tehnyt nyt sen huomion, ettei keskenmenon jälkeen ole kertaakaan ollut ovislimoja vaikka aiemmin oli, ei oo...
  15. V

Toiveena vauva 2017-2018

TOIVEENA VAUVA :love: 9.2.2018 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Viipulainen..........20/28.............yk7 Nadine88.............1/29..............yk5 Tänttähäärää.......2/23-29 ......ya 10/16 Nelliida.................6/28-30......yk8 Pocahontas-.........19/24-34........yk12...
  16. V

Toiveena vauva 2017-2018

Ei oo valitettavasti kiinnittymisvuotoa, eilisestä asti tullut tauotta. :(
  17. V

Toiveena vauva 2017-2018

:cry: Minä en ymmärrä enää yhtään mistään mitään. Tänään piti olla kp 23 ja dpo 10. Ja mä vuodan verta. :cry: Mitä hittoa?! Ei oo kyllä ikinä koskaan ollu näin lyhyt kierto. Mitä tässä voi tehdä? Oon ollu reilu 7kk karkkilakossa. Nyt tuntuu sille, että suklaa vois tehdä hyvää.:mad:
  18. V

Toiveena vauva 2017-2018

Oon joka päivä lukenut viestit, mutta oon ollu niin väsynyt etten oo saanu kirjoitettua. Nyt en muista mitä ja kelle piti kirjoittaa. Tervetuloa uusille ja tsempit @Fritangille, toivottavasti paussi tekee hyvää! Joku puhui siitä haluttomuudesta. Mulle teki pillerit sen, ettei todellakaan tehny...
  19. V

Toiveena vauva 2017-2018

@ahmis, hienolta näyttää, onnea! (y) Voi ei @Fritang, tsemppiä hurjasti teille, toivotaan että kaikki vielä iloksi muuttuisi! <3
  20. V

Toiveena vauva 2017-2018

Paljon onnea @Möörtsi! (y)

Yhteistyössä