Hakutulokset

1. P

Toiveena vauva 2017-2018

Eilen olisi pitänyt menkat alkaa ja tänään näytti testi tältä. Kai sitä on pikkuhiljaa uskottava, että marrasvauva on tuloillaan :love:
  2. P

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Tänään dpo 11 ja tälläisen viivan sain Apteekin omalla La olis 10.11 :love:
  3. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Uusi täällä minäkin! ✋ Tälläisen viivan sain tänään testiin apteekin omalla. Dpo 11 menossa. :)
  4. P

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä tällainen viiva dpo 11
  5. P

Marraskuun murut

Täällä! ✋ La näillä näkymin 9.11 Kuudetta odotellaan
  6. P

Kuumeilua

Hirveä vauvakuume päällä mutta olen vasta lokakuulla saanut vakituisen työpaikan niin uskaltaako kuinka nopeasti raskautua..? Tietenkin ottaen huomioon jos tärppi käy nopeasti. ☺
  7. P

Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Miten teillä sukulaiset suhtautuu kun lapsia alkaa olemaan enemmän? Täällä nyt jo tulee että kyllä noissa viidessäkin on tarpeeksi ym. Kommenttia :(
  8. P

Vieläkö täällä kuumeillaan? täällä ihan hirveä vauvakuume mutta sain vasta lokakuulla vakipaikan niin oon pohtinut kuinka nopeasti uskaltaa raskautua. ☺️
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä toiveissa vauva ja tälle vuodelle ❤️ mietityttää vain kun lokakuulla sain vakipaikan että uskaltaako näin nopeasti raskautua jos tärppi käykin nopeasti :/
  10. P

Täällä kuudetta kuumeileva!
  11. P

Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Vieläkö mahtuu mukaan? Olen 30-vuotias 5 pojan äiti. Eli baby nro 6 on kyydissä ❤ Aikaisin olen liikkeellä, menkkoihin vielä 4 päivää mutta kaks viivaa piirtyi jo testiin Laskettu mulla 30.11
  12. P

Apua kaivataan!

Kertokaas viisaammat onko tämä ovulaatiotesti positiivinen vaiko negatiivinen? Ekaa kertaa tikuttelen..
  13. P

❤ Kuudennen kuumeilijat ❤

Löytyykös täältä muita kuudennen kuumeilijoita?
  14. P

⭐️ Kuudennen kuumeilijat ⭐️

Heippa. Onkos täällä muita,jotka kuumeilee kuudennesta lapsesta? Meillä 5 poikaa ja yksi olisi vielä toiveissa
  15. P

Suurperhekuumeilijat ??

Heippa. Onkos täällä suurperhe kuumeilijoita? :) täällä kuumeillaan kuudetta ??
  16. P

Täällä plussattu tänään! :) nyt toivotsan paljon tarrasukkia viidennelle vauvallemme ?
  17. P

*Jouluvauvat 2014 * <3

Täällä ilmoittautuu yksi jouluvauvan odottaja :) Tänään plussattu. Meille tämä on viides lapsi. Ennestään meiltä löytyy 4 poikaa ? La on 22.12 :)
  18. P

Täälläkin yksi viidennestä kuumeileva. :) lapset 7,5,3 ja 1v 4 kk. Nyt jännitellään saadaanko jouluvauva tänään VASTA dpo 4. :) Aika menee hitaaasti!
  19. P

viidennestä haaveilevia??

Mitäs tänne pinoon, onko jo paljon yritystä? ;) mä varaan ensi viikon aikana ajan kierukan poistoon ja sitten saa yritys alkaa! ? Paljon on tullut taas kommentteja että älkää nyt vielä ja plaa plaa. Me vaan halutaan tämä viideskin pienellä ikäerolla, ovat sitten "isoja" samaan aikaan...
  20. P

viidennestä haaveilevia??

:wave: Täällä kierukka vielä, mutta tarkoitus olisi piakkoin poistaa ;) Kauhu vaan nostaa päätään, mitä kaikki sanoo jos vielä viides tehdään :( Tiedän että se on meidän oma asia ja ei saisi välittää, mutta väkisinkin miettii..

Yhteistyössä