Hakutulokset

1. T

Helmikuiset 2021

2 viikkoa ollut huono olo aamuin ja illoin. Tänä aamuna heräsin ja ai että oli hyvä ja jotenkin selkeä olo... Heti rupes jännittää että onko mennyt kesken kun ei mitään oireita ole. Voihan ne oireet vaan jojoilla tai sitten pääsin vaan vähällä. Jännä tää ihmis mieli että heti kun ei oo oireita...
  2. T

Helmikuiset 2021

Töissä tulee liikuttua ja nosteltua hurjasti ja kotona ei sitten jaksais enään mitään mutta koirien takia yritän ainakin joka toinen päivä jaksaa lähteä kävelemään kunnon kävely lenkin... Nopeus vaan vähän laskenut :ROFLMAO:
  3. T

Helmikuiset 2021

Voi olla ihan hyvä vaan että ei kuunneltu koska mun ymmärtääkseni ja kavereilla ainakin on ollut niin että sydän äänet ei oo vielä kuulunut noilla viikoilla ja se on aiheuttanut ihan turha stressiä ja pelkoa vaikka kaikki onkin ollut hyvin ja seuraavalla kerralla sydän äänet on kuulunut kun on...
  4. T

Helmikuiset 2021

Ar-ultrassa käyty tänään ja vahva syke sieltä löytyi ja pikkuinen vastasi viikkoja 6+3 :love:
  5. T

Helmikuiset 2021

Mulla on muutaman kerran ollut etova olo mutta tänään ekan kerran tuli oksennus ja näin jälkiviisaana voin sanoa että se oireettomuus oli paljon mukavampaa ja voisin mielelläni palata takaisin siihen:ROFLMAO: muutama päivä vielä että pääsis ultraan
  6. T

Helmikuiset 2021

Mä oon ollu pari päivää ihan paniikissa kun torstaina 5+3 tuli vuotoa pikkuisen housuihin täsmälleen tuolloin alkoi viimeksi keskenmeno (omien laskujen mukaan) ja samalla tavalla eli tiputtelu vuodolla. Illalla oli sitten vatsakipua ja olin varma että kohta tulee verta ja paljon. No ei tullut...
  7. T

Helmikuiset 2021

Mulla tietää vaan äiti ja muille kerron vasta ekan kolmanneksen jälkeen :) Jos vaan maltan sinne asti :ROFLMAO:
  8. T

Helmikuiset 2021

Mulla edelleen oireena vaan menkkamainen kipu, se on vaan muuttunut sellaiseksi että nippa nappa tuntuu mutta on koko aikaista kun aikasemmin tuntui vaan hetkellisesti ja voimakkaammin. Ar-ultran sain 26.6 ja sen jälkeen sitten uskaltaa vasta luottaa että kaikki hyvin. Reilun viikon saa vielä...
  9. T

Helmikuiset 2021

Itse ainakin ajattelin että kävisin eka varhaisultrassa ja jos siellä kaikki hyvin niin sitten voisin uskaltautua liittymään Facebook ryhmään
  10. T

Helmikuiset 2021

Minusta myös tälläinen olis parempi :)
  11. T

Helmikuiset 2021

Ihanaa että sulla kaikki mennyt hyvin jomotuksista huolimatta antaa itsellekin toivoa että kaikki menee hyvin edellinen keskenmeno varmaan kummittelee tuolla mielessä ja siksi maalailee jo piruja seinille.
  12. T

Helmikuiset 2021

Kiva tietää että en oo ainut näiden kipuiluiden kanssa ja että muilla on niistä huolimatta kaikki hyvin :love:Tsempit myös sulle:love: toivottavasti kummallakin menee kaikki hyvin:)
  13. T

Helmikuiset 2021

Ihana kuulla että muillakin on ollut ja kaikki mennyt hyvin :love:
  14. T

Helmikuiset 2021

Moi. Mä voisin liittyä tänne mukaan. Yritystä on ollut 2 vuotta ja sinä aikana yksi alkuraskauden keskenmeno. Tein eilen positiivisen raskaustestin kun menkat pari päivää myöhässä. Tässä kierrossa olin aukiolotutkimuksessa eli oisko ollut röörit pikkuisen tukossa kun heti sen jälkeen tärppäsi ja...
  15. T

.

@Maya123 voi ei, pahoittelut ja paljon jaksamista :love: Mulla alkoi sitten vuoto eilen illalla eli nyt yrittämään 2020 vuoden vauvaa. En oo ollut kova kirjoittelemaan täällä mutta kaikki jutut oon kyllä aina lukenut ja on tää vaan ollut mahtava tsemppi ryhmä :love: toivotaan että te loput...
  16. T

.

@Wintersun paljon paljon tsemppiä :love:
  17. T

.

@Bubble92 Voi ei! Siis aivan käsittämätön tilanne että miehesi on voinnut salata sulta noin tärkeän asian :cry::mad:. Paljon voimia ja jaksamista sulle <3
  18. T

.

@quinque ihana plussa. Onnea! :love:
  19. T

.

Mullakin olis vielä tässä kierrossa mahdollisuus joulu vauvaan. Nyt täytyy vaan toivoa että tärppäis tässä kierrossa sillä olisihan se pienen nyytin syliin saaminen ihan paras joululahja:love:
  20. T

.

Tänään illalla alko pieni tiputteluvuoto :cry: eli huomenna on sitten kp1/26-30 yk9

Yhteistyössä