Hakutulokset

1. CandleLight

Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

hankinnoista suurin osa kamppeista on jo, mut sisarusrattaat ja sitteri pitää hommata. Mut vasta sitten joskus rakenneultran jälkeen vasta. (.) jestas kun on ollut kuuma! Käytettiin muksuja uimassa ja ihana tuuli rannassa. Onneksi ei ole viimeisillään näillä keleillä. Esikoista odottaessa oli...
  2. CandleLight

Nimiäiset pidetään meillä. Siis juhlien fyysinen paikka on auki, varmaan mun vanhemmilla, siellä on tilaa. Mutta lasta ei kasteta. Mies ei kuulu kirkkoon, minä kuulun mutta en usko. Mun tyttöä ja meidän 1v2,5kk poikaa ei oo kastettu, niin ei myöskään tulokasta. Kummankin halusta näin. Hempan...
  3. CandleLight

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Raskausarpia on edellisissä raskauksissa tullut kyllä. Ekassa tuli pahimmat kun navan yläpuolelta meni iho niin tiukalle, että tuntui kuin olisi aikeissa revetä. Niitä tulee jos tulee, en käy rasvailemaan. Suonikohjuja ei ole aiemmissa tullut, mut nyt oon...
  4. CandleLight

Pahoittelut emppis! onnea hyviä uutisia saaneille! tervetuloa uudet! tyttö vai poika? mulla on koko ajan ollut tyttöolo, nyt en tiiä, voi siellä olla poikakin. Ainahan se vähän jännittää kumpi sieltä tulee. Toisaalta toivoisin sitä tyttöä, kun esikko kovasti haluaisi siskon. Toisaalta...
  5. CandleLight

Fb voihan sitä halukkaiden kesken perustaa uuden ryhmän. Ymmärrän kyllä olemassa olevan ryhmän jäsenten halun sulkea ryhmä, että pysyy porukka pienempänä tiiviimpänä, osa siellä on kuitenkin kirjoitellut jo pitkään ja omalla nimellä. Itsellä kuitenkin vähän tökkäsi se, että piti olla tämä kk...
  6. CandleLight

Ikäerosta meillä tulee miehen pojan ja vauvan välille 13v. ero, mun tytön ja vauvan välille 9v. ero ja pikkupoitsun ja vauvan välille 1v8kk ero. Ihanaa äitienpäivää kaikille! CL ja salamatkustaja 14+1
  7. CandleLight

Ihania tapoja kertoa ootte keksineet! Mä kerroin heti plussattuani soittamalla porukoille. Sisaruksilleni kerroin lähettämällä kuvan raskaustestistä. Reaktiot oli ihan hauskoja kun ei kukaan osannut odottaa. :) Esikoisesta kerroin sisaruksilleni ja serkuilleni hauskasti. Oltiin kokoonnuttu...
  8. CandleLight

Hoitotaso hommattiin pojalle, sellainen missä on amme tason alla ja oli kyllä oikein käytännöllinen. Otetaan se nytkin käyttöön. Vaatteista ostin perjantaina itselleni Lidl:stä äitiyshousut kokoa L, on oikein mukavat jalassa. Piti käydä sitten ostamassa toiset kokoa M kun kyllä ne ekat hieman...
  9. CandleLight

Hankinnoista meidän pitää myös hommata tuplarattaat kun poika on 1v8kk kun tulokas syntyy. Miehelle ei ole vielä uponnut, että ne tarvitaan, tuntuu tuumaavan, että pärjätään pelkillä yhdistelmillä, mut turha luulo. Sitteri tarvitaan myös, edellinen heitettiin pois kun oli jo sen verran iäkäs ja...
  10. CandleLight

Kiitos mukaan pääsystä! :) Ultra mulla on joka kerta tehty vatsan päältä. Tällä kertaa pieni esitteli itseään niin hienosti, ensin oli selkä anturiin päin, että sai mitat. Sitten hää pyörähteli ja lopulta asettui peukkua syömään, että sai hyvät kuvat. Vieläkin toisaalta on epäuskoinen olo...

Yhteistyössä