Hakutulokset

1. Pihlaja87

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Päppyrä Onnea yritykseen! @Emmae ja muut, tuota stressi-asiaa itsekin pohdin. En osaa arvioida itsestäni että milloin stressaan ja milloin en. Oireita kyttään ja ovista tikutan, mutta pakkohan se onkin jos yhtään meinaa ajoittaa kohdilleen. (n)
  2. Pihlaja87

@Emmae @syystyttö @Apustaja Kiitos tsempeistä. Meillä käynnistyi siis yk 8 nyt, yritys aloitettu 12/17. Kierrot lähtivät venymään pitkiksi (35-75 pvä) heti kun lopetin pillerit ja keväällä sitten päätin käydä yksityisellä erikoislääkärillä ihmettelemässä asiaa, kun luin, ettei ovulaatiota...
  3. Pihlaja87

@Apustaja Veikkaan myös, että ovulaatio oli kun sait hailakan plussan. Mutta sehän on positiivista, jos kerran silloin ehditte talletella. :) Täällä oli rintojen arkuutta piinailessa (uusi oire) ja tallettelutkin osuivat kohdalleen pitkästä kierrosta huolimatta, mutta niin vaan alkoi taas uusi...
  4. Pihlaja87

Missä vaiheessa kiertoa tuota vadelmanlehtiteetä tulisi juoda? Greippimehua kittasin ovulaatioon asti, ja teetäkin ostin monta pakettia, mutta en ole uskaltanut juoda etten vaan aiheuta mitään haittaa jos juon väärään aikaan.
  5. Pihlaja87

@Emmae @Apustaja @Karvakorvat Tsemppiä uuteen kiertoon! @peanut_butter Toivotaan parasta, odottelu on nimensä mukaisesti piinaavaa. Hyvä, että on jotain oireita, pidetään peukut, että tuovat mukanaan hyviä uutisia! Itselläni myös ovat rinnat (tai oikeastaan nännit) olleet arat ovulaation...
  6. Pihlaja87

@Apustaja Siihenhän tämä paikka on tarkoitettu, että saa avautua. Muut ymmärtävät varmasti tuntemuksia! Tsemppiä odotteluun, vaikka piinaavaa onkin! Täällä on menossa ensimmäinen kierto ilman Teroluteja ja nyt kp 35, eli eivät ikävä kyllä tasoittaneet kiertoa pysyvästi. Masentaisi, mutta eipä...
  7. Pihlaja87

@syystyttö Minä innostuin tuosta Flosta, kun täällä siitä puhuttiin ja eilen merkkailin sinne takautuvasti kaikkea mahdollista. Hyvä paikka säilyttää tietoa! @rosemarie Ajoitus oli ainakin kohdallaan, toivotaan parasta! (y)
  8. Pihlaja87

.

Sama tilanne täällä. Juuri tuo mietityttää, että tapahtuikohan nyt oikeasti vai ei, kun hymynaama vain vilkkui ja liuskat epämääräisiä tulkita. Mutta sinun kohdallasi sanoisin, että kivut on kyllä hyvä merkki oviksen kannalta, varsinkin, jos on ollut selvästi toispuoleista!
  9. Pihlaja87

.

Kiitos @Miina- . Ehkä toivoa ei olekaan tämän kierron osalta heitetty!:) Ja nyt lähtee kyllä heti tilaukseen pc:n testit. (y)
  10. Pihlaja87

.

Nyt pitää kysäistä, että onko kenellekään käynyt niin, että CB:n digitaalinen antaa vilkkuvaa hymynaamaa useita päiviä, mutta sitä pysyvää hymynaamaa ei tule? Tarkoittaako tämä, että ovulaatio jäi tapahtumatta? (n) Kp 18 menossa.
  11. Pihlaja87

@sucrine onpa ihania uutisia, onnea! :)
  12. Pihlaja87

Tervetuloa @Laima ! Täytyypä tutustua itsekin tuohon Flohon, olen käyttänyt P.C.:tä tähän asti, enkä ole vertaillut, miten muut vastaavat toimisivat.
  13. Pihlaja87

Samankaltaisessa veneessä ollaan! Toivotaan, että kierto pysyisi normaalina nyt terojen jälkeen meillä molemmilla. Hermoja raastavaa tämä on. Sitä itse (tyhmänä) kuvitteli, että kun kaikki ajoitus on kohdallaan, niin raskautuu. Mutta ei ole tärppiä tullut, vaikka ovulaation olen tikuilla pari...
  14. Pihlaja87

@Jennipä Hyvä tietää, kiitos. Näin itsekin järkeilisin, kun olen kuullut, että hoitoon pääsy/niiden aloittelu kestää muutenkin. Eli jos ei tässä kierrossa tärppää niin terkkaan se on soitettava. Onnea sinulle odotukseen!
  15. Pihlaja87

Hei kaikki, tulisin mielelläni mukaan tänne. Yritys aloitettu viime joulukuussa ja esikoisesta haaveilu on kovaa. Kierrot eivät lähteneet käyntiin kunnolla pillereiden jälkeen (tai lähtivät mutta pisimmillään 75 pvä) ja toukokuussa sainkin tietää, että minulla on pcos. Siitä iskikin sitten...
  16. Pihlaja87

.

Onnea yritykseen! Minäkään en aluksi viitsinyt tikutella, mutta epäsäännöllisellä kierrolla ja sen pidentyessä koko ajan sitten aloin perehtyä tähän hommaan enemmänkin ja liuskojen jälkeen siirryin tässä kierrossa digiin, eli täällä sitä nyt ollaan tiukasti testien ja matematiikan maailmassa...
  17. Pihlaja87

Terolut-kuurin aikana raskaaksi?

Itse lopetin juuri kolmen kuukauden kuurin, ei harmi kyllä tärpännyt niiden aikana. Nyt toivotaan, että luomukierto oli säännöllistynyt. Toivottavasti sinulla tärppää!
  18. Pihlaja87

.

Hei kaikki! Voisin liittyä mukaan, esikoisesta haaveilen kovasti. Pillerien jättämisen jälkeen kierto lähti heti pitenemään oudon paljon, ja menin yksityiselle ultraan toukokuussa. Sieltä löytyi yllätyksekseni pcos ja sain Terolutit kiertoa tasoittamaan. Niitä syöty 3 kuukautta ja nyt käynnissä...

Yhteistyössä