Hakutulokset

1. 1

.

@Siltsu no mulla on vielä yksi jäljellä, täytyy se parin tunnin päästä tehdä ja tänään kun käyn kaupassa,niin pakko kyllä ostaa uusia :whistle: @pandanen tänään pitäis menkat alkaa. Ja menkoista laskettuna la olis 12.8 ja oviksesta muistaakseni 16.8
  2. 1

.

Mutkin voi tosiaan siirtää plussanneisiin Äsken piti tietty tehdä uus testi varmuudeksi. Tai oikeastaan kaksi. Ja kumpikin viallisia :mad::mad::mad: mä kiehun täällä. Joudunko muka odottaa huomiseen?!
  3. 1

.

@pandanen itse en muista tälläistä aiemmista raskauksista.. mutta nyt oltiin anoppilassa,jossa ei todellakaan ole kuuma, ei millään tavalla edes lämmin normaalisti ja juuri sai heittää vaatteita pois ja pelkkä toppi päällä,potkin vielä peittoa pois. Sama nyt kotona viime yönä, kuuma kokoajan...
  4. 1

.

Minä nään :)
  5. 1

.

@kathii näinhän se juuri on!! Silti se yllätti kuinka moni oli sitä mieltä,että "mitä sä suret, eihän siellä ketään ollut"
  6. 1

Elokuiset 2019

Tsemppiä pelkojen kanssa!! Ja pahoittelut kokemasta ne. Ei mulla ole muuta "neuvoa" kun puhu neuvolassa. Mä oon joka raskaudesta pelännyt aina vaan enempi, että jotain käy. Puhuin paljon miehelle,neuvolassa ja pelkopolilla. Ei ne niitä pelkoja vienyt, mutta pystyin elämään niiden kanssa...
  7. 1

Elokuiset 2019

Apuaaa!! Juuri äsken plussanneena tuun heti mukaan. Mitä vaan voi toki käydä. FB ryhmään haluan myös ehdottomasti mukaan. Tää on meille neljäs ja lisäksi yksi keskenmeno. Aika uskomaton olo :love: oireita muutamana päivänä oli, mutta silti.. huh. Onpa sekavaa :LOL: palaan kun osaan...
  8. 1

.

Se siitä malttamisesta:whistle::D Dpo10 parin tunnin pidättelyllä. Miksi meidän koira petti mut?!? o_Oo_O mutta eikö siinä nyt ole viiva?! Vailla viivalasit päässä?!?
  9. 1

.

Mä osaan niin samaistua noihin tunteisiin. Kaksi ensimmäistä tuli ensimmäisestä ja toisesta kierrosta. Samoin tuulimunaksi todettu, se kun meni kesken, niin sekin sitten mahdollisimman vaikeasti. Istuin valehtelematta 6tuntia tauotta vessassa ja valui vaan,lopulta yöllä pyörryin vessan lattialle...
  10. 1

.

Meidän koira on aina seurannut mua ennen plussaa rasittavuuksiin asti :ROFLMAO: vai oisko keskimmäisen kohdalla pettänyt mut (n):LOL: vai tuulimunan.. no mutta ainakin siis esikoisen ja kuopuksen :LOL: eli siis pettämätön teoria!!:LOL::LOL::LOL:
  11. 1

.

Vaikutan pyöriväni vaan oman napani ympärillä,kun tulee huonosti kommentoitu muille. Mutta kuten muutama muukin sanonut, niin viestejä niin paljon, että vaikka kaikki lukee, niin unohtaa jo mitä on lukenut :unsure: Kyllä siellä viiva näkyy :love: Itse yritän muutaman päivän vielä venyttää...
  12. 1

.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Jos tässä kuussa olisi jotain jouluntaikaa ja ensi vuosi alkaisi toisissa merkeissä. Täällä on kehitelty sellaiset oireet että o_O:whistle: on sellainen olo kun olisi kipeä, mutta ei kuitenkaan kipeä olo :ROFLMAO::ROFLMAO: jokainen varmaan ymmärtää mitä...
  13. 1

.

Onnea @Siltsu ja @neilikkaruusu :love:
  14. 1

.

Nopea omanapa.. tänään dpo 5(?) Ja hermot niin kireällä kun vaan voi olla ja lieviä menkkajomotuksia. Jotain pieniä ohimeneviä jomotuksia ollut kyllä oviksesta asti.. mutta joo, odotan menkkoja viikonlopulle. Eli taas vähän reilu vko oviksen jälkeen.. Heti oviksen jälkeen oli toiveet niin...
  15. 1

.

Oi kyllä!! Varmaan jokaisen roskiin heitetyn olen jossain vaiheessa kaivanut vielä parempaan tarkasteluun :whistle::whistle: ja kyllähän siinä kuvassa väriä vähän näkyy.. Täällä taas. Laiskasti osallistuin aiemmin ja sitten jäikin pitkään taustalle.. nyt jos koittaisi ahkerammin taas palailla...
  16. 1

.

Kp2
  17. 1

.

Väsyttää.. mulla ei ole yön tapahtumista mitään käryä ja mies sano, että kaikilla lapsilla ollut levoton yö. Nyt ei meinaa silmät pysyä auki, vaan meinaan pystyyn nukahtaa. Mieli kääntää selväksi merkiksi raskaudesta..o_O mutta olen silti varma, että menkat sieltä alkaa.. odottelen niitä ehkä...
  18. 1

.

@papupata12 :cry: Niin paljon tekstiä, ettei millään jotenkin nyt pysy päässä mitä on lukenut.. en siis edes yritä kommentoida.. Täällä viime viikolla pari päivää oli kun tulis kipeäksi, meni ohi ja nyt taas parina päivänä samanlainen olo. Tulis kunnolla päälle, niin menis ohikin joskus...
  19. 1

.

Vissii joku 10-11 (n)
  20. 1

.

Huonosti olen käynyt täällä..:unsure: Onnea hirmuisesti plussanneille:love::love: kuinka iloiseksi tuleekaan moisista uutisista!! Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! Sitten omaa napaa :whistle: Sitä ovista aiemmin ihmettelin ja se tuli ja meni. Nyt sitten menkkoja odottelen.. eilen...

Yhteistyössä