Hakutulokset

1. T

.

@RUSKA82 ja @Naissoturi minä kuulun teidän kanssa myös samaan ikäluokkaan . Onneksi tilastot ovat meidäm puolella ja suurin osa lasta yrittävistä meidän ikäisistä onnistuu, vaikka yrittämiskertoja on keskimäärin enemmän ja keskenmenoriski isompi. Mutta siis pointtini on että suurin osa vielä...
  2. T

.

@MannaL onnea, ihanaa! Tervetuloa uusille:) Kiitos kaikille tsemppauksesta ja myötätunnosta, niillä on kantava ja lohduttava voima ja sitä varten tämä ryhmä on. Pakko vieläbihan ''ääneen sanoa' että ihanaa kuinka myönteisesti täällä suhtaudutaan kaikkiin kuumeilijoihin ja kaikenlaisiin...
  3. T

.

@iK mullakin käy notkahdus ennen ovulaatiota. Tuo ylin kuvahan näyttää aivan lupaavalta! Mulla tänään kp1 ja yk10 Minä toivun täällä pettymyksestä, mutta tiedänpähän ainakin että hedelmöityminen on mahdollista ja varhaisen km:n jälkeen mahis uuteen raskauteen on yleensä hyvä.
  4. T

.

Täällä lauantaina saatu ilo haaleasta plussasta muuttui pettymykseen. Pääsinkin jo tänään illalla testaamaan uudestaan ja odotin innolla että testi jo raikuisi plussaa. Ei mitään. Ihan puhdas negatiivinen ja jotakin tuhruttelua alkoi nyt illalla tulla. Pettymyksien pettymys. Eiköhän kyseessä...
  5. T

.

@Pumpulipalleroinen kyllä minä noissa tämänaamuisissa haamulaisia näen! Tsemppiä jännitykseen
  6. T

.

Ihanaa @Tuutikki89 ja @MannaL, plussathan ne siellä! Minä pääsen huomenna ihmettelemään viivojen vahvistumista. Viime lauantaina sain haalean mutta selvän plussan ja sitten lähdimme mökkireissuun testejen ulottumattomiin. Tai siis testit jäi kotiin ja uusia päätin olla ostamatta! Rinnat ovat...
  7. T

.

@iK ja @Helinä87 mulla on myös ollut viime vuodet riesana tiputteluvuoto 1-5pvää ennen menkkoja. Olen syönyt siihen kolme kuuria Teroluteja ilman mitään vaikutusta. Huoletti kovasti, onko mahiksia tulla raskaaksi tuhruttelun takia. Tässä plussakierrossa ei ole tuhruttanut, eli saattaapa se...
  8. T

.

@muropaketti saattaapa hyvinkin olla oviksen paikka tai sitten viiva vahvistuu vieläkin tämän päivän tai huomisen aikana.Onnea matkaan! @Tiutau13 kiitos rohkaisusta! Sinähän se tsemppasit jo minun tänne liityttyä että jospa tämä kierto olisi SE kierto. En uskonut siihen lainkaan, mutta tuntui...
  9. T

.

Rutistus pettymykseen uuteen kiertoon joutuneille. @chili_ oletko gyneltä jo pyytänyt apua ovisasioissa? Ja kiitos onnitteluista! Olen reissussa tulevaan perjantaihin asti raskaustestejen ulottumattomissa, mutta sittenpä laitan kuvan kun taas pääsen kotiin. Kuukautisia ei ainakaan ole...
  10. T

.

Nyt se kävi mulle! Plussa! En voi uskoa! Dpo11 tämän palstan rohkaisemana pissin PC-testin. Petyin oitis kun siihen ei heti testiosaan kastumisenn yhteydessä tullutkaan mitään, mutta sitten tuli ihan selvästi vaaleanpunainen viiva testiajan sisällä. Vaalea, ja kuvassa vähän todellista haaleampi...
  11. T

.

Onnea @MinimiiS !!! Sitten kysymys. Täällä monet vannovat PC (PregCheck,eikö niin?)- testin nimiin. Onko niitä monilla eri tarkkuudella vai testaatteko sillä 25mlulla? Kaikki plussanneet tuntuvat saaneen positiivisen tuloksen aikaisin suhteessa sen tarkkuuteen
  12. T

.

Onnea kaikille plussanneille! Minulle käy niin että toivo saa lisäkipinää kun muita onnistaa!❤️ Minulla on menossa dpo8 ja käynnissä on sisäinen taistelu raskausoireiden kyttäämisen ja kylmän viileän odottelun välillä. Alavatsaa vihloo vasemmalta ja rinnat ovat arat, eikö siinä ole jo...
  13. T

.

@RUSKA82 Voimia hirveään menetykseen. Varmasti mikään ei auta suruun nyt ja kaikki itku pitää itkeä ennen kuin eteenpäin pääsee. Toivottavasti sinulla on läheisten tukea menetyksessäsi ❤ Olen kokenut saman kaksi kertaa (en peräkkäin vaan molempia lapsia yrittäessäni eri keroilla). Minulle...
  14. T

.

@vuuti voi surku! Halaus harmiin ja lannistukseen! Melko kuluttavaa on ämä homma toiveiden ja pettymysten seassa.
  15. T

.

@Wintersun nyt on kp 18/25-28 Tsemppiä jayötäeloa sulle hoitoihin. Olen lukenut täältä sun tapahtumista ja turhan paljon on koettelemuksia sun kohdalle sattunut. Halaus @Toiveikas92 Tsemppiä huomiseen sinnittelyyn @Sasusa onnea viivoista, ihanaa!
  16. T

.

Hei, Kiitos kaikille omien tarinoiden jakamisesta ja toisten tilanteissa myötäelämisessä <3 Minä olen kolmannesta lapsesta haaveileva 37v äiti. Kaksi lastani ovat jo koululaisia ja minulla on ollut haave kolmannesta todella pitkään. Onnelliseksi yllätyksekseni vauvakuume hiipi myös mieheeni...

Yhteistyössä