Hakutulokset

1. hwli

Joulukuiset 2019

Moikka! Täällä myös eilen haamun plussannut :love: Toivottavasti pysyisi matkassa, kemiallinen oli viime kierrossa.. Laskettu aika olis 9.12 ja esikoinen 3/15 syntynyt :)
  2. hwli

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä viiva vahvenee, ehkä se nyt on sitä itteään :p ja punertavia ovat, vähä jouduin kuvaa muokkaamaan. Ylin tänään päivällä ja alin eilen aamulla.
  3. hwli

No Höh. Koita huomenna uudestaan :)
  4. hwli

@Memme2 koititko avata testiä? Mullakin näytti ton lasin läpi suht harmaalta mutta avattuna näytti kyllä punaselle. Että mitäs mieltä tästä mun testistä? Oliskos se :oops:
  5. hwli

@frisof Okei, täytyy täällä ootellaa vielä viikonloppuun vaikka jos malttaa:whistle: Ja onnittelut sinulle! :X3::X3:
  6. hwli

@frisof kyllä mä oon 98%varma kun sillon tikuttelin ja normi kivut ja limat sillon.. :) Raskaustestit oli negaa kun äsken tein, eipä oo yllätys tässä vaiheessa kiertoa . Mis vaiheessa sulla rupes r testissä näkymään?
  7. hwli

Hmm. Mitäköös täällä tapahtuu kun ovulaatio ollut 17-18.3, mutta ovistikut näyttää tältä o_O ylin on nyt tältä aamulta. Kaksi muuta eilis aamu ja ilta. Onks ketään ovis testeillä testaillut ovulaation jälkeen?
  8. hwli

@Lapintyär mä kans todella suosittelen että tee muita testejä ku rfsun... Mulla ne antoi todella selkeitäki viivoja, menkat kyllä tuli mutta todella kovilla koivuilla ja melkein viikon myöhässä. @Minni-83 ihan samat tunteet mulla oli, testit antaa toivoa ja menkatkin myöhässä.. Mullakin oli...
  9. hwli

Moikka! Mä tein lauantai iltana tälläsen testin ja musta aika selvä viiva vaikka rfsu onkin.. Menkkojen pitänyt alkaa tiistaina. Kuitenkin la su yönä heräsin kovaan vatsakipuun ja vuoto alkoi, Kesti kuitenkin vain su päivän ja ma aamupäivän. Menkat yleensä reilut 5 pv.. Huomenna menen labraan...
  10. hwli

Täällä edelleen rfsun herkkä ja se normi näyttää vaaleeta viivaa mutta apteekin herkkä negaa (n) nyt kp 30/28.
  11. hwli

No näemmä :mad: ekassa raskaudessa testasin noilla ja ihan selkee plussa oli ja olin raskaana. Ei oo ees tullu mielee et ne voi tollai kusettaa :eek:
  12. hwli

Kyllä se juu kuivanakin näkyi. Tänään aamulla tein apteekin herkän testin ja se oli nega. Menkat kaks päivää myöhäs. Ikinä ennen ollut. Että tiedä näistä ny si. Suosittelen hakee jonkun toisen testin ja vartoon pari päivää. :cry:
  13. hwli

Tänään käyn hakee apteekin testin :sneaky:
  14. hwli

Mitäs mieltä tästä? Plussa vai viivanpaikka :confused:
  15. hwli

Hyv Hyvin hento viiva näkyy
  16. hwli

Ja tää oli siis se missä on vain yksi liuska. Löysin kauheen vähän googlailulla mitään tosta testistä. :unsure: nyt on jo siis kp 26/28, kai jo jotain jossain pitäisi näkyä :cry:
  17. hwli

Moikka! Uusi himotestailia täällä eilen tei clearbluen digitaalisen +/- testin. Näytti miinusta mutta avattuna siellä kuitenkin 2 viivaa. Rfsun testeihin saanu haaleen vaaleeta esihaamua tai viivanpaikkaa, ei niistä voi tietää mut mitä mieltä olisitte tosta cb avatusta liuskasta?

Yhteistyössä