Hakutulokset

1. Sphinx

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Adelmiina! Ihanalta näyttää sun viivat! :love: Ravishing, ihan hurja sun tarina... Voimia toipumiseen, otat päivä kerrallaan. Iso halaus ja tsemppiä. Mulla oli lääkkeellinen tyhjennys kesäkuussa ja oli siinäkin kovat kivut ja 1,5 viikkoa supistelin ja vuotoa tuli varmaan 2-3 viikkoa. Kierto...
  2. Sphinx

Onnea Yrittäjä ja love!!! :love::love::love: Olen tosi iloinen teidän puolesta! Voi kunpa tulisin teidän perässä parin viikon päästä! Ravishing, iso halaus ja voimia toipumiseen ❤️ Punktio ohi! 11 munasolua löytyi. Huomenna kuulen lisää, kuinka moni oli kypsä ja kuinka moni lähti...
  3. Sphinx

Hah, luin just AdeliinaJosefiinan viestin ja kuitenkin pakko kommentoida, että hienoja viivoja Yrittäjällä ja Lovella! Voi, tulee ihan ilahtunut olo, kun näkee moisia! Nyt vaan toivotaan (y):love:(y) Ja siis mulla ei ainakaan ole mitään oppikirjaa viivojen tarkasteluun, kaikki minkä silmällä...
  4. Sphinx

Ihanaa, Yrittäjällä ihanaa viivaa! ❤️
  5. Sphinx

Toivo2016, pahoittelut täältäkin. Ei varmasti lohduta, mutta sanon silti, että tiedän tunteen... Halaukset sinne ja voimia lähteä uuteen yritykseen. Yrittäjä! Ihan selkeä viiva! Mulla oli toukokuun plussakierrossa samanlainen pp6! Olispa nyt ihan sitä itseään! Jännittää sun puolesta :love::)...
  6. Sphinx

On tullut paljon tekstiä, paljon on meneillään meidän porukalla. Ja paljon ajatuksia teillä, joihin voin itsekin samaistua. Nyt lähdössä 3. ICSIiin ja pelottaa, miten tässä käy. Kahden keskenmenon jälkeen ei enää uskalla ajatella elämää raskaustestin jälkeen. Sekundäärinenhän minäkin...
  7. Sphinx

Pahoittelut Roxanne ja Toivo2016... Harmittaa niin aina jokaisen negan saaneen puolesta. Kyllä nyt taas jo kaivattaisiin tänne hyviä uutisia! Onko teillä Roxanne jatkosuunnitelmia? Domilla ja Marrasmaillakin ollut kyllä aikamoista pyöritystä... Huh. Tsemppiä :love: Mäkin käyn välillä...
  8. Sphinx

Tervetuloa jansku00, olkoon visiittisi palstalla lyhyt ;) No niin, täällä on taas keräilty elämän palasia yhteen, laskettu rahoja ja juteltu klinikan lääkärin kanssa. Kyllä tässä on 3. ICSIIN lähdettävä. Heti seuraavaan kiertoon ja aloitin jo nyt Progynova-lääkkeen, onko kenellekään tuttu...
  9. Sphinx

Ei siirtoa... Selvisi sulatuksesta mutta kuukahti sen jälkeen. Pakkanen tyhjä. Nyt on taas vaikea löytää iloa elämästä. Pää hajoaa. :cry::cry::cry: Roxannelle toivon parempaa onnea. Ja klinikkaa pohtiville: suosittelen lämpimästi Dextraa.
  10. Sphinx

Roxanne, SalamaT jo valaisikin tuota intralipid-hoitoa. Meillä siis takana puolisoni kanssa kaksi alkanutta raskautta (1luomu ja 1ICSI), joista molemmista km viikoilla 7-9. Eli siihen haetaan apuja intralipidillä ja näillä muillakin tropeilla... SalamaT, ollaan Dextrassa, missä te? Negan...
  11. Sphinx

Me taidetaan olla Roxannen kanssa samoilla aikatauluilla liikeellä, eli ylihuomenna siirto (mulla vielä epävarma, jos alkio selviää sulatuksesta jatkoviljelystä, kun kyseessä morula). Miten sulla Roxanne on lääkitystä tässä kierrossa? Mulla on aika raskaasti kaikkea, kun menee Ovitrellea...
  12. Sphinx

Voihan Salama, tylsää jos ette pääse siirtoon. Mutta toivottavasti kaikki vielä kääntyy hyväksi! Pidän sulle peukkuja! Mulla on myös siirtopäivä ens torstai (jos vain morula kestää sulatuksen ja jatkaa blastoksi)... Tässä kierrossa on lääkearsenaalissa Ovitrelle, Lutinus, kortisoni...
  13. Sphinx

Ai että, ihanasti voin samaistua näihin kaikkiin "olen jo valmiiksi luovuttanut" -fiiliksiin. Samassa veneessä ollaan Domi, AJ, Roxanne ja SalamaT. Nyt jo mietin 3. ICSIä, vaikka tuosta toisestakin on vielä yksi ja viimeinen alkio jäljellä. Sen siirto osunee kuun vaihteeseen, nyt on Letrot...
  14. Sphinx

Täällä on taas tapahtunut vaikka kuinka paljon kaikkea. Olen tosi pahoillani kaikkien keskenmenon kokeneille, tunnen isoa sympatiaa paluumuuttajia (joka itsekin kesällä olin) ja epävarmuuden keskellä olevia kohtaan. Ja tietenkin olen tosi iloinen niiden puolesta, jotka ovat onnistuneet - tällä...
  15. Sphinx

Onnea Mamido!Ja Siidallekin toivotan onnea! Ihanaa, kun tulee onnistumisia, se antaa aina toivoa meille pitkään matkaa tehneille. Valois, meille kävi melkein samalla tavalla ekassa IVF:ssä. Miehessä ei ole koskaan havaittu mitään vikaa (päinvastoin aina kehuttu, että on paljon hyviä liikkuvia...
  16. Sphinx

Voi ei Bridge...! Oliko teillä pakkasessa, sori olen unohtanut? Iso halaus. ❤️ Mulla tuli eilen illalla miehen kainalossa taas isot itkut ja ihan totaalisen paska olo. Tänään valoisampi olo. Kiitos kaikille tsempeistä ja myötätunnosta, kullankalliita olette kaikki.
  17. Sphinx

Bridge, lopetin eilen illalla Lutinukset... Hanskat tiskiin -asenne siis meikäläisellä. On kyllä taas pettynyt olo ja meinaa usko mennä. Ehkä huomenna helpottaa... Toivottavasti sulla Bridge vielä kääntyisi positiiviseksi! Siidallahan kuulostaa hyvältä!!! Nyt peukut pystyyn, että viivat...
  18. Sphinx

Negatiivista pukkaa. Taidanpa ottaa illalla lasin viiniä ja sitten ei muuta ku uutta PASsia kohden, jahka menkat alkaa. P...kele. Harmittaa, mutta ihmeen levollinen mieli sitte kuitenkin. Muille piinailijoille parempaa onnea!!! :barefoot::love:(y)
  19. Sphinx

Nyt on taas moni jännän äärellä... Tsemppiä kaikille tasapuolisesti... On tämä vuoristorataa. Valmistaudun myös henkisesti 3. ICSIin. Meillä on pakkasessa 1 morulavaiheen alkio, joten se on vähän riskimpi pakkasukko, kuin blastokysti. Tilanne edelleen sama. Ei juurikaan oireita. Enemmänkin...
  20. Sphinx

Bridge samaistun sun tunnelmiin... Tuleeko tästä ikinä valmista ja miten jaksaisi arjessa tän kaiken keskellä. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja jaksamista eri tilanteisiin.

Yhteistyössä