Hakutulokset

1. E

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta @Abby87 ja muut! @Jennipä Onpa harmi, että aika saattaa venyä pitkälle. Olisiko siellä mahdollista saada aika vähän nopeammin jos muuttaa hieman äänensävyä? Täälläpäin onnistui :D @syystyttö Ikävää! Päivittelehän tänne kuitenkin että miltä näyttää...
  2. E

@syystyttö mä kans nään jotain tossa, missä @Önnö n nuoli on, mutta en tiedä että onko se tuon teipin reuna vai viivanpaikka vai mikä, mutta eiköhän se parin päivän sisään selvene! @Jennipä pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Tulehan kertomaan sitten saatko lääkäriltä jotain infoa...
  3. E

@syystyttö mä en erottanut tossa mitään, mutta onhan tuo kuvakin hieman sumea (n) Toivottavasti vahvistuisi! Toi on vähän hankalaa kun kierto heittelee, mut testaa huomenna tai ylihuomenna uusiks ;)
  4. E

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

@janitainen voi harmi ettei tästä tärpännyt! Onko sulla muuten saatu se kilppariarvo kuntoon jo? Toi pääsiäinen on kyllä vähän huonosti tossa häiritsemässä... Täällä kp3 ja letrojen syönti alkaa, katsotaan nyt meneekö suoraan tuon pääsiäisen takia piloille tämä, mutta yleensä ovulaatio onneksi...
  5. E

@syystyttö testaile ihmeessä! Ja tule heti kertomaan myös meille:rolleyes: @Emmae usein se pahin on siinä kierron puolivälistä kierron loppuun saakka, ainakin täällä :D Täällä tänään kp3 ja letroja pitäis alkaa syömään. Vähän jännittää että mitä oireita tulee... On ollut muutenkin tosi oudot...
  6. E

@Päppyrä ja @Aurorials Mahtavaa, onnea! @Önnö Hienoa, että eka luomukierto oli ajoissa :) Täällä näyttäisi siltä, että tänään/huomenna kp1 eli mulle voisi päivittää yk13. Josko 13 olis meidän onnennumero :rolleyes: Nyt siis syömään letroja parin päivän päästä.
  7. E

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Villisilmä Pahoittelut ja paljon tsemppiä jaksamiseen! Täällä on taas tapahtunut super paljon sitten viime käynnin. Halusin ottaa hieman etäisyyttä tähän kaikkeen loppukierroksi ja tänään siis kp1 ja tavoitteena ovulaatio. Mulle voi päivittää letrot 3/18. Paljon plussatuulia on ollut ja...
  8. E

@Tuimatar No siis sen pitäis olla kai alle 12mm että olis mahdollista, mutta jos se kasvaa 1mm vuorokaudessa niinkun sulla niin ehkä mä vaan suosiolla siirryn syömään niitä teroja :D
  9. E

nopea ON tähän perään: Mua alkoi nyt vähän ihmetyttämään tuon lääkärin lausunto, että ei ovulaatiota tule tässä kierrossa. Limakalvo oli eilen kp13 10mm paksu ja tasainen, mutta ei ollut selkeää johtofollia. Onko kenelläkään kokemusta jos ovulaatio tulee yleensä vasta noin kp20-22, että...
  10. E

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

@janitainen Voi ei :D Toivotaan kuitenkin mielummin, että tästä tärppäisi! Ja tsempit piinailuun! Noi reissut on kyllä tosi hankalia ja juuri, kun ei niitä työreissuja pysty ovulaation mukaan suunnittelemaan. Meillä mies pois kesäaikaan su-to yleensä, joten silloin ei voi kyllä mitään hoitoja...

Yhteistyössä