Hakutulokset

1. kuus+1

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Fritang Meille lääkäri sanoi että pitää odottaa, että muutoin kohtu ei välttämättä ole tarpeeksi paksu että kiinnittyminen voisi hyvin tapahtua. Ihmettelin sitä kun olen monesta paikasta kuullut että tämä ei pidä paikkaansa. Varsinkin kun keskenmeno tapahtui niin aikaisin, eikä tarvinnut tehdä...
  2. kuus+1

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Hei, liityn joukkoon kuumeiseen :) Minulla todettiin ultrassa KKM 12.1 rv 6+4, sain tuolloin esilääkityksen. Kotona otin sitten 14.1 cytotecit, ja uskoisin kohdun tyhjenneen sen päivän aikana lähes kokonaan. 18.1 oli viimeinen vuotopäivä. (Tai on sen jälkeen tullut satunnaisesti vähän...
  3. kuus+1

Ehkäisykapselin poisto ja raskaus

En oikein tiedä mikä niissä Taateleissa oli se juttu, mutta oli jossain mainittuna suositeltujen ruokien listalla. Sen tiedän että ne on pahan makuisia Mä ostin kans ison nipun ovistestejä, ja nyt pitäis opetella niitä käyttämään. Nyt kun on jo yliaikaa kapseli, niin on myös menkat ollu nyt...
  4. kuus+1

Ehkäisykapselin poisto ja raskaus

Ilmottaudun mukaan seuraamaan keskustelua. Mulla ollut nyt 3 vuotta kapseli ja nyt siis jo "yliaikaa". Poisto on ensi viikolla. Haaveena siis raskaus, mutta yritän ensin paikantaa oviksen ajankohdan, koska neljän pojan jälkeen on haaveena tyttö, jota siis yritämme. Nyt on käytössä magnesium...

Yhteistyössä