Hakutulokset

1. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla esikoista odottaessa hajos selkä odotuksen aika loppupuoliskolla. Synnytys-supistukset oli sitten aivan helvettiä, kun painoivat välilevynpullistumaa. Tokassa selkä hajosikin jo toisen kolmanneksen alussa, ja koko odotus oli tosi kivulias pullistuman takia. Eli sitä odotellessa...
  2. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Sitten se odottaminen on kivempaa kun voi ovis ja raskaustestien sijaan ostella kaikkia vauvajuttuja :LOL::LOL: mä niin ootan sitä :love:
  3. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mulle voipi päivittää dpo0: n. Illan testi jo haaleampi joten eiköhän se tämänpäiväinen ollut plussa (y) Talletettu on kp10,12,14 ja15 (y):ROFLMAO::LOL::LOL: Nyt sitten piinaamaan kera punaviinin :barefoot:
  4. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

No niin, rajaus auttoi (y)(y) kiitos neuvoista :love: Tässä siis tän aamun testi, joka mun mielestä lähes plussa :) koko aamun on nippaillut aina välillä oikealta puolelta. Josko ovis olisi sitten huomenna tai ylihuomenna (n)o_O
  5. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Noista viallisista testeistä!! Mulla tuli kans kerran rfsu n 2kpl testipaketti jossa molemmat viallisia . Ärsyttää!! Mä sain o-testiin nyt plussan tai ainakin melkein plussan. Mutta EN OSAA LAITTAA TEILLE KUVAA :eek::eek::eek: Auttakaa kiltit :love::love:
  6. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Vaihdoin o-testit pregcheckin testeihin eilen illalla ja heti tuli vahvempaa viivaa . Nyt kp 13 ja flo ennustaa ovista huomiselle :):) Parin tunnin päästä jos tekis tän päivän ekan. Yritin eilen laittaa kuvaa, mutta en osannut (ainakaan puhelimella) laittaa o_Oo_O Haluisko joku kiltti...
  7. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Höh, olipas inhottava tyyppi :devil: Eipäs tässä maailmassa olis varmaan ylipainosia jos aamupuurolla siltäkin vältyttäis :cautious::cautious: Mä en menis kyl tollaselle tyypille enään uudestaan o_O
  8. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Rfsu:n ovulaatiotestistä!!! Ei ole nyt ohjeita lähettyvillä, mutta oliko siinä kastekuaika 5sekuntia? Vaikuttaakohan tulokseen jos uittaa liian kauan. Mietin kun on alkanu tulee niin haaleita viivoja vaikka ovulaation pitäisi olla just lähipäivinä tulossa . Viivat oli siis vahvempia aikaisemmin .
  9. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Myydäänkö tota preseediä kaupoissa tai apteekissa? Se on meinaan nyt raskauskeijulta loppu :unsure::poop::poop: Kiire :geek::geek:
  10. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Hyvää uutta viikkoa kaikille . Mulla nyt kp9 (voisiko joku kiltti päivittää listaan), eilen illalla tein ekan ot:n. Siihen tuli kaksi viivaa, mutta toinen vielä selkeästi haalempi . Mutta vatsatuntemukset alko nyt menkkakipuna ja vasemmanpuoleisena jomotuksena. Nyt äkkiä tilaamaan testejä että...
  11. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä tuo näyttäisi nyt olevan plussa (y)(y) Äkkiä hommiin siitä, hushus ;):ROFLMAO::ROFLMAO: Mulla ihan sama, et en osaa yhtään kuunnella mitä mun kroppa koittaa mulle sanoa... tai johtuu varmaan siitä että mulla on koko ajan jotain tuntemuksia milloin missäkin. Nytkin vasta kp6 ja vasemmalta...
  12. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Testejen tilauksesta... (n)(n) Missä halvimmat testit? Itse olen pari kertaa tilannut raskauskeijulta, mutta onko jokin muu parempi/halvempi? Ajattelin myös tilata sitä preseed liukkaria.(y)(y) Miksi aika ei kulu? Mulla vasta kp5, enkä millään jaksaisi odottaa viikkoa että pääsisi ovista...
  13. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Hei. Minut voisi joku ystävällinen lisätä listaan. Kp3, yk4 (kkm yk2) . Kierron pituutta en tiedä koska raskauduin kapselin poiston jälkeen yk2, josta sain kkm: tammikuussa.
  14. kuus+1

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Täälläkin alkoi uusi kierto. Keskenmenon jälkeinen kesti siis 36päivää. Tämä kierto ollaan miehen kanssa päätetty pyhittää vauvapuuhiin, eli kumpikaan ei valita väsymystä iltaisin ennen kun askareet on hoidettu :ROFLMAO::p:p;) Voisiko joku kiltti lisätä mut listaan. Eli nyt kp3, yk2. Kierron...
  15. kuus+1

Heippa kaikille :love: @henttis Mulla oli myös viikkoihin nähden alhaiset arvot, ja niitä mitattiin kolmen viikon ajan . Ne nousi kyllä lähes koko mittauksen ajan niin kuin kuuluukin. Mutta jotain outoa raskaudessa oli, koska meni kesken :( Omia fiiliksiä. Vatsassa ollut tuntemuksia, tissit...
  16. kuus+1

@haavelapsi Mä tein tänään haalean plussan herkällä testillä. Keskenmenon ekasta vuotopäivästä nyt 4+2 . Eli samoin kun sulla, ei mullakaan ehtinyt yksiäkään menkkoja tulla. Mä en tiedä yhtään koska ovulaatio on ollut, koska silloin kun ovulaatiotesti näytti plussaa, oli mulla vielä hcg koholla...
  17. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa :) Olen 31-vuotias kahden (2006 ja 2008) lapsen äiti. Päätin tulla tännekkin "oireilemaan", kun aiemmin olen vain tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevien puolella kirjoitellut. Eli siis sain kkm:n tammikuussa, ja vuoto alkoi lääkkeiden avulla 12.1. Raskaus oli saanut alkunsa ekasta...
  18. kuus+1

Kiva kuulla että täällä on ollut plussaakin ilmassa. Ja harmi että on tullut uusia menetyksen kokeneitakin siis harmi menetyksestä. Mä oon ihan sekaisin tästä mun tilanteesta. Hcg ei ole vielä laskenut alle 5, mutta silti ovistesti vahvistui päivä päivältä kunnes muistaakseni kp 14 tuli...
  19. kuus+1

En tiiä miten on mahdollista, vai onko ees, mutta äsken tikutin oviksen, selkeästi vahvempi viiva. Viiva on voimistunut tässä muutamia päiviä ja tänään on räikeästi vahvempi. R-testi näyttää silti vielä hentoa plussaa... Jos ovistesti näyttääkin vielä vanhaa raskautta, niin miksi se voimistuu...
  20. kuus+1

Heippa, mulla sama pohdinta kun @Ann33 lla. Tein tänään uudestaan r-testin, ja näytti haaleaa viivaa vieläkin, mutta tein samalla myös ovulaatiotestin, ja se oli lähes positiivinen. Viivat olivat ihan minimaalisesti eri väriset, ja uskon että yhtävahvoja jo tänään illalla tai huomenna. Eli...

Yhteistyössä