Hakutulokset

1. Välli

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei kyllä.. Ainakaan mitään muuta kun harmaita hiuksia aiheuttavaa tikun kääntelyä ja epätoivoa. Nimimerkillä dpo 7 ja testasin päiväpissasta Sofin, kun ov- testien mukana 2kpl tuli. :cautious::D
  2. Välli

Toiveissa toinen lapsi <3

Marjaana, jännäillään mukana! Mones yrityskierto? Täällä vähän usko horjuu, ei mitään ihmeellistä. Munasarjoja pistelee ja välillä huimaa. Siinä se :/ dpo 7
  3. Välli

Mitäs oireita plussanneilla oli ennen plussaa?
  4. Välli

Dpo 6 ja pissalla käydessä keltaista, venyvää vuotoa. Mitä ihmettä?! Siis venyi samanlailla kun ovislima:eek:
  5. Välli

Mä säästin kanssa kaikki. <3 Vaikka on sitten niin rinsessamaisia että ei vois kyllä toisella sukupuolella käyttää lähes mitään. :LOL::whistle:
  6. Välli

Huh, tänäänkin ollut huono olo ja kamala huimaus alkoi illalla. Rupesin miettiin aiheuttaako tuo Terolut tätä, tänään 4 pilleri menossa. Päivällä tuli myös venyvämpää limaa mitä ei kyllä ennen ole ovulaation jälkeen tullut. Nyt siis dpo 4. :confused:
  7. Välli

Terolut käyttäjät !

Onko teitä huimannut Terolut?
  8. Välli

Täällä dpo 4, eilen viilteli koko kroppaa samanlailla kun ovulaatioaikaan ja oli paha olo illalla, muuten ei mainittavaa.(Ja en nyt meinaa et pahaolo vois mistään toivomastani johtua) :D Nyt vielä Terolutia viikko.
  9. Välli

Mulla monesti kanssa tullut tommosia jos saanut kosteutta. Oot siis jälkeen testannut negaa, vai onko toi viimeisin? :)
  10. Välli

Raskaana vaiko eikö - testin tulkintaa

Valitettavasti värikertymä. :(
  11. Välli

Täällä dpo 2 piinaillaan. Aivan kauheesti ollut ovismaista kipua tänään alaselässä- ja mahassa.
  12. Välli

Syssy, onnea :love::love: Täällä alkaa piinailuvaihe, koska tänään ilmeisesti dpo 2. :D
  13. Välli

Toisaalta, se voi olla hyväkin että on muuta ajateltavaa kun vauvan teko. (y)
  14. Välli

Jännää miten monet pääsee kohta testaileen! Katsokaas, ei yhtään ihme että sanotaan että kerran päivässä testatessa voi mennä lh-huippu ohi. http://aijaa.com/Q7YJYC Tossa haalee päivän testi ja tummempi äsken. :p Ny taitaa olla plussa:love:(y)
  15. Välli

Peukut(y)(y)
  16. Välli

http://aijaa.com/m4JGUx Täällä kp 14. Oliskohan illalla jo plussa? Ehkä viimestään huomenna. :LOL:
  17. Välli

Testiä! :whistle:
  18. Välli

Haavekesä, kyllä saatte. Vaikutat kuitenkin tulevan suht helposti raskaaksi. (y) Täällä aloiteltiin ovulaation tikuttaminen. Mies yllättikin eilen töiden jälkeen yöllä, eikä antanut nukkua. Ja heti aamulla kun silmänsä sai auki. Tiedätte kai.... :whistle::ROFLMAO: http://aijaa.com/IIqzw9 Tältä...
  19. Välli

Kukaan ei oo tainnut testailla vielä. Ketkäs piinailee nyt? Täällä kp 12/31 ja alkoi kananmunalimat tänään. Olikos se limojen 3 päivä aina ovulaatio? Yleensähän mulla on vasta kp 17, mutta en tiedä aikastaako toi Clomifen tuplakuurilla.. Hyvä fiilis ollut, oon touhunnut tytön kanssa kaikkea...
  20. Välli

Pahoittelut, Tiiralle menkoista. :unsure: Täällä kp 10 ja mietin koska alkaisi ovulaatiotestejä uittamaan. Viikon päästä suunnilleen pitäisi olla, jos on. Kosketusvoidemaista ja runsasta on tällä hetkellä. Mä oon noista Clomeista ihan hiestä märkä kokoajan. Onkos muilla (taisi olla vaan yksi...

Yhteistyössä