Hakutulokset

1. Välli

Toiveissa toinen lapsi <3

Täällä vihdoin ovistesti plussa kp 16 ja yk 14. Samoin aika lapsettomuuspolille tipahti postiluukusta. Nopeaa toimintaa, kun viime viikolla se lähti Taysiin. :)
  2. Välli

Eikö sanota, kun lämmöt nousee ovis on ohi? Mut toisaalta, munasoluhan voi hedelmöittyä 24h. Eli äkkiä lakanat rullalle ;)
  3. Välli

Joo, tai kolmas kierto Clomifenia menossa. Eka oli 50mg ja viime ja tää kierto 100mg.. :)
  4. Välli

Vasteultrasta terveisiä. Oikealla kp 13 22mm johtofollikkeli. + pari 7mm. Vasemmalla pieniä. Eli oviksen pitäis olla ihan näinä päivinä. Gyne kehui limakalvoa, joka oli hyvässä kunnossa. Samoin sanoi, että mun munasarjoilla pitäisi kyllä raskautua että nyt pitää kuulemma rauhottua ja rentoutua...
  5. Välli

Mikäs tilanne teillä on? :) Mulla kp 9 ja himoja alkaa jo olemaan. Perjantaina olisi vasteultra, näkee tapahtuuko siellä mitään. Onko muilla kokemuksia Royal Geleestä? Uskaltaako syödä Clomien ja terojen lisäks?
  6. Välli

Lapsettomuushoidot-liikaa munasoluja, yhdyntäkielto? Kokemuksia

Kokemusta ei oo, mutta itse kuuntelisin lääkäriä. Itsellä Clomit ja seuraillaan kans ultralla vastetta..
  7. Välli

Mun mies kun toi tota macaa, ni sano et hyi hitto se maistuu kauheelle. Sit maistoin sitä pelkälteen ja sanoin että vois se pahempaakin olla. Sit ku sekotin smoothieen ni hyi että meinas tulla oksu kun enemmän maisto sen maun:sick::ROFLMAO:
  8. Välli

Millä saatte Macajauheen alas? :sick::censored:
  9. Välli

Otatko muuten 1 vai 2 tbl? Mietin kun otan kaksi, että otetaanko ne samalla vai esim kaksi kertaa päiväss aamu, ilta? Huomenna haen lisää clomeja Apteekista ni toki voin kysyä. Mut ajattelin jos Clomeilijoilla tietoa :ROFLMAO:
  10. Välli

Mullakin alkaa huomenna Clomikuuri. (y)
  11. Välli

Kp 1 yk 14.
  12. Välli

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kp 1 yk 14. Turta:cry:
  13. Välli

Mun käsittääkseni määrää heikkoonkin ovulaatioon. Mulla itellä 2tbl Clomia ainakin tässä kierrossa aikaisti 3 päivää ovulaatiota, odotin että ovis oli tapahtunut ja sitten vasta aloitin Terolutit. Mieskin osti Maca-jauhetta eilen. Maku hyi mut pakko se on testata. Laitappa mieheskin syömään...
  14. Välli

Veikkaan että sulta tutkittaisiin ensin verikokeilla ovuloitko kunnolla (ilmeisesti jotenkin jos kerran kemiallisia tulee) ja muutenkin että kaikki verihormoniarvot on ok. Onko sulla otettu jo verikokeet siis? Sitten luulen että voisi laitella Clomia, jos ovulaatio on heikohko, tai toisaalta...
  15. Välli

Pahoittelut Haaveilija :cry:❤️ Täällä alkoi tiputtelu ja kohta varmaan voi merkitä yk 14 alkavan.
  16. Välli

Mies kävi tänään ostaan Maca-jauhetta molemille. Greippiä oon kokeillut. Ja nyt clomifen & terolut. Plus kilpirauhaslääke. Ja esikoinen tuli luomuna 4 kierrosta. Et näinkin voi käydä:cry:
  17. Välli

Dpo 12 ja jo tuttu tiputtelu on rantautunut. Kai sitä saa heittää vaihteeks hanskat tiskiin ja vajota maan alle. Yk 14 alkaa, toivottavasti pian. Tyhjä ja toivoton olo.
  18. Välli

Haaveilijalle tsempit ❤️
  19. Välli

Marjaana, olen pahoillani menkoista. :unsure: <3 Nanna, tervetuloa! :love: Täällä dpo 11 ja menkkamaista juilintaa tuntuu välillä ja nivusiin sattuu kävellessä. Pyöriikö plussanneet vielä täällä? Oliko teillä lämmöt normaalit vai koholla ennen menkkoja? Mulla eilen vielä oli illalla...
  20. Välli

Oispa mullakin sitä.:cry: Yk 13 menossa.

Yhteistyössä