Hakutulokset

1. LittleOne

<3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

Huh huh. Alle kuukausi laskettuun aikaan! :O Joku kyseli miten saada aika kulumaan äitiyslomalla. No mulla tuntuu, että aika tulee loppumaan kesken. Joka päivä keksin jotain uutta siivottavaa... kaappien järjestämistä, ikkunoiden pesua, saunan pesua, varastojen järjestämistä, pihahommia. Heti...
  2. LittleOne

Lepopäivä tähän väliin. Eilisestä liikkumisesta alapää niin turvoksissa, että näyttää peilistä kun ois munat :laugh: Täällä ois kans nyt KAIKKI valmiina vauvaa varten. Ainut vaan, että asetin vielä rajaksi sen, että haluun saada ensin kaikki ikkunat pestyä ennen kun saa luvan syntyä ;) Me...
  3. LittleOne

Nytpäs otin itteä niskasta kiinni ja istahan koneelle. Just sit ei tietty tuu mieleen mitä on ollu tarkotus tänne kirjotella :D häpimamalla tosiaan huikeen jännät paikat. Täällä me tilannetta jännätään ja hehkutetaan ja sit kuiteskii menee yliajalle ;) Tiiä näistä... Linneat mulle...
  4. LittleOne

Mä taidan vissiin olla erilainen nuori... Mulle meinaan just se paras asento on sohvalla selällään jalat nostettuna selkänojalle. Ja saunassa nimen omaan jalat katossa parasta :) Johtuukohan sit siitä kun on istukka edessä? No en valita :)
  5. LittleOne

Yhdes koos! :) Ongelmaksi tullu vaan tuo ylimääränen energia. Aamupäivät tulee riehuttua ja illat sit onkii kroppa niin hajalla, ettei pysty ees tietokoneella istuu. No ei voi kun itteään syyttää. Kohdunkaulaa tosiaan 1cm jälellä. Viikon päästä seuraava lääkäri. Jännityksellä ootan onko sit...
  6. LittleOne

<3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

nelHM niin voi yhtyä suhun vähän kaikessa... :D Yllätyin itekin tosta jostain tulleesta energiasta. Eilen tuli haravoitua koko piha ja käänneltyä kasvimaata. Olin varma, että tää päivä menee sit vaakatasossa, mutta ei. Sen innottamana huomenna kaupungille ja tänään leiponu. Iski nimittäin...
  7. LittleOne

evamaria täällä kans tönöttäny n.viimeset 4 viikkoa pää alaspäin. Viikko sitten ultrassa ei saatu näkymään kunnolla kasvoja, kun lymyili osittain mun häpyluun takana piilossa :p Aamukaste meillä kans aika sama homma miehellä toi sininen/musta yms :D En todellakaan luota, että mies osais tuoda...
  8. LittleOne

Olipahan outoa palata lomalta. Lähtiessä kotipihalla oli n30cm lunta kauttaaltaan, mutta nyt täysin lumetonta ja raparperit puskee maan alta. "Joutu" siis koko päivän tekemään pihahommia. NYT rupee tuntumaan, että kyllä se kesäkuu sieltä tosissaan kohta tulee. Hyvinhän tuota on alkanu...
  9. LittleOne

Mulla tänään huilipäivä... Mukava et tullu paljo lukemista, kaikkea supisteleviin pupuihin asti :D Maha ja minä kyllä nautittiin kylpylässä lillumisesta. Kävely vaan näissä kukkulaisissa maastoissa on hiukka tuskaa. Seksigalluppiin piti osallistua... Mieli tekis vähän joka päivä, tunnen...
  10. LittleOne

MiiJane, mies päästi reissuun ilman lääkärikäyntiä? Vissiin supistelu helpotti? Ihanaa ja huoletonta reissua.
  11. LittleOne

Kiitos huolenpidosta kaikille. Mut älkää pelotelko. Synnärille yli 3 tuntia matkaa. Supistelut pysyny poissa, joten uhmaan luonnon lakeja ja lähin hiihtämään. Nyt auringon ottoa latukahvilassa. Niin kauan ku ei säännöllisiä supistuksia, niin ei osaa pelätä. Mies kyllä taitaa jännittää jo :)
  12. LittleOne

Reissussa... Puhelimella kirjotan... Limatulppa irtos. Nyt joutuu jännittää meinaako mitään!?
  13. LittleOne

nelHM mä oon pehmo :D Sain reissuluvan, kun lupasin automatkan olla lähes penkki makuuasennossa ja käyttää tota turvavyön alenninta, jotta vyö ei paina mahaan ollenkaan.
  14. LittleOne

Käyty Äitiyspolilla ultrassa kohdunkaulan takia Kohdunkaulaa jälellä 1cm ja todella pehmeenä. Lisäksi mittailivat vauvan, koska mulla on sf-mitta pienentyny aina yläkäyrän yläpuolelta, alakäyrän alapuolelle. Paino tällä hetkellä 2260g, että ei mikään pikkulikka ;) Syy tuohon sf-mitan...
  15. LittleOne

nelHM mulle kans lääkäri merkkas 2cm käsikopelolla saaduks mitaks. Toivottavasti huomenna ultrassa tulis mitaksi mullekin 4cm. Ois mukava huokasta. Matkustelusta oon niin samoilla linjoilla MiiJanen kanssa. Monesti tullu oltua ulkomailla kuumessa yms. Jostain sitä vaan saa reissussa...
  16. LittleOne

POKS 32+0 !!!!! :heart: Kohdunkaulaun kotrollista huonoja uutisia :( Oli pehmentynyt ja lyhentynyt lisää. Pah :mad: Oon ottanu iisisti, mutta parina päivänä tullu supistuksia 10 min välein. Nyt täytyy siis lyhentää lenkkejä ja makoilla enempi. Säännölliset supistukset olis nyt vältettävä...
  17. LittleOne

MiiJane ite sain äitiyspakkauksen helmikuussa ja äitiysrahapäätöstä ei edelleenkään kuulu... Viikko sitten soitin Kelaan. Sano, että työnantajan lappunen puuttuu. Varmistin sähköpostista, että työnantaja oli luvannu helmikuun ekalla viikolla laittaa tiedot kelaan. No otin yhteyttä... Oli...
  18. LittleOne

Joku kyseli tuosta mun alapään paineen tunteesta. Tosiaan töissä istuminen sai sen paineen aikaan ja iltapäivää kohden jo todella kova. Kuten lääkärille kuvailin, aivan kun koko alapäällä olis kakkahätä :D Ja lopputulos oli se, että paine on saannu kohdun kaulan pehmenemään ja lyhenemään. Ens...
  19. LittleOne

Miltsu mun napaan kiristää todella paljon ja se kyllä myös näyttää siltä, että repeää tai räjähtää kohta. Sitä odotellessa :whistle: Synnärille meillä matkaa autolla n.15min, joten en osaa huolehtia sinne ehtimisestä. Kummeja meillä ei tule kun kaksi. Itelle määrää täärkeempi on, että ovat...
  20. LittleOne

Naene älähän nyt vielä mitään pikasia johtopäätöksiä tee. Lääkärin määräyksellä lepoa seuraavaan kontrolliin asti. Jos paineen tunne helpottaa ja kohdunkaula kovettuu takas, saa jatkaa liikkumista normaalisti. Eli tod tuun pyöräilemään vielä kesäkuussa :p evamaria mulla edellinen...

Yhteistyössä