Hakutulokset

1. LittleOne

<3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

Eulalie no tää muija menee kans puhtaasti insinöörinäkökulmalla :D Ehkä mä oottelen ens viikkoon ja neuvolatädin tapaamiseen ja kyselen. Iso kynnys aina lähtee soittaa. Sairaalassakin lähes mistä tahansa siellä kyselin/valitin, oli vastauksena, "kuuluu asiaan, täysin normaalia" Neminka aika...
  2. LittleOne

Tuisku, siis vieläkäänkö ei paikat oo entisen oloset??? Eikä:O Ei sitä oo ennen osannu arvostaa omaa alapäätä, mutta nyt voi sanoa, että mä kyllä niin tykkäsin siitä ennen ;) evamaria toi häpyluun murtuminen kuulostaa todella inhalta : / Toivotaan pikaista paranemista Eulalie jos kerta oot...
  3. LittleOne

Jokseenkin kateellisena täällä lukee noita synnytyskertomuksia, että ponnistin kerran ja vauva oli jo sylissä tai yksi tikki ja nyt huippukunnossa.... :( Ite näin viikon jälkeen vielä hajoilen henkisesti noita alapääkipuja. Tikit vihloo, jälkivuoto vielä runsasta, paine virtsarakossa...ja...
  4. LittleOne

kärhö monilla tainnu napsua maha vähän pitkin loppuraskautta. Itellä ensimmäiset ja viimeset napsaukset kuulu mahasta synnytystä edeltävänä päivänä. Napsauseten jälkeen lupes lorahtelemaan sitä lapsivettä vessareissuilla. Joku mietti tutin antamista vauvalle. Meillä hoitajat anto jo...
  5. LittleOne

Synnytyskertomus Tosiaan lauantaina oli ihan normi hellepäivä. Terassille, rantsuun, kaupungille, pihahommia. Ei harkkasupistuksia tai mitään. Ainut oli, että aina vessassa käydessä tuli kunnolla limaa. En hirveesti välittäny tästä koska limatulppaa irtos kunnolla jo viikolla 34. Iltapäivästä...
  6. LittleOne

Sairaalasta... Pitää sit kotoa kirjotella synnytyksestä... Täällä tosiaan on Kuuma, MUTTA positiivisena se, että vauva saa porskuttaa koko ajan pelkällä vaipalla. Nopeuttaa pesutoimenpiteitä ja tuleepahan sitä ihokontaktia paljon. Mulla ei tosiaan tullu mitään ennakoivia supistuksia...
  7. LittleOne

Puoli viideltä aamulla sairaalaan. Suoraan saliin. Avautuminen edisty melkosen vauhdilla. Sen sijaan ponnistaa sai 3 tuntia. Neiti kun päättikin tulla kasvot edellä maailmaan...ja imukuppiin en suostunu. Nyt maailman ihanin tyttö 50,5cm 3300g makoilee kainalossa, eikä tää tuore mamma raaski...
  8. LittleOne

Joko murkku lähit? Miten tiheesti sulla supistelee?
  9. LittleOne

Mitenkä saaaaakelin paljon nää supistukset voi sattua!??! Tekee mieli itkeä tai huutaa niiden aikana. Mutta en minä tiiä missä vaiheessa lähteä tai ees soittaa. Haluun oottaa aamuun. Mutta oottaakohan tää yks mun mahassa aamuun asti?? Kestot näyttäs olevan 1min ja väli 5min noin. Eihän se...
  10. LittleOne

Täällä tullu koko päivän tullu todella paljon limaa ja kai lorahuksia lapsivettä? Ja nyt illan limassa myös verta. Supistuksia tullu pari tuntia 10 min välein, mutta kivuttomia. Nyt alkanu tulemaan 5min välein ja muutamat niistä ollu kivuliaita. Huomenna piti olla rantsupäivä. Taidanpa...
  11. LittleOne

Voihan naiset, kun ootte kirjotellu... Meni aamupäivä lukiessa teijän eilisen juttuja :p Ei pysty enään FB:n puolelle tulemaan. Eihän sitä ehtis muuta kun koneella olemaan :D Kiitos Miltsulle tästä MEIDÄN kuun pinkasta!!! :flower: Häpimamalle älyttömästi voimia :hug: Elba tuo kuva...
  12. LittleOne

<3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

Täällä on viikko menny 100%:sti helteistä nauttiessa :cool: Tuli vielä onneks kaveri viikoksi viihdyttämään mua. Kohta taas suuntana ranta. Niiiin luksusta tämmöset helteet! Ei oo onneks ees ehtiny miettimään sitä että haluis jo pikkuhiljaa itekin päästä synnyttämään. Sit kun tulee sadekelit...
  13. LittleOne

Siis ihan pakko päästä sanomaan...... :stick: Normaalisti aina tähän aikaan vuodesta meikät täällä vielä epätoivosesti haravoilla tökkii viimesiä lumikasoja ja toivoo kesän tulevan ennen juhannusta. Uutisissa ja lehissä esitellään vaan hesalaisia hietsussa paljain persein ja otsikoidaan...
  14. LittleOne

Ite kuuluin niihin jotka eniten alkuraskaudesta kadehti eevamarian ihanaa mahaa. Mutta on se näköjään kova hinta, minkä saa maksaa siitä, että maha pullahti näkyvästi aikasin esiin. Koita jaksaa! Siltikin kanna ylpeenä uskomattoman nättiä mahaa :heart: Mulla oli niiin mukava neuvolakäynti...
  15. LittleOne

Tiuhtille älyttömästi onnea vauvasta :flower: Tosi mukava kuulla, että kaikki menny hyvin ja, eikä tullu pitkää sairaalareissua vaikkakin noin pienillä viikoilla syntyi. Täällä oltu 3 päivää jo megalomaanisessa räkätaudissa! :snotty: Sitä on niin asennoitunu kestämään alapääkivut, supistelut...
  16. LittleOne

Kodehu älä todellakaan toivo, että joku vie nää MUN helteet! :p Oispa mullakin ollu niin, että paino ei ois noussu... noo jäätelötankkaus saa silti jatkua ;) Hyvä idea toi vauvan nukkumapaikan valitseminen naaprin mukaan. Hih. Tiiän kyllä heti mihin päin pihaa vaunut laittasin pihalla :D
  17. LittleOne

Nelli, pyöräilystä aivovamma? :laugh: Jos näin ois, niin johan se ois kirjotettu neuvoloiden seinälle kissan kokosilla kirjaimilla. Mulla ainakin istuessa/pyöräillessä vastaan ottaa ensin häpyluut + perskannikat eikä itte reikä. Noilla äitisukupolven ihmisillä löytyy kyllä uskomattomasti...
  18. LittleOne

Eihän sitä oo raaskinu näillä keleillä tulla koneelle... Joka päivä yli 25 lämmintä. Ulkona koko ajan. Ja maha palanu sen mukaan, vaikkakin ollu 30 suojakertoilmen aurinkorasvaa. Vissiin herkkää tää venyny iho. Perinteisesti ekana hellepäivänä aina miehen kanssa pyöräilty keskustaan...
  19. LittleOne

Kristis ihanaa! :heart: Tosi kiva kun kävit meille kertomassa tilanteen. Nyt tietty sit kuumeisesti vaan ootellaan synnytyskertomusta :heart: Eilen oli itellä se viimenen lääkärikäynti. Aikasemmat ollu tosi mukavia käyntejä jne. Nyt jäi kyllä vähän kakka maku suuhun. Ihan sama mitä sanoin...
  20. LittleOne

Tuisku mulla alapää ollu turvoksissa varmaan viimeset 6 viikkoa, joten ei nyt ihan lähestyvästä synnytyksestä enteile ainakaan mulla... Mullakin melkein yöllä supistelee enemmän entä päivällä :confused: Jokseenkin tuntuu oudolta, mutta aina yöllä herätessä maha aivan kovana ja juilii...

Yhteistyössä