Hakutulokset

1. M

Huhtikuiset 2022

Täällä koittaa huomenna varhaisultra, toivottavasti saadaan myös hyviä uutisia <3
  2. M

Toukokuiset2022

Huomenna ultra! vitsi kun mua jännittää! Onneksi tänään on tässä muutakin puuhaa niin ei niin paljon pysty koko aikaa miettimään. Tänään on ollut sellainen olo et kaikki oireet on kadonnut jonnekin. Sellananen pieni ällötys on edelleen, mutta muuten ei juuri mitään.. Tää sit tietenkin saa...
  3. M

Toukokuiset2022

Toivotaan nyt tosiaan et olisi vaan jotain harmitonta, aika normaaleitahan nuo pienet vuodot on alussa. Mutta ymmärrän suuren huolen kyllä ja varsinkin kun aikaisemmissa raskauksissa ei oo ollut <3 Ja ultrakin taisi olla aika lähiaikoina niin saa sitten viimeistään selvyyden onki bebellä kaikki...
  4. M

Toukokuiset2022

Tosiaan selkeä plussa se siellä on! Onnea! <3 Mä oon testeinä tykännyt Pregcheck testeistä, niitä saa ihan marketeista ja parilla eurolla ja on luotettavia. Apteekin testeistä oon myös tykännyt, saa siis apteekista yhden tai kahden testin pakkauksessa. Sit clearbluen digital viikkonäytöllä on...
  5. M

Toukokuiset2022

Kiva, että listaan on tullut nimiä! :) @maatuskainen2019 kyseli oireista, täällä on kyllä pahoinvointi lisääntynyt. Aamut on vielä ihan ok, mutta päivän mittaan tulee ihan järkyttävän huono olo. Oksennusta saa pidätellä.. Tuntuu et ei myöskään oo vaikutusta miten säännöllisesti yrittää syödä...
  6. M

Toukokuiset2022

Toukokuiset 2022 <3 Kopio edellinen lista ja poista suluissa [] olevat tekstit. Laitetaan listaan LA päivän kohdalle Oma nimi/mones lapsi/synnytyssairaala 1.5. Maria91/ 3. lapsi/ KOKS 2.5. 3.5. 4.5. 5.5. 6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. 11.5. 12.5. 13.5. 14.5. 15.5. 16.5. 17.5. 18.5. 19.5. 20.5...
  7. M

Toukokuiset2022

Mäkin oon aika untuvikko, mutta voisin kokeilla jonkuulaisen listauksen tehdä, katsotaan lähteekö onnistumaan :D
  8. M

Toukokuiset2022

Tervetuloa uudet odottajat :) Täällä on nyt ollut hiljaista, kaikki taitaa vain odotella päivä kerrallaan :) Oisko kiva jos täällä olisi listaa toukokuisten lasketuista ajoista ja vaikkapa synnytyssairaala, niin näkisi vähän kuinka paljon meitä täällä on ja mistä päin Suomea? Omat fiilikset...
  9. M

Toukokuiset2022

Me käydään myös yksityisellä PerheArtessa alkuraskauden ultrassa, hinnaltaan paljon halvempi kuin Terveystalo, Mehiläinen yms. :) Mulla myös ensimmäinen neuvola 24.9. eli viikkoja silloin jotain 9+ @Kristalin tervetuloa ryhmään! Meillä on melkein kuukaudelleen saman ikäiset pojat :)
  10. M

Toukokuiset2022

Omien laskujen mukaan mulla olisi silloin 6+6 ja neuvolan mukaan 7+3, edellisissä raskauksissa oon käynyt alkuraskauden ultrassa viikoilla 7+0 ja 7+2 silloin hyvin näkynyt sykkeet :). Hei joo Uraäidit onki mahtava sarja ja sen kaikki kaudet oon kattonut :D Mulla on vielä tää ja ens viikko lomaa...
  11. M

Toukokuiset2022

Voi vitsi miten tämä aika matelee, kun vaan odottaa sitä ultraa?! Vielä reilu viikko odotettavaa.. Odottamisen tuskaan oon kattonut kaikki illat Toisenlaisten äitien jaksoja :D. Kaikki ajatukset on vaan tavalla tai toisella vauvassa <3 Millä tavalla saatte ajan kulumaan tai onko jotain hyviä...
  12. M

Toukokuiset2022

Heippa kaikki toukokuiset! Täällä vilkuilee huhtikuisten puolelta yksi odottaja, mulla siis LA menkoista laskettuna 30.4. Aikaisemmat lapset menneet lähes 2 viikkoa yli, joten kovasti luulen, että tämänkin syntyy toukokuun puolella jos sinne saakka päästään <3 Toivottavasti saan olla täällä...
  13. M

Huhtikuiset 2022

Tsemppiä pahoinvointiin! Meillä raskaudesta tietää myös vain yksi kaveri. Parin viikon päästä alkuraskauden ultraan jälkeen (jos kaikki siinä hyvin) saatetaan kertoa parille läheiselle ystävälle. Lopuille sitten nt-ultran jälkeen, lapset mukaanlukien :). Tällä hetkellä oireena lähinnä...
  14. M

Huhtikuiset 2022

Mä komppaan tätä, haluan liittyä ryhmään, mutta ensin haluisin kuitenkin varmuuden et raskaus edistyy normaalisti :). Varhaisultra on 10.9. eli sen jälkeen ollaan viisaampia.
  15. M

Huhtikuiset 2022

Meinaako teistä moni käydä alkuraskauden utrassa?. Mulla olisi kahden viikon päästä ultra-aika, tuntuu et aika matelee aivan sairaan hiljaa nyt :D Mä niin toivon et kaikki olis hyvin!
  16. M

Haaveena vauva 2022

Selvästi näkyy toinen viiva, onnittelut! Toivotaan viivalle tummumista :)
  17. M

Huhtikuiset 2022

❤ Huhtikuiset -22 ❤ Lisää oma la. Päivämäärän perään, kopioi lista (painamalla vastaa) ja poista sulkeet. 1.4. 2.4. 3.4. Olisipa 4.4. 5.4. 6.4. 7.4. 8.4. 9.4. Eimy 10.4 11.4 12.4 13.4 14.4 15.4 16.4 17.4 18.4 19.4 Alinna86 20.4 21.4 22.4 23.4 24.4 25.4 26.4...
  18. M

Huhtikuiset 2022

Heipsan kaikille! Mä oon täällä jonkin aikaa jo lueskellut ja ehkä ois aika astua esiin :) La ois 30.4. ja 3.lapsi tulossa <3 Toivottavasti ryhmä aktivoituisi vähän lisää:)
  19. M

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea Ewa87 ja muutkin plussanneet jos joku on jäänyt onnittelematta <3 Yritän itsekin vaalia tuota ajatusta et päivä kerrallaan ja just nyt kaikki on hyvin, eihän tässä muuta voi :)
  20. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Kyllä siellä jotain näkyy, viivanpaikkaa? Väriä ei näin kuvan välityksellä nää, kuva muutenkin hieman sumea. Parin päivän päästä uusi testi :)

Yhteistyössä