Hakutulokset

1. Blu

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mulla oli viime perjantaina punktio ja pelkäsin kans kipua aika paljon, mutta se oli todella iisi toimenpide! Pieni nipistys tuntui kun neula meni läpi, mutta se oli ihan helppo homma. Tsemppiä!
  2. Blu

Oooh miten jännittävää @Jasmina20. Laita tänne kuva jos jotenkin onnistut! Toivotaan, että viiva vahvistuu. Tervetuloa mukaan @W.we Mulla oli tosiaan tänään siirto ja se meni hyvin. Siirrettiin kuulemma tosi hyvä (AA) blasto. Testipäiväksi sanoivat su 26.1, mutta hoitaja puhui jotain myös...
  3. Blu

En nyt muista ootko kertonut kun oon vaan ollu niin tässä omassa kuplassani, mutta monikopäiväinen sulle siirrettin? Musta on hassua kun sanotaan, että kaksi viikkoa pitää siirrosta odottaa testaukseen. Jos siirretään viisipäiväinen, niin periaatteessa normitilanteessahan testi tehtäisiin jo...
  4. Blu

Hehe. Nyt ne soitti mulle ja siirsi sen ajan huomiseksi. Olivat jotain sekoilleet ja nyt sanoivat, että pitää olla viidentenä päivänä siirto. Eli jee! All is well.
  5. Blu

Ja nyt asiaa googlattuani oon ihan ressissä, että viispäivänen olisi parempi ja oon jo ihan varma, että tässä tuoresiirrossa toivo on menetetty. Huoh. Googlailu ei kyllä oo fiksu harrastus. Täytyy vaan yrittää luottaa siihen, että ne tietää, mitä ne tekee.
  6. Blu

Juuri soittivat polilta ja siirsivät siirtopäivän torstaille! Eli mulle siirretään kuudennen päivän alkio En tiedä lopullisia lukuja, mutta kuulemma kolme erityisen hyvää alkiota, joiden kannattaa nyt antaa kasvaa. Tämä oli varmaankin hyvä uutinen En ole kyllä kuullut, että kuusipäiväisiä...
  7. Blu

No äläs nyt @Jasmina20 vielä heitä kirvestä kaivoon. Oireettomuus voi olla hyväkin merkki En oo kuullu mitään. Oletan, että on hyvä merkki kun eivät oo huomista siirtoa peruneetkaan. Oisit tietty voinut soittaa ja kysyä, mutta koitan nyt pysyä maltillisena ja odottaa huomiseen.
  8. Blu

On kyllä aika tuskaista tämä kun ei saa mitään väliaikatietoja, että onko yhtään edes hedelmöittynyt. Onkohan siellä labrassa töissä ketään viikonloppuisin vai meneekö ne maanantaina sinne katsomaan, että ”oho mitäs täällä on tapahtunut ” Kaikkea sitä täällä miettii @Jasmina20 tsemppiä...
  9. Blu

@Wintersun vasta tiistaina kuullaan tuomio. Ennen sitä siis pimennossa omakannassa luki et siirto voi mennä keskiviikollekkin jos paljon hyviä soluja. @Tuutikki84 voi ei, miten huono tuuri toivottavasti kaikki menee ens kierron kanssa kohdilleen! @Jasmina20 aika kova kato teillä sulatuksen...
  10. Blu

Meillä keräys meni hyvin ja saatiin 14 munasolua Näillä näkymin siirto tiistaina jos kaikki menee hyvin. Punktio ei kyllä ollut paha toimenpide ollenkaan. Ihan turhaan pelkäsin. Kanyylin laitto oli ikävämpää, kun vasta viides kerta onnistui.
  11. Blu

Täällä on kovin hiljaista nyt kun tuli niin paljon plussia joulukuulla Olen miettinyt akupunktion yhdistämistä alkion siirtoon. Onko kellään kokemuksia asiasta? Tai jopa suositella Tampereen seudulta ketään?
  12. Blu

Kiitos @Wintersun ja @Jasmina20 teidän kommentit vähän rauhoitti mieltä ❤️
  13. Blu

Ultrassa näkyi 12 follia. Punktio perhantaina ja siirto maanantaina, mikäli siirrettävää on jännittää punktio kyllä jo nyt. Huh. @Jasmina20 joo niin on kiva kun pääset siirtoon. Siirtääkö ne kaksi?
  14. Blu

Mulla siirto varmaan ensi viikolla ma tai ti jos ei tule huomenna mitään huonoja uutisia ja päästään tuoresiirtoon asti. Huomenna siis eka ultra kp 10. Nähdään kasvaako siellä mitään
  15. Blu

Ainiin piti vielä lisätä että, jee @Wintersun noista lukemista <3
  16. Blu

@justhope Olen ymmärtänyt, että rauta-arvoilla voi olla paljonkin tekemistä raskautumisen kanssa. Nuo ferritiinin viitearvot ovat Suomessa vähän hassut, kun mulle työterveyslääkäri sanoi, että oma arvoni (21) oli todella huono. Hänen mukaansa 60 alkaa olemaan hyvä. Sullahan on ihan selvä anemia...
  17. Blu

Heips! Onpa kummallinen tuo HUSsin käytäntö. Tayssissa oli kyllä kiva kun suunnittelukäynnin jälkeen aloitettiin heti seuraavasta kierrosta. Mulla täällä kp6 ja viides pistos tänään. Huomenna tulee jarrupiikki rinnalle. Tiistaina ultra. On ollut kyllä aika huonohko olo. Vatsa ihan sekaisin...
  18. Blu

Onnea @Wintersun ihan huippua kun täällä on ollut niin monta plussaa! Mulla alkaa pistäminen huomenna illalla ja mekin päästään tositoimiin!
  19. Blu

Ihanaa joulua kaikille ❤️ Tuhannesti onnea plussista!
  20. Blu

Mahtava juttu @Wintersun pääsetteköhän tuoresiirtoon?

Yhteistyössä