Hakutulokset

1. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

@lyrae Tsemppiä käynnistyksen toivottavasti tulee vauva pian maailmaan ❤ Täällä 39+6
  2. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Onko lisää syyskuisia syntynyt onhan tässä jo toinen päivä menossa :D
  3. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

@Metsäntähti huikean paljon onnea pojasta ❤️ yöllä Supisteli taas mutta ei vieläkään päässy mihkään
  4. Jonsku88

G: Mitä jäätelöä sinulla on nyt pakastimessa?

1 Ville Vallaton
  5. Jonsku88

Syyskuiset 2020

kyllä toisaalta on menny aika todella nopeasti mutta äitiyslomalla tuntunu matelevan kun ei enää malttais odottaa millään että tuo pieni rakas syntyy ❤️
  6. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Mua taas illalla supisteli mutta taas loppu. no onhan tässä laskettuun vielä kolme päivää ja sen päälle vielä jos menee @lyrae Toivotaan että sieltä alkais jo ulkoistuun pikku hiljaa ❤️
  7. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Meillä oli esikoisen kanssa tänään kotipäivä kun aivasteli eilen pari kertaa :) ollaan siivottu ,tehty kaikkee kivaa käyty kävelyllä ja isin ekan Loman jälkeisen työpäivän kunniaksi poika halus että tehdään lättyjä kun isi tulee kotiin ❤️
  8. Jonsku88

Kuukausi avoliittoa takana ja olen niin kyllästynyt

Mun mies on luonnonoikku olis ollu valmis 22 v isäks mutta luonto antoi odottaa vielä 5 vuotta
  9. Jonsku88

G: Aamupalasi?

Juustosämpylää ja teetä
  10. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

@La Mer Meillä on 5v esikoinen. Meille siis on saanu heti esikoisen jälkeen seuraava tulla mutta näin kauan meni ❤ Itselläni on pikkuveljen kanssa 14v ja 4pv ikäeroa veli täyttää huomenna 18 niin olispa hieno synttärilahja synnyttää kummilapsi hänelle huomenna❤
  11. Jonsku88

Syyskuiset 2020

Täällä viikkoja nyt 39+0 Toissayönä supisteli ja olin että jes päästään synnyttään mutta sitten lakkasi ja eilen ei oikein juuri mitään ja tänään oon käyny kävelyllä pariinkin kertaan jos edesauttaisi :) Päivällä oli närästys ylämaha ahdistus
  12. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

@La Mer Tsemppiä sinne :) meillä esikoinen on päiväkodissa päivät niin ehtii ite levätä ja kerätä voimia ja ennen kaikkea tuo sähköjänis 5v saa olla kavereiden ja on selkeät ohjelmat :)
  13. Jonsku88

Voisiko kumppanisi olla tummaihoinen?

Nyt on enää viikko 4.9 on laskettu aika
  14. Jonsku88

Voisiko kumppanisi olla tummaihoinen?

Enpä usko kyllä tuo nykynen on niin rakas etten kyllä vaihtaa viitsi kuitenkin kohta 12v takana ja sitten meillä on 2 lasta ❤️
  15. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Aamulla käytiin miehen kanssa kävelyllä niin senki jälkeen supisteli että jos se siitä Esikoisesta supisteli vasta kun lähettiin synnärille
  16. Jonsku88

~Elokuiset 2020~

Täällä supisteli yöllä mutta loppu sit ja olin nukahtanu plääh nyt on 38+6 menossa
  17. Jonsku88

Syyskuiset 2020

@Kersuli Huikean paljon onnea pojasta Olikos teillä tiedossa kumpi tulee ? Toipumisia sinne
  18. Jonsku88

Keskiraskauden verenvuoto

Mulla oli itsellä alkuraskaudessa kaks kertaa vuotoa molemmat kerrat oli ihan järkyttäviä kun pelkäsin että taas on keskenmeno mutta nyt on viikot 38+4 joten säikähdyksellä selvittiin :)
  19. Jonsku88

Keskiraskauden verenvuoto

tsemppiä ja toivotaan että vaan joku hetkellinen juttu. Ei oo ketään sukulaista /ystävää joka voisi auttaa

Yhteistyössä