Hakutulokset

1. D

Syyskuiset 2019

Hei taas pitkästä aikaa! Oltiin pojan kans reilu pari vkoa Suomessa käymässä niin en ollu netissä paljoa, nyt tuli sitte selattua keskustelu läpi ja vaihteeksi taas kirjoittelen :) @Ninnu118 Tsemppiä teille hematooman kans, kuulostaa tosi inhottavalta tilanteelta mutta onneks voit jo tuntea...
  2. D

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 Mulla oli viime raskaudessa kauhean runsas ja vetinen vuoto joka alko ovulaation jälkeen ja kesti synnytykseen asti. Siis just tuota ”holahtelua” ja niin runsaasti että piti käydä usein vessassa tarkistaan että eikai se verta ollut. Jossain vaiheessa säihkähtelin että lirahtiko...
  3. D

Syyskuiset 2019

Millon muuten muut on tuntenu liikkeitä aiemmissa raskauksissa? Tuli tässä mieleen nyt ku on 14+3 että viimeksi ne alkoi tuntua tosi aikasin, tais olla jo vkolla 16. Eka ihan hipaisuja joista en ollu varma enneku vahvistu äkkiä selviksi liikkeiksi. Ootan niin innolla sitä että tuntuu pian...
  4. D

Syyskuiset 2019

Mä hoksasin tästä doppler-keskustelusta etten olekaan nt-ultran jälkeen edes kokeillu ja pitihän se heti testata :whistle: löyty syke useaan otteeseen mutta vain ihan hetkeksi ku tais olla niin liikenteessä sillä hetkellä. Mulla on ihan halvin angelsounds enkä kyllä osaa uskoa että vois olla...
  5. D

Syyskuiset 2019

Mulla oli viime raskauden alussa paino 61kg ja tän alussa 58kg, mutta ennen ekaa kävin paljo kuntosalilla niin oli lihasta enemmän, enkä mä huomaa tuota 3kg eroa muuten ku vaa’alla vaikka yleensä yksiki näkyy jo. Nousi viimeks 12kg eli tosi jees, saa nähdä nyt tän kans, eikö toisesta tule...
  6. D

Syyskuiset 2019

@Ninnu118 Mä kans tuun pyörimään täällä aktiivisesti ku viime raskaudessa oli ihana jutella ja vertailla tilanteita, enkä aio fb puolelle ku tykkään olla ihan anonyymina :D
  7. D

Syyskuiset 2019

Täällä oli uusiksi se nt-ultra. Nyt siirtyki la taas muutaman päivän eteenpäin eli pysyy samana ku alunperin eli 10.9., nyt 12+4. Kaikki hyvin ja tyttö ois tulossa, ei tietysti voi sanoa täysin varmuudella vielä mutta suurella todennäköisyydellä :LOL: mun verikoetuubi oli hukkunu johonki niin...
  8. D

Tammikuun Tarrasukat 2018

Ai niin. Mulla siirty nt-ultrassa muutamalla päivällä la taaksepäin niin meen uusiksi sinne tän vkon pe, että voi tarkistaa kaiken tarvittavan paremmin. Mutta ehdittiin ainaki nähdä että ihan jo vauvan näkönen pikkunen siellä köllötteli ja kuulla/nähdä sykkeet :love:
  9. D

Tammikuun Tarrasukat 2018

@Honeydew Meillä on sellanen iso taso pesuhuoneessa (alle mahtuis sekä pesukone että kuivaaja) ja sen päällä on ollu vaihtohommat alusta asti. Nyt lähinnä otan siinä vaipan pois ja kuivaan jos pitää pestä, mutta hyvin harvoin pystyn siinä tekeen homman loppuun. Sitte vaan olohuoneessa sohvalla...
  10. D

Syyskuiset 2019

Pahoittelut teille @forester :( ja onnea jatkoon! @Lukka Meillä on lähes kaikki tallessa ton 1v jäljiltä, syntyi tosin tammikuussa ja sillon oli normaalia kylmempää täällä eli mentiin kunnon toppavaatteilla, syyskuussa on yleensä vielä sellaset 25c ja yliki niin voin hankkia kaikkea uutta...

Yhteistyössä