Hakutulokset

1. S

35+ vauvan odottajat

Täältä muuton keskeltä kirjoittelen kuulumisia. Kovasti ollaan yritetty saada tavaroita paikoilleen, mutta tässä sen huomaa että meillä on ihan liikaa tavaraa.. osan oon heittänyt julmasti roskiin. Mä oon parempi heittämään tavaraa pois kun mies taas hamstraisi kaiken Neuvolassa käyty ja...
  2. S

35+ vauvan odottajat

Heipparallaa. Onnea Tinski❤️ Mulla sokerit hälytti ja olen nyt 6pv ollut Verensokerin kotiseurannassa. Lähete lähtee tänään Tayssiin koska paastoarvot koholla. Tämä oli tiedossa koska kaikissa aikaisemmissakin raskauksissa hälytellyt. Nyt ollaan syynissä koko loppu raskauden ajan Nyt rv 15+3...
  3. S

35+ vauvan odottajat

Päivittelin listaa, sitä ei ollutkaan päivitetty pitkään aikaan. Korjailkaa omia tietojanne jos ovat väärin, että saadaan kaikille oikeat tiedot.
  4. S

35+ vauvan odottajat

ODOTTAJAT NIISKUNEITI2020 16.2.2021 SAAGA79 41v la 18.2.2021 SHIBALI 40v la 22.3.2021 FORESTER 42v la? DISCO VOLANTE 37v la 7.5.2021 LATILA 39v la 12.5.2021 SARIAANA82 38v la 4.6.2021 OLIIVI3 35v la 28.6.2021 MUSTALILJA la 7.7.2021 ANITZ81 39v la 12.7.2021 BRUNET82 38v la 10.8.2021...
  5. S

35+ vauvan odottajat

Pitkästä aikaa kuulumisia. Olen niin pahoillani Alinna86, ehkä siellä vielä pikku toivon hippunen on jos kuitenkin vastasi viikkoja. Paljon voimahaleja jatkoon❤ Tänne kuuluu ihan hyvää, muutamat kuvotukset oli viime viikolla kaksi kertaa oksensin, en vieläkään kestä jääkaapin hajuja. Istukka...
  6. S

35+ vauvan odottajat

Olen todella pahoillani Ks ja paljon voimia❤ Voi kun ihanaa Hypsy, vauvan tuoksuista arkea❤ Täällä kunnon liikkeitä odotellaan olo ollut huono tänään, oksensin myös ennen kauppareissua Mukavaa viikkoa kaikille
  7. S

35+ vauvan odottajat

Tsemppiä kovasti synnytykseen Hypsy, Oi kun jännää siellä kohta pieni. ultrassa eilen käyty ja kaikki oli hyvin, mitään poikkeavaa ei löytynyt ja vauva oli kovin liikkuvainen ja virkeä tapaus. Laskettuaika aikaistui ja on nyt 4.6 ja olen nyt 12+4 viikolla. kirjoitan paremmalla aikaa enemmän...
  8. S

35+ vauvan odottajat

Voimia Hypsy❤️Toivotaan että synnytys käynnistetään pian.
  9. S

35+ vauvan odottajat

Onnea ihanista uutisista Aniz81. Onko meidän ketju vähän hiljentynyt, taitaa joulukiireet painaa jo monella päälle. Mä päätin etten stressaa joulusta tänä vuonna. Mennään valmiiseen joulupöytään niin ei tarvi ruokiakaan miettiä. Mulla ultra maanantaina ja kyllä jännittää, onko kaikki pienellä...
  10. S

Seksiongelma

Kannattaa keskittyä johonkin muuhun, unohtakaa hetkeksi koko vauvan yritys. Tämä on auttanut monia. Alkakaa nauttia taas seksistä ja toisistanne. Stressi toimii joillakin kun ehkäisy kun rentoudutte niin saatat huomata olevasikin raskaana. Mulla kävi esikoisen kanssa näin kun yritimme ja tikutin...

Yhteistyössä