Hakutulokset

1. X

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi kurjuus, Ravishing :cry: Voimia asian läpikäymiseen ja kun aika on, myös eteenpäin jatkamiseen! Mitä tuohon keskeytykseen tulee, se ei kaikilla ole kivulias. Minä otin minimin kipulääkkeitä ja pärjäsin sillä, vaikka vuoto hurjaa olikin. Omasta pitkittyneestä kkm:stani oppineena neuvoisin...
  2. X

Voi kurjuus, Yrittäjä J... toivottavasti olisi kuitenkin turha huoli :-) En ole juuri kirjoitellut, kun olo etenemisestä on kkm:n jälkeen ollut epävarmaakin epävarmempi. Vaan nyt lauantaina tikussa loisti ovisplussa ja äsken soittelin siirtoajan keskiviikolle. Jos vaan sulattelu onnistuu...
  3. X

Kiitos Siida J Jos jotain positiivista tästä yrittää löytää, niin kiinnittyminen ainakin onnistui… En ole Xesca vielä jutellut Väestöliiton lääkärimme kanssa, mutta puhelinaika on varattuna maanantaiaamulle. Kkm:sta ilmoittaessani varasivat jälkitarkastusajan, kun sitä ei täällä meillä olisi...
  4. X

Hei kaikille! Löysin taas pitkästä aikaa itseni täältä, kun soittoaika lääkärille on varattu uuden yrityksen aloittamiseksi. Me saimme kesäkuussa plussan 1. icsin tuoresiirrosta ja voi sitä onnen määrää, kun varhaisultrassa 7+0 löytyi vahva syke! Kesä eteni ihanan kamalien raskausoireiden...
  5. X

YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Onnea Tombatar, ihanaa :heart: Tänne saapui täti ja taidan vetäytyä taustailemaan... Plussatuulia kaikille!
  6. X

Jeeeee Tombatar - täällä peukut ja varpaat pystyssä, että vahvistuu! Se ois sitten varsinainen piinaviikko edessä, kun tädin saapumista tai saapumattomuutta pitää ootella perjantaihin tai lauantaihin. Tavallisin oviksen jälkeinen oire puuttuu edelleen eli rinnat ei pätkääkään arat. Järjellä...
  7. X

Oi ihanaa - kiitos piristävistä vauvauutisista ja hurjasti onnea Ollakovai :flower: 9 days to go ja oireita nolla - ei siis edes niitä tavallista rintaoireita mitä normaalisti oviksesta menkkoihin. Pessimisti vs. optimistiminä: ovis jäi väliin vs. plussa tulossa. Joko Tombatar on...
  8. X

Voimia Emppis - tuota ei toivoisi kenellekään :hug: Dark: Mä olen jatkanut tikuttelua, kun en tiedä menikö se plussa torstaina vai ei. Samaa oon miettinyt, että jäiköhän kokonaan väliin. Ja jo valmiiksi surettaa, jos ei meidän vuoro ole nytkään. Itse koitan vielä jollain lailla pitää...
  9. X

Täällä jäi ovisplussa bongaamatta, joten ei mitään hajua, missä mennään : / Joko se oli torstaina, jolloin tikuttaminen jäi väliin tai sitten ei ole ollut vieläkään. Perjantaista asti tikut on näyttäneet vahvaa viivaa mutta ei plussa-vahvuista. Ei auta kuin ootella... Mitäs teille kaikille...
  10. X

Eilen jäi tikuttelut kokonaan väliin ja tänään on viiva vahvistunut. Jospa se ovisplussa sitten huomiseksi tärähtäisi. Mies onneksi ottaa tallettelut tosissaan ja varmisteli myös viime yönä pikkutunneilla kotiuduttuani, että tyyppejä on odottelemassa h-hetkeä :D Mukavaa viikonloppua kaikille...

Yhteistyössä