Hakutulokset

1. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mutta entäpä jos ne oliskin vaan valemenkat ?? (n) Toivottavasti ois :love:
  2. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mä tein aamulla rtestin ja en kyllä näe kuin yhden viivan. Toki tänään taitaa olla vasta dpo8. Rinnat on tänään kyllä olleet erityisen kipeät. Toivottavasti olisi raskauteen liittyen. Huomenna jos testailis uudestaan.
  3. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

:unsure::(:cry: voi ei :unsure: nyt heti sitten lääkäriille selvittelemään, josko saisitte jotain apuja tuohon kesken jäävään kiertoon (n):love:
  4. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Höh :unsure::cry: pahoittelut :unsure:
  5. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mutta viikko ovulaatiosta voisi hyvin viitata kiinnittymiseen. Pidetään peukut pystyssä :love::love: Mulla oli aiemmin tänään nännit tosi arat (y)
  6. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on ollu kolme vuotta kapseli ja sen aikana menkat tuli muutaman kerran vuodessa ja nyt sen poiston jälkeen ei ole montaa normi kiertoa ollut. Joten en oikein osaa sanoa. Mutta tosta keskenmenosta oli menkkakipuja joku viikko ennen menkkojen oletettua alkua, ja ne siis jäi sitten...
  7. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156179980905750&id=56759015749 Mulla oli kans kovia menkkakipuja, mutta myös alkoi aivan järķky ummetus :confused::sick:
  8. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Oli kipuja. Tai niitä oli heti kun menkat loppu. Nipistelyjä vasemmalla munasarjojen tienoilla. Oletetun oviksen ympärillä kivut vaihtui oikealle ja siitä poltoksi kohdun kohtaa. Eli viitteitä ovulaatiosta kyllä oli. Tänään on housut painaessa tuntunut ikäviltä ja kohdun kohtaa kirvelyä ja...
  9. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea kaikille plussista :love: ja pahoittelut menkoista :( Mä en ymmärrä nyt yhtään... :unsure: Mulla sillon kp14 näytti testi plussaa, mutta ei ole haalennut täysin sen jälkeen, vaan vielä on testatessa aika vahvaa viivaa (ei kuitenkaan plussaa). Ennen plussaa aamulämpö oli 37.3 (aloitin...
  10. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

@Wintersun onko sulla ollut mitään oireita? Mulla on menkkakipuja ollut oviksesta asti ja eilen alkoi myös alaselkä särkemään. Voi kumpa ne ennakois plussaa :oops:

Yhteistyössä