Hakutulokset

1. kuus+1

.

@Toiveikas89 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(:unsure: Mulla on ollut muutamassa kierrossa myös täysin varmat raskausmerkit, mutta menkat alkanut kuitenkin, mutta sitten taas se plussakierto oli täysin oireeton menkkojen poisjääntiin asti, ja olis plussaan asti täysin varma siitä että...
  2. kuus+1

.

Mitäs ootte mieltä. Voiko ton laskea plussaksi? o_O:rolleyes:
  3. kuus+1

.

@miniminimini oishan se ihanaa jos sais kaksoset :love::love: mutta myös aika hurja ajatus että meillä olisi sitten 6 lasta :X3::LOL::LOL: @tofu_ ei mulla ole tietääkseni kaksosia kyllä suvussa. o_O
  4. kuus+1

.

@lilia88 Kesäloma ovisviikolle kuulostaa loistavalta idealta :sneaky::LOL: ON. Tämän päivän ovistesti vihdoin tummentunut. Mutta ei ainakaan aamupäivällä ollut kyllä plussa vielä, mutta uskoisin että lähellä ollaan jo. Myös pyyhkiessä tuli paperiin limaa:ROFLMAO: Nippailuja ja poltetta...
  5. kuus+1

.

@Cara-mel @lilia88 ja muut joilla on kestänyt miehen "suostuttelu". Meillä oli myös niin että minä kuumeilin reilun vuoden verran ennen kuin mieskin oli valmis. Monet itkut siinä ehdin itkeä. Meillä on molemmilla kaksi lasta aikaisemmista suhteista, eli neljä siis jo ennestään, mutta nuorinkin...
  6. kuus+1

.

Ovistestistä PIKAINEN kysymys! Monenko tunnin pisupidätyksestä ootte tehneet ovistestinne? Tuleeko huonompi tulos jos on vaan 2h ollut pissaamatta ennen testin tekoa. Kannattaako testiä tehdä vielä 10 maissa (kävin 8 aikoihin pissalla), vai kannattaako odottaa vielä tunti pari ja tehdä se 12...
  7. kuus+1

.

Nyt mennään jo lähellä ovista. Josko plussa tulisi huomenna :love: Talleteltu on koko kierto lähes joka toinen päivä. (y) Jännittää :rolleyes::rolleyes:
  8. kuus+1

.

Pahoittelut hiljaiselosta jota olen nyt alkukierron viettänyt. Oon kyllä lähes päivittäin käynyt lukemassa muiden kuulumisia, mutta yrittänyt itse hieman "rentoutua" tässä yrittämisessä, koska huomasin viime kierrossa että olin kovin stressaantunut vauvan teosta ja päähän ei muita ajatuksia...
  9. kuus+1

.

@miniminimini Mulla oli keskenmenon jälkeen tyhjennysvuotokierto 37päivää, ja siitä seuraava 33päivää. Tossa tokassa kierrossa ovis oli kp19 luultavasti. Katsotaan minkä pituinen nyt tulee olemaan. Luulen että lyhyempi, koska ennen mulla on ollut lyhyempi kierto.
  10. kuus+1

.

Heippa. Siirryn tuolta 2017-2018 puolelta tänne puolelle, koska seuraava kierto ajoittuu niin että mikäli tärppää, niin la taitaa mennä juuri tammikuun puolelle. Olen 31v. ja minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta 9v. ja 12v. Miehelläni on myös kaksi lasta. Haaveena siis ensimmäinen...
  11. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä taitaa olla alkamassa kp1. Äsken tuli ruskeaa tuhrua kun kävin vessassa. :unsure: Luulen että ens kiertoon en ovulaatiota tikuta ollenkaan, koska sekin stressaa. Viime kierrossakin kun parhaimmillaan tikutti kolmekin kertaa päivässä ovulaatiota, niin uskon että jo sekin voi huonontaa...
  12. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

@Wintersun kiitos dpo päivityksestä :love: mites sulla onko vuoto jo ohi. Olitko jo lääkärissä? Mä kans juttelin eilen miehen kanssa et ens kiertoon kaikki keinot käyttöön. Eli mitä niitä nyt oli? -Vadelmanlehtitee , mitkä kp:t sitä piti juoda? -Greippimehu, sama kysymys kun teessä ...
  13. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 mulla oli raskausoireena ennen plussausta just toi hullu kiukkusuus. Suutuin kaikesta enkä voinnut lopettaa riidan haastamista miehelle. Eli voit pitää sitä mös hyvänä asiana i se kiukku kauan kestä :love: Mulla Se raskaus meni ikävä kyllä kesken tammikuussa :cry::cry: Täällä...
  14. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mittaa lähipäivät aamulämpöjä . Jos ne nousee, niin eiköhän se ollu nyt
  15. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Joo siis kai se nyt sit on dpo13 , olettaisin. Ei tässä pysy enää itekkään kärryillä. Oon ollu monta päivää ihan varma että menkat alkaa, kun on ollu maha ja selkä niin kipeet. Hirmusia menkkajomotuksia.
  16. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

@Aurorials hienot viivat. Tsemppiä kaikille piinailijoille :love: Mä luulen että mulla on nyt sit käynyt niin että se ovis on oikeestikkin ollut 8.3, koska flo muutti sen siihen, lämmöt nous 9.3 37:tä 37.4 ja menkkoja ei kuulu. Flo ennustaa menkkoja perjantaille . Eilen tein rfsu: n herkän...
  17. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

@Wintersun Mulla alkanut myös joku ihme unettomuus o_O Heräilen kesken yön ihan pirteenä :mad: Täällä sama tilanne jatkuu... menkkoja ei näy, mutta negalla mennään aina vaan :( Eilen alkoi tissikipu, ja illalla kovat alaselkäkivut . Mä oon ihan pihalla että missä mennään (n):cry:
  18. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Joo siis 5 ja 6.3 ei ollut sen suuntaisia vatsatuntemuksia ja lämmöt nousi 9.3.
  19. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Menkat ei alkaneet vielä. Tässä on se mun ovistesti jonka tein 3.3, ja oletin ovulaation olleen 4.3. Tein muistaakseni 2 päivää testejä vielä ton jälkeen, mutta ne haaleni joten lopetin. 8.4 olen kirjannut ylös että silloin vatsassa kuumotti ja sattui. Lämpökäyrässä vasta tuolloin 8.4...
  20. kuus+1

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla testi nega :unsure::( Huomenna luultavasti alkaa menkat :(:cry: Lämmöt aamulla vielä korkeella kuitenkin.

Yhteistyössä