Hakutulokset

1. LittleOne

Toiveissa toinen lapsi <3

Syssy^^ kyllähän sitä tosiaan tietää, että närästys on närästys ja tissikipu tulee joka kuukausi, mutta kyllä sitä vaan kummasti joka kuukausi tekee niistä huimia päätelmiä :LOL: Hassulta tuntuu, että esikoista yrittäessä sitä murtu aivan totaalisesti menkkojen alkaessa jo kun oli menossa yk4...
  2. LittleOne

Juliet86 oon pohjois-suomesta. Syssy^^ jos yhtään helpottaa, niin meillä esikoinen sai alkunsa juurikin kaksi päivää oviksesta ;) Tosiaan tämä tuli "todistettu" CB:n digi ovistestillä ja lämpöjen mittauksella ja ei päästy tekemään talletuksia juuri noina parhaina päivinä. Haalean plussankin...
  3. LittleOne

Juliet86 kaiken lisäksi ollaan melkein saman ikäisiä ;) Me ollaan miehen kanssa molemmat 32. Niin ja esikoiset tyttöjä :love: Mulla on appina käytössä P Tracker. Samaisia ominaisuuksia... Ennen kaikkea hauska katsella sieltä näitä lukuisia aikaisempia kiertoja kuinka samoilla päivillä...
  4. LittleOne

Royal geleen käyttäjät

Minä käytin kahden kierron ajan. Ensimmäisessä kierrossa tuli rusahtavaa "välivuotoa" lähes heti ovulaation jälkeen. Ja ruskea vuoto alkoi jo neljä päivää ennen menkkoja (normaalisti minulla päivä ennen varsinaista vuotoa on tuota rusahtavaa). Sama toistui seuraavassa kierrossa kun näitä...
  5. LittleOne

Välli ollaan näköjään aika samoilla linjoilla. Eka tuli noin puolessa vuodessa ja tokaa saa näköjään tehdä vuoden...ainkain. Me toivottiin 3v ikäeroa. Mutta neiti on jo 3. Saas nähä. Yhtäkkiä tuntuu mitättömältä koko ikäero asia...kunhan vaan saa toisenkin lapsen. Ja toisaalta onhan mieletöntä...
  6. LittleOne

Niin ja mainittakoon, että aina olen näissä "yrityshommissa" ollut ahkera lämpöjen mittailija ja niissä aika hyvin harjaantunutkin :D Esikoista yrittäessä tilasin CB-digi ovistestit ja heti siitä kyseisestä kierrosta tärppäsi. Tätä tokaa yrittäessä sama ei toiminut :whistle: Mutta siis...
  7. LittleOne

Moi. Ajattelin, että tämä olisi ketju minulle! :) 2012 olin erittäin aktiivinen jäsen täällä kuumeillessa esikoista. Esikoinen syntyi 2013. Kuuden kuukauden yrityksen jälkeen. Nyt menty kesällä miehen kanssa naimisiin ja yritetään toista lasta. Tai siis nyt jo yk10 menossa. Eli kohta jo vuosi...
  8. LittleOne

Raskausviikko 38 menossa.Muita joilla h-hetki lähellä?

Pakko kommentoida... Meillä pikkunen nyt 2kk :heart: Synnytys oli rv38+4. Eikä ollut mitään merkkejä synnytyksestä, eikä harkkasupistuksia. Synnytystä edeltävänä päivänä vielä tyytyväisenä uimarannalla, kaupungilla ja pihahommissa. Illalla sit vaan alko todella kivuliaat supistukset ja...
  9. LittleOne

<3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

Oon lueskellu noista epparitikkien hoidosta, kuten myös ihanaa, että te ootte jaksanu kirjotella omia kokemuksia. Erityisen ihanaa kuulla noita kannustavia tarinoita siitä, että ne on lopulta parantunu totaalisesti ja jopa melko nopeasti. Soitin sit vielä lääkäriin ja kyselin noitten tikkien...
  10. LittleOne

<3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

Tillukas toi vissiin sitten on mun kohtalo... Meinaan haava irvistää jokaisen tikin välistä ja siihen jomottaa ja vessassa käydessä kirvelee. Ja kyllä olen pyyhkiny paperilla, seissy, kävelly joka ikinen päivä jne.. Sairaalassa kyselin ohjeistusta ja ainut mitä sanoivat, "pidä haava puhtaana ja...

Yhteistyössä