Hakutulokset

1. airelle

Toiveissa toinen lapsi <3

(y)(y) Välli, jes, onnea matkaan huomiselle! ON: milloin mun kannattaa testata seuraavan kerran, missä vaiheessa pitäis näkyä selkeenä jos on plussa tulossa? Esikoisesta testasin niin myöhään, että oli yhtä selkeä kun toi sun ovisplussa (y)
  2. airelle

Minkälaisilla tuntemuksilla olette liikkeellä nyt Välli? :) Toivotan kovasti onnea matkaan ja kivaa että kerrot homman etenemisestä täällä! ON: mulla dpo 13-14 (lasketaanko se itse ovulaatiopäivä mukaan?) Eikä merkkiäkään tädistä. (n) Tänään sitten tein apteekin testin, mutta eikös tämä...
  3. airelle

Voi Lumi87 :'(. Tosi ikävää että oot saanut huonoja uutisia. Mulla ei valitettavasti oo mitään tietoa noista asioista, toivottavasti asiat etenis sutjakasti tutkimuksiin pääsyn kannalta. Ja nyt vasta toivutte alkujärkytyksestä, ehkä muutaman yön nukuttuaenne olette miehenkin kanssa enemmän...
  4. airelle

Onnea raskautuneille ja tervetuloa uusille! Täällä yk2 ja dpo 11, tikulla bongattu. Ei sitten mitään oireita, mutta hirveen isot haaveet joista melkein kuvittelen oireet, tiedättehän? Tuntuu että talletuksille on työkiireiden ja taaperoarjen keskellä liian vähän aikaa. Nukutaan perhepedissä...
  5. airelle

Imettävät kuumeilijat

Jotenkin jäi kaivertaan mieltä. No, saas nähdä miten käy. :)
  6. airelle

Moi, Minäkin hyppään mukaan. Oon 29v, meillä 2v esikoinen ja yk 1. Toiveissa olis se alle 3v ikäero, eli tiukaksi menee, esikoinen tärppäs yk 8. Minä edelleen imetän ja nukutaan perhepedissä, joten yrittäminenkään ei oo niin kovin aktiivista. Ajattelin että täältä vois saada vähän lisää...
  7. airelle

Imettävät kuumeilijat

Hei, meillä 2v jota imetän ja toiveissa toinen lapsi. Mulle sanoi lääkäri noin vuosi sitten että niin kauan kun imetän en "todennäköisesti" tule raskaaksi. Mitään perusteluja en silloin kysynyt kun raskautuminen tai pitkä imetys silloin ollut suunnitteilla. Nyt sitten kiinnostais..? Eka...

Yhteistyössä