Hakutulokset

1. P

¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Nutti Kiitos kysymästä, täällä on sellainen tilanne, että keskiviikkoiltana tein digin eli dpo12 ja tuli raskaana 1-2! Joten vaikka nuo tikkujen viivat ei tunnu kovin kovaa vauhtia tummenevan, niin yritän nyt luottaa siihen että raskaana ollaan! :) Olen nyt varovaisin mielin siirtynyt...
  2. P

~ Helmivauvat 2015 ~

~SeaWind~ Täällä pidetään hurjasti peukkuja pystyssä, että ultrassa löydetään kyytiläinen!! :hug: Pikaisesti kirjoittelen nyt kun esikoinen tuossa on täydessä touhussa, että en asu Tampereella vaan pikkukaupungissa. Tuntuu hassulta että täällä käpykylässä tehdään varhaisultra kaikille ja...
  3. P

~ Helmivauvat 2015 ~

befuliini Vastaan minäkin tuohon varhaisultra asiaan. Täällä meillä kaikille tehdään varhaisultra joten menen kyllä sinne. Viime raskaudessa olin niin kärsimätön, että kävin 5+3 yksityisellä vu:ssa vaikka sitten neuvolassa oli varhaisultra 6+3 :D Mutta jos tällä kertaa odottaisi tuohon neuvolan...
  4. P

~ Helmivauvat 2015 ~

Onnea vielä kaikille helmivauvojen odottajille ja toivotaan, että kaikilla pysyy tyypit mukana menossa! :popcorn: Alkaa porukka kasvamaan hyvää vauhtia! Rva_Koo olisi kiva kuulla tuosta harvinaisesta sairaudesta? Tai ei nyt tietenkään ole kiva, mutta itsellä tulossa taas riskiraskaus ja se on...
  5. P

~ Helmivauvat 2015 ~

Heivain! :heart: Ehkä mäki uskallaudun varovaisesti tänne kun eilen digi kuitenkin sanoi raskaana 1-2. Jostain syystä nuo Davidin 10 mIU näyttää vaan todella haaleaa viivaa. Tänään on dpo 13 joten olisin odottanut että aamusta olisi tullu jo vahvempi, mutta ei tullut. Eipä sille kuitenkaan...
  6. P

Bebebanbino Minulla ainakin on juuri samantyyppisiä vihlaisua ja nipistelyä oviksen aikoihin! :) Tunnistaa usein kummalta puolelta munasolu on irronnut kun tuntuu pistelyä vain toisella puolella. Kohta pääset sinäkin jännäämään! Miree Toivottavasti hcg arvot lähtee laskuun. Annettiinko teille...
  7. P

Tsemppiä miup piinailuun ! :hug: Onhan se aina parempi varautua pahimpaan, ettei sitten pety niin pahasti.. mutta hyvin voi vielä plussaksikin muuttua, dpo 9 on kuitenkin niin aikainen vielä :) Esikossa mulla näytti dpo 9 ja dpo 10 ihan täyttä puhdasta kunnes sitten dpo 11 oli yhtäkkiä selvä...
  8. P

Tänään jäi aamutestailut väliin, esikoisella oli niin kova nälkä aamulla ettei auttanut sanoa "odota hetki, äiti pissaa eka kuppiin" :D Toivottavasti saisin jostain digin revittyä, ettei tarvitsisi noita tikkuja analysoida. Ärght! Viime raskaudessa ei oireita ollut kuin väsymys ja sitten rv 8...
  9. P

Hei täällähän on tapahtunut vaikka mitä huikeeta! :flower: Onnea Sissinen ja tibt!! :D Hienoja uutisia! Ja tervetuloa uudet palstailijat! :) Ja tässä omaa kuvaa eiliseltä illalta! Toivossa on hyvä elää vai miten se män? :)
  10. P

Pikainen viestitys tänne ennen kuin esikoinen herää. Näkeekö kukaan mitään viivantynkää? :confused: Alempaa muokattu. Niinkuin siinä jotain olisi, hmph. Mä en kestä! :D

Yhteistyössä