Hakutulokset

1. Välli

Toiveissa toinen lapsi <3

Onko jollain tietoa, mitä ensimmäisellä lapsettomuuspolikäynnillä tehdään? Varaudunko esim alatutkimukseen? Kuinka nopeesti siellä päätellään aletaanko hoitaan vai mitä tapahtuu? :) onko jollain hajua?
  2. Välli

Mieheni siemennesteanalyysi tuli ja tulos oli normaali. :)
  3. Välli

Taysissa hoidoissa olevat?

Meillä on ensi kuussa ensimmäinen aika, mies on vienyt näytteensä ja saanut normaalit tulokset. Mitä ensikäynnillä tehdään? Pitääkö varautua gynekologiseen tutkimukseen? Mua on yksityisellä ultrailtu joka toinen kk ja 3 kiertoa nyt mennyt Clomeja, vaste hyvä. Mutta mitään ei tapahdu. Yksi...
  4. Välli

Eihän, sanoiko siis ettei halua nyt? :( Höh!
  5. Välli

Itse menin ihan yksityiselle gynelle, kun olimme yrittäneet 6kk ja huomasin että kaikki ei oo ok. Tiputtelin pahimmillaan ovulaatiosta loppukiertoon. Tai todennäköisesti siis en ovuloinut edes. Tosiaan varasin tolloin, viime tammikuussa ajan ovulaation nurkille. Samalla sitten sanoin että...
  6. Välli

Tsemppiä sullekkin❤️
  7. Välli

Niin, jotenkin vaan ahdistaa ajatus siitäkin rumbasta :(
  8. Välli

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pahoittelut.:unsure: Itse mietin juuri, että montakohan negatestiä onkaan tullut tehtyä, esikoisen yritysaika plus tämä. Eli yhteensä 18 kiertoa. Ja niitä on tehty MONTA per kierto. Monesko yk teillä on? Ja mikä dpo?

Yhteistyössä