Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@mimmiliina Keskimmäinen testi on ihan selkeä haamu,ootko aamupissasta testannut nuo kaikki? Kieltämättä outoa ettei ole seuraavana päivänä vahventuneet viivat. @Minni-83 Jotain haaleeta viivaa olen näkeväni tuossa cb:n plussatestissä,onko sulla tietoa mikä dpo menossa,bongasitko oviksen...
  2. S

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Jee täällä on muitakin! Täällä kanssa odottelen josko joku tekisi syyskuu 2017 -ryhmän:) Mulla LA 9.9.17, jos kaikki menee hyvin. Listaan saa lisätä: Sofia90 (26) / 1.lapsi /LA 9.9.17 / PHKS
  3. S

Viiva on mielestäni vahvistunut selvästi eilisestä ja nyt sen näkee jo ilman silmien siristelyä:geek: Mä oon ihan pimahtanut! Oli pakko tehdä laskettu aika-testi ja näytti että viikkoja olisi 3+6 ja laskettu aika olis 9.9.17 :love: Toivottavasti täältä tulis paljon porukkaa syyskuun...
  4. S

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Viiva on mielestäni vahvistunut selvästi eilisestä ja nyt sen näkee jo ilman silmien siristelyä:geek: Mä oon ihan pimahtanut! Oli pakko tehdä laskettu aika testi ja näytti että viikkoja olisi 3+6 ja laskettu aika olis 9.9.17 :love: Toivottavasti täältä tulis paljon porukkaa syyskuun...
  5. S

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

En taida skumppaa tänä uutena vuotena juoda! sain tänään sekä pregcheckiin että RFSU:n liuskaan vaaleanpunaiset haamut:love:
  6. S

En millään saa hyvää kuvaa otettua,josko huomenna alkaisi vahvistumaan niin voisin tähän todella uskoa:love: näättekö kuvassa mitään? Tänään siis vasta Dpo11 (menkkojen pitäisi alkaa vasta la tai su)
  7. S

Voi kyllä! Oon itkeny viimesen puol tuntia ja odottelen miestä yötöistä kotiin.Sain äsken elämäni ensimmäisen haamun pregcheckiin!!:LOL: Oon yrittäny kuvaa saada mutta jostain syystä en saa sitä näkymään! Laitan kohta kuvan:love: @Wilpuri80 @Hernekikka eli yrityskertai 3 näyttäis tuottavan tulosta!
  8. S

@Illacrimo Harmittaa sun puolesta, toivon todella että sulla tärppäisi vihdoinkin. Pidän peukut pystyssä(y) Omanapa: Huomenna Dpo 11, Tänään mies kävi ostamassa pregcheckit kaupasta ja tekis mieli testata heti nyt,mutta ehkä kuitenkin vasta huomenna aamulla. Jännittää ihan hitosti! :sick...
  9. S

Mä en valitettavasti nää yhtään mitään:( ja tuon lärpäkkeen alla oleva vaaleanpunainen leveä kohta ei tarkoita mitään. Se on vaan se kohta josta väri liukuu testiviivalle jos on raskaana, testaisin uudestaan jollain muulla testillä,vaikka pregcheckillä.(y)
  10. S

@Hernekikka Meinaan testata luultavasti perjantaina,olis mahtava uv, jos olisin raskaana:X3: @nelHM Mun mielestä toi rfsu:n liuskan "viiva"näyttää värikertymältä, oikeanlainen viiva olisi eri kohdassa eikä noin keskellä:/ Noin on valitettavasti käynyt muillakin.

Yhteistyössä