Hakutulokset

1. S

Toiveena vauva 2017-2018

Jee minäkin pääsen vihdoin ja viimein kuumeilemaan tänne :) Nyt siis aloitellaan tjottailua tästä kierrosta ja viides ois haaveissa, lapset on 1v, 2,5v, 4v ja 5v. saraheinä kp5/30-31 viides haaveissa yk1 Ja Mama paljon onnea!! Taidettiin olla täällä yhtäaikaa kun neljättä kuumeilin. Miten ihanaa...
  2. S

Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Vieläkö tänne löytyis kuumeilijoita? Täällä viides haaveissa :)
  3. S

Vauvakuume, vaikka edellinenkin on vielä vauva

Mulla ei ole vauvakuumetta mutta suht pienellä ikäerolla haluaisin kyllä seuraavan. Raskauskuume kyllä on :D Noh pienellä ja pienellä, meillä vauva kohta 10kk ja vasta syksyllä olis tarkoitus antaa vauvan tulla eli ikäeroksi tulis kyllä vähintään 1v10kk. Edelliset lapset on myös aika pienillä...
  4. S

Toiveena vauva 2017-2018

Anu84 Pakko oli kommentoida kun huomasin sun kirjoitelleen täällä, no johan se vauvakuume iski suhun ;) Onnea yritykseen :) onko tila-auto jo hankittu?:D
  5. S

♥ Nelonen vuodelle 2016 ♥

Anu :D Iskihän se vauvakuume suhun, olenkin odotellut että milloinkas ;) Onnea yritykseen :)
  6. S

Elovauvat 2015 *kesä-elokuu*

Ja unohtui tsempit niille joilla vielä vauva masussa, onko teitä vielä monta?
  7. S

Onnea vauvan saaneille :) Mä olen ihan kokonaan unohtanut ilmoittaa että meille syntyi 10.8. rv 40+6 poika, 4285g 50cm. Synnytys alkoi ihan yhtäkkiä, vielä 15min ennemmin tuskailin miehelle mansikoita perkatessa että miksi tämä vauva ei ymmärrä syntyä, 11.8. oli tarkotus käynnistää koon...
  8. S

astrea ei se välttämättä tarkoita että menis yli ajan vaikka paikat vielä kiinteät ja kiinni :) mulla on ollut kaikista sama vielä viikkoakin ennen ja ihan yhtäkkiä on lähtenyt synnytykset käyntiin 39+1 ja 40+0 (esikoinen syntyi sektiolla) ja alussa suht nopeasti edennytkin, 2,5h 5 ja 6cm auki...
  9. S

Unohtui 4.8./saraheinä/neljäs/oys/poikalupaus :)
  10. S

Onpa kiva kun elokuisten ryhmä on taas herännyt eloon :) enpä ole täällä kaksplussalla käynytkään vähään aikaan niin oli kiva yllätys, olin vähän pettynyt kun kirjoittelu loppui ihan kokonaan :) Mulla on laskettu 4.8. ja neljättä odotellaan, lapset on kohta 1v4kk tyttö, 2v9kk poika ja vähän...
  11. S

Neljättä odottavia?

Meillä myös sukulaiset vähän kakisteli kun selvisi että TAAS on tulossa vauva :D Ja tuleehan nämä tietenkin aika peräkkäin siinäkin mielessä etten ole vauvakuumeesta "kärsinyt" koskaan vaan tämä on ollut enemmänkin lapsikuumetta. Vielä kaksi lasta ois tämän jälkeen toiveissa mutta seuraavaan...
  12. S

Neljättä odottavia?

Mitäs tänne kuuluu? :) Mulla 31+4 menossa ja aika hyvä vointi vielä, yhtään supistusta ei ole tullut eikä liitoskipujakaan vielä, kohta varmaan niitä alkaa tulla. Jättimaha on ainoa tuskainen asia :D Pahoinvointi on nyt aika lievää, helpoin raskaus kyllä menossa :)
  13. S

Neljättä odottavia?

Millä mielellä odottelette nelosta? :) Meillä on lapset tyttö 2/11, poika 10/12 ja tyttö 3/14 :) Poikalupaus on saatu tästä vauvasta. Aika peräkkäin tulossa lapset mutta ei kyllä pahemmin jännitä. Aika rauhallisella fiiliksellä oikeastaan, lähinnä jännittää kun saattaa olla vielä...
  14. S

Neljättä odottavia?

Joo olen tuolla fb puolella mutta ei aina jaksais pelkästään siellä kirjoitella. Ja juttua niin laidasta laitaan kun on paljon esikoisen odottajia. Vähän erilaista kun on neljäs tulossa, ei tarvi pähkäillä ihan samoja juttuja enää :)
  15. S

Neljättä odottavia?

Muita neljättä odottavia huhuilen :) Meille nelonen ois tulossa elokuussa ja täältä on ihan kokonaan hiljentynyt keskustelu elokuisilla ja jossain ois kiva kirjoitella kuitenkin. Mikäs olisi sen kivempaa kuin jakaa kokemuksia ja tuntemuksia muiden neljättä odottavien kanssa :) saraheinä 26+3
  16. S

Elokuun epelit 2015 *helmikuu*

Käykö täällä enää ketään vai onko kaikki siirtyneet faceen? Olis kiva kuulla kuulumisia :) Täällä puoliväli saavutettu tänään ja maha senkun jatkaa kasvamistaan, paino on onneksi vielä parisen kiloa miinuksella :) Muita vaivoja ei ole vielä ilmaantunut mutta vielä vaan jatkuu pahoinvointi...
  17. S

?? Neljättä kuumeilevat 2015 ??

Mitäs tänne kuuluu? :) Oispa kiva kyllä perustaa tuonne odottajien puolelle neljättä odottavien ryhmä :) Mä oon siis vanha neljännen kuumeilija, rv 17 nelonen tulossa :) Meillä on lapset -11, -12 ja 3/14, eihän sulla kolmiliini ollut samanikäinen pienin vai oltiinko me yhtäaikaa kolmannen...
  18. S

** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

Onnea Wivi!! :) Np-ultrassa kaikki oli hyvin, laskettu aika siirtyi 5pv aikaisemmaksi eli on 4.8. :) Nyt on pari päivää ollut vähän parempi olo, vähän lievempää pahoinvointia ja oksentaa on tarvinnut vaan 1-2xpv. Muutaman viikon oli tosi kovaa pahoinvointia ja oksentaa piti useammin. Mulla...
  19. S

Odottavia äitejä Oulun seudulla?

Onko vauvan odottajia? :)
  20. S

Elokuun epelit 2015 *helmikuu*

Np-ultra takana ja kaikki näytti olevan ok :) Lasketun ajan saa vaihtaa 4.8. 5pv meni aikasemmaksi.

Yhteistyössä