Hakutulokset

1. Äidin blogi

The ketju

ja mä oon teini taas :) https://www.youtube.com/watch?v=u6NX5bqgQ5E SHAMPOO - WE'RE IN TROUBLE!:laugh:
  2. Äidin blogi

The ketju

Voi krutturaa.. naiset vaan kiusii.. rankka olla mies.. ( oo, on rankkaa olla tonttu-mies, tuli mieleeni, joka muuten oli muistaakseni aika hyvä joulukalenteriksi.. siis se The joulukalenteri..vai oliko se edes hyvä? :rolleyes: )
  3. Äidin blogi

The ketju

:laugh: älyhäriö... luin : nyt naaraat,,, (ja tipahdin...):laugh: Ei oo hauskaa, mut mulla onkin omat lääkkeet:p:D
  4. Äidin blogi

The ketju

olis vissiin suotavaa...
  5. Äidin blogi

The ketju

SARAH BRIGHTMAN Hijo de la Luna..... niin teinielämä...:heart: oliski vielä joskus.. https://www.youtube.com/watch?v=Nsjm0yaqWNI
  6. Äidin blogi

The ketju

:hug::heart:
  7. Äidin blogi

The ketju

syntinen henki:laugh::saint::cool:
  8. Äidin blogi

The ketju

luovuuden tueksi: Metallica - Enter Sandman.... ehkäpä pääsen fiiliksiin..
  9. Äidin blogi

The ketju

:laugh::laugh::laugh::laugh: O Ou, noinko sä sen ymmärsit...paha paha... :laugh::laugh:
  10. Äidin blogi

The ketju

Iltaa. Nyt on munat käsitelty ja askarreltu niin että vuoden äiti- kruunu säihkyy pimeässäkin, saati sädekehä, joka tuli samalla kiillotetuksi. :saint:
  11. Äidin blogi

The ketju

Öitä.
  12. Äidin blogi

The ketju

Mä unohin sellaset kun oli niin kiva räplätä:laugh:
  13. Äidin blogi

The ketju

Hän ei syty makeasta, sokeriton uppoaa aina:laugh::p
  14. Äidin blogi

The ketju

Majuri kokeilee joskus räplätä pimppiä:laugh:
  15. Äidin blogi

The ketju

Tein siipalle pillumuffineja.. ei pystynyt syömään niitä:laugh: niitä olik kyllä kiva tehdä..luovaa leikkiä
  16. Äidin blogi

The ketju

Huomenta--- Jos tulisin kunnolla kipeäksi ei tarvitsis esittää että jaksaa.. kun ei vaan jaksa. Parit rappuset, syke 100 ja hiki pässä.. ooh.. ja tietenkin vaan 10 tunnin työpäivä... onneksi tää työ on vaan leikkiä!:laugh:
  17. Äidin blogi

The ketju

Öitä vaan kaikille...9MM oli kiva törmätä.. ehkä taas tässä joskus:)
  18. Äidin blogi

The ketju

Tai muuten taidokas:laugh:
  19. Äidin blogi

The ketju

sit pitää olla luova!:p
  20. Äidin blogi

The ketju

No sitä nyt ajattelin.. en kitalakihalkiota... käärmekielimies, vois olla kokemus sekin :laugh:

Yhteistyössä