Hakutulokset

1. Hepaliina

Lokakuiset 2020

Mulla siis tällä hetkellä 4+1. Ekat "oireet" on olleet tähän asti närästys ja aalloittain tuleva etova olo. Mulla on alaselällä ja alavatsalla toisinaan sellaisia menkkamaisia tuntemuksia, mutta lievempiä ja menee nopeasti ohi. @Mirkkuli26 Mulla ovistuntemukset ei poikennut aiemmista mitenkään.
  2. Hepaliina

Lokakuiset 2020

Hei täällä kans ilmoittautuisi yksi uusi mukaan! :) Eilen sain ekat plussat tikkuihin, ja tänään vielä viikkonäytölliseen 2-3 viikkoa. :rolleyes: Huomenna aamulla tarkoitus soittaa heti neuvolaan, jännittää! Meille tämä on niiiin odotettu, ensimmäinen lapsi. Olen itse 25v. ja mieheni on 36v...
  3. Hepaliina

Haaveena vauva 2020

Nyt tuli tehtyä vielä tuo viikkonäytöllinen testi. Eli kyllä sitä raskaana ollaan :love: Tänä aamuna mieskin vasta taisi kunnolla tajuta asian, kun tuon nähdessään herkistyi kyyneliin... Tässä tärppikierrossa tein positiivisen ovistestin kp15, eli ovis oli kp16. Talletteluja meillä oli dpo-3...
  4. Hepaliina

Haaveena vauva 2020

Kiitos paljon antamastanne tuesta! :love: Tää päivä on menny ihan sumussa. Kävin ostamassa sen viikkonäytöllisen testin ja sen teen vielä huomen aamulla. Sen jälkeen sitten varmaan onkin aika soitella neuvolaan, huisin jännää :barefoot: Mieheni on vähintään yhtä innoissaan kun minä. Aamulla hän...
  5. Hepaliina

Haaveena vauva 2020

Moikka kaikki! :) En tiedä kuinka hyvin muistatte minua, mutta pari viikkoa sitten tulin tänne keskusteluun mukaan ja olen se, joka on käynyt läpi rankat syöpähoidot. Lisäksi naistentautien pkl gyne sanoi, että spontaanin raskauden mahdollisuus on hyvin, hyvin pieni... Noh, tässä sitä nyt...
  6. Hepaliina

Haaveena vauva 2020

Kiitos teille kaikille tsempeistä! :love: En tiedä miten saan pelkän nimimerkin tägättyä tähän, joten täytyy tyytyä näin kaikille suunnattuihin kiitoksiin:LOL: Tosiaan kysessä oli sarkooma, tarkemmin pehmytkudossarkooma. Harvinainen syöpä kyseessä, onneksi oli paikallisena kasvaimena omalla...
  7. Hepaliina

Haaveena vauva 2020

Yk1 bongasin oviksen testeillä, mutta ei tärpännyt. :( Hurja tarina joo, mutta nyt jo yli 1,5v. ilman syöpää! :) Aiheesta saa rohkeasti kysyä jos haluaa, vastaan mielelläni. Diagnoosin saadessani olin alkuun enemmän huolissani lasten saamisesta tulevaisuudessa kuin taudin vakavuudesta. Syövän...
  8. Hepaliina

Haaveena vauva 2020

Moikka! Olen nyt seuraillut noin kuukauden ajan keskustelua täällä ja ajattelin hypätä itsekin mukaan! Olen kohta 26v. ja mieheni on minua kymmenisen vuotta vanhempi. Lapsihaaveet on olleet puheissa jo alusta asti ja olemme molemmat todella lapsirakkaita ihmisiä. Jätimme ehkäisyn pois...
  9. Hepaliina

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Hei, te ihanat kanssahaaveilijat! Täällä päässä kävikin nyt niin, että lääkärin suositus on jättää lapsen yrittäminen hetkeksi tähän. Ensin hoidetaan kroppa muuten kuntoon ja sitten vasta tärppiä yrittämään. Täällä vauvahaaveet siirtyköön reippaasti vuodelle 2019... Teille kaikille muille...
  10. Hepaliina

Onnitteluja taas plussanneille ja voimia niille, jotka sitä tarvitsevat (y) Teitä on täällä niin monta, etten vielä ole päässyt ihan kärryille kenellä on mitäkin menossa, mutta ehkä mä pikkuhiljaa opin :) Tällä hetkellä itse odottelen mitä tuleman pitää; ensi viikoksi odotan menkkoja alkavaksi...
  11. Hepaliina

Oi, onnea kaikille plussan saaneille! :) En tiedä mitä tämä nyt on, mutta eilen aamulla mennessäni suihkuun huomasin, että nännit ovat arat. o_O Ja ovat edelleen. Eilen petipuuhissa piti miestäkin varoittaa, eikä niihin voinut yhtälailla koskea kuin mitä aiemmin on tehnyt.. Tiedä sitten onko...
  12. Hepaliina

Täällä myös yksi esikoisesta haaveilija/kuumeilija ilmoittautuu! Olen jo jonkin aikaa tätä ketjua sivusta seurannut ja nyt rohkenin liittyä mukaan. Toivottavasti mukaan mahtuu :) Itse olen ollut aiemmin pitkässä parisuhteessa, yhdistelmäehkäisyä ehdin käyttää 8vuotta putkeen. Tämän vuoden...

Yhteistyössä