Hakutulokset

1. T

.

Toivon niin että on teidän kierto @iK tsemppiä!:) Ovistesti voi mielestäni olla positiivinen usean päivän, mutta Ovis ekasta positiivisesta 24-48h sisällä. Itsellä jo dpo 13-14 ja koskaan ei ole ollut näin pitkää luteaalivaihetta mikä positiivista! Menkkoja ei näy, vatsaa juilii... Ei ole kyllä...
  2. T

.

Tein raskaustestin tyhmänä dpo9 ja niin selkeä nega... Huomenna suunnilleen dpo12 enkä uskalla testata. On niin menkkamaista juilintaa että sieltä ne tulevat... Harmittaa kun Ovis oli niin täydellisen selkeä ja sain tikulla kiinni ja hyödynnetty täydellisesti! @jonxu mietim myös kuinka pahasti...
  3. T

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Vinkkinä jo plussanneille ja plussaa toivoville, Lomalla löysin Emilia ja arjen kemiaa podcastin ja tosi hyvää tietoa mm. Hedelmällisyydestä ja raskaudesta :) Täällä piinapäivät menossa dpo 2 luokkaa. Ensi viikon sunnuntaina testailen.
  4. T

.

Aktiivisesti olen seurannut viestejä ja tällä hetkellä kuumeilen n. dpo 2 :) yritän olla ajattelematta asiaa enempää, mutta ensi viikon sunnuntaina testaan! Lomalla ulkomailla rentouduttu ja miten sopivasti Ovis osui juuri ulkomaanmatkalle niin nyt on kyllä hyödynnetty 100%sesti :whistle...
  5. T

.

Minut voi taas laittaa listalla piinailijoihin, Toiveli, dpo -1. Tänä aamuna positiivinen ovistesti, hurraa!:)
  6. T

Onpa aika kulunut nopeasti, varmasti riittää ihmeteltävää ja sisäistettävää aluksi, mutta onneksi olet voinut hyvin ja raskaus edennyt hyvin:) @Önnö
  7. T

Oi!! Onnea @Jennipä olikin jo teidän aika!! :love: Tarrasukkia! Ihanaa kun tärppäsi tällaisesta rennosta kierrosta:) Dalmikset on ihania! Jaksamista koiranpentuarkeen:love: ja nauttikaa pentuajasta! @Kumiankka1
  8. T

Hienoa kun taas pääsette aloittamaan yrityksen! Ollut kyllä niin huonos tuuria, mutta jos tämä kolmas kerta toden sanoo:love: hienoa kun miehesi on tsemppi päällä:) @syystyttö Onnea tulevasta karvavauvasta! Mikä on rotu?:love: Ja hienoa kun sinunkin miehesi on positiivisella asenteella(y)...
  9. T

Ja dpo12 vaihtui kp1, yk13 Masentavaa... Ei tästä tule mitään.
  10. T

.

Ja dpo 12 kääntyi kp1,yk13. Mun kirves lensi juuri siihen samaan kaivoon... @Tiutau13 Mun gyne on lomalla eli tämä kierto vielä annan mahdollisuuden ja sitten jätän tälle viestin/soittopyynnön, että mitä seuraavaksi.
  11. T

Onnittelut täälläkin ketjussa @Naturamama :love: ihanaa kun teillä tärppäsi näin nopeasti! ON: toivon että pääsen liittymään huhtikuisiin, koska tänään kp34/dpo12 (en kyllä ole uskaltanut testata... Negapelko) ja menkkoja ei näy. Ei ole koskaan ollut näin pitkää luteaalivaihetta eli hyvä kun...
  12. T

.

Ihania plussia!! Onnea <3 huhtikuiset matkalla:love: Toivon sydämestäni, että pääsen liittymään teihin... Lasken että väh. Dpo11 tänään ja huomenna dpo12 ja itsellä ei koskaan ollut näin pitkää luteaalivaihetta ja kiertoa! Hyvä merkki että kierto parantunut. Kaikista paras olisi tietysti...
  13. T

.

Pahoittelut...:unsure: Nyt kohti uutta kiertoa! Jos tämä seuraava olisi se teidän! @Toiveikas92 Pelkään että perästä tullaan parin päivän päästä... Menkkajuilintaa että tuskin raskaana ollaan. Ei ainakaan yhtään sellainen olo.
  14. T

.

Olen pahoillani menetyksestänne @RUSKA82 kovasti tsemppiä ja jaksamisia! Toivon myös, että kiertosi tasoittuu @iK välillä uuteen kiertoon pääsy on tosiaan taas hyvä juuri tuon takia että pääsee uuteen yritykseen puhtaalta pöydältä! Tuohon kystan vuotoon en valitettavasti osaa sanoa mitään. No...
  15. T

.

Haamu!!:love: Jännittävää @Janet88 Itsellä varmaan dpo7 ja tiistaina testaan ellei menkat ala...
  16. T

.

Eikä... Olen todella pahoillani :( @janskusdff
  17. T

.

@kolava oon kanssa välillä naurettavan hysteerinen että kun suunnilleen joka päivä ei ovulaation tienoilla ole seksiä niin heitän jo kirvestä kaivoon :D Vaikka jossain lähteessä lukee että harvempikin väli voi riittää, mutta parempi Safe than sorry ja itse mietin, että täytyy ottaa varmanpäälle...
  18. T

.

Tänä aamuna ovistesti positiivinen, minulle voi laittaa piinailemaan huomisesta dpo0. Ovis tosi myöhään katsotaan mitä tulee...
  19. T

.

@kolava Tervetuloa!:) Toivon, että teille plussa pian ilmestyy! Sanoit tuosta huonosta aavistuksesta, että lapsen saaminen ei ole mutkatonta niin itsellä oli ihan samoja fiiliksiä alusta asti. Elämä mennyt hyvin tähän asti ja ihania asioita suotu niin ajattelin, että tässä lapsiasiassa pakko...
  20. T

.

Täällä samanlaisia tuntemuksia @Toiveikas92 yleensä joka kierto ollut edes pientä ovisoiretta ja usein todella selviä merkkejä... Yleensä Ovis tullut kp16-19 ja monta päivää ennen ollut vahvat oireet... Nyt viiva ei vahvistu (en pystynyt kyllä testaamaan la tai su) ja oireita esim limailua ei...

Yhteistyössä