Hakutulokset

1. BlackDahlia

pin up-henkinen muoti ja rumat läskit ämmät

miksi he"""ssä minä haukkuisin rakastaamaani tyylisuuntausta harmaana?! :headwall: tuskinpa olen ainut, joka erehdyksessä kirjoittaa "van" koska se satutaan lausumaan niin.. ja itselläni muutenkin aivot kääntävät asioita hassusti, esim. "kello 16" muuttuu "kello kuudeksi". mutta toivottavasti...
  2. BlackDahlia

kertokaapa mielikuvia nimestä IDA. tai kokemuksia tosielämästä

pitkä & vantteratekoinen vaaleahiuksinen tyttölapsi. hymyilevä ja iloinen, mutta myös erittäin tempperamenttinen. vahvatahtoinen & sisukas. oma tyttäreni :heart:
  3. BlackDahlia

tämä on huonon äidin tunnustus

tyypillistä kaksplussaa, tarrataan hysteerisesti yhteen sanaan joka tässä tapauksessa on punaviini. nainenhan on alkoholisti! lastensuojelu! poliisi! voi kilinkellit teidän kanssanne.. ! onneksi täällä on myös sentään muutama järkevä, joka tajuaa ettei lasi viiniä tarkoita oksennus poskessa...
  4. BlackDahlia

Pinotaanpa surullisia lauluja

en jaksanut lukea koko ketjua, mutta.. Timo Rautiainen: meille niin rakas Sturm and Drang: A million nights Leevi and the leavings: pimeä tie, hyvää matkaa Chisu: surullisen keijun tarina Apulanta: Ilona Evanscene: my last breath
  5. BlackDahlia

Noloja juttuja, mitä teille on tapahtunut :(

minulle sattuu ja tapahtuu niin paljon, että ei kaikkea edes muista..! mehukkaimmat palat olen varmaan kertonut jo jossain vastaavassa ketjussa, mutta kertaushan on opintojen äiti ;) eli tässä tulee - olin kotona puoli-alasti, kun ovikello soi. luulin erään ystäväni tulevan ja repäisin oven...
  6. BlackDahlia

Kääk!! Tytölleni 9kk kasvaa porkkanatukka!!!! Kääk!!!!!

minä olisin ap:nä ainakin ylpeä pikku punapäästä! itselläni on maantienharmaat hiukset & toivoin tytöille joko miehen tummanruskeaa tai isäni suvussa esiintyvää porkkanapäisyyttä ( itsellänikin on piilevä punapigmentti). vaan ei, hailakanruskea tukka molemmilla :headwall: toki lapset kelpaavat...
  7. BlackDahlia

pystyttekö te muut osallistumaan tuohon synnytystarina-kirjoituskilpailuuun? minulle urputtaa väärästä s-posti osoittees

ei onnistu, saan aina vain ilmoituksen että virhellinen vastaanottajan osoite ja blaa blaa.. vituttaa, kolmen tunnin kirjoitusurakka meni harakoille :'( ja gmailista koetin lähettää
  8. BlackDahlia

pystyttekö te muut osallistumaan tuohon synnytystarina-kirjoituskilpailuuun? minulle urputtaa väärästä s-posti osoittees

ei varmaan tule paljoakaan tarinoita, jos kaikki saavat viestin että osoitetta ei ole olemassa..
  9. BlackDahlia

:O :headwall: ei siis suostu lähettämään viestiä, koska osoite on kuulemma väärä ! tai siis että sitä ei ole edes olemassa.. kolmesti olen yrittänyt, olen myös koettanut lisätä pilkkuja & isoja kirjaimia nje mutta kun ei.. ja osoitteenhan siis PITÄISI olla tämä kaisa.pyykko@otavamedia.fi
  10. BlackDahlia

Aurinkoa pitäisi välttää, mutta eihän lasta voi väkisin sisällä pitää???

jos tämä oli minulle, niin olisin mielelläni ottanut suojakertoimen 50 mutta ainakaan täällä tuppukylän apoteekissa ei ollut kuin tuo 1 rasva fysikaalisella suojalla..!
  11. BlackDahlia

Aurinkoa pitäisi välttää, mutta eihän lasta voi väkisin sisällä pitää???

no meillä on Favora-merkkistä aurinkogeeliä herkälle iholle, suojakerroin 15 & vain fysikaalinen suoja. mie käytän sitä lasten kanssa, pässinpää mies ei käytä mitään.. 2v.n kanssa ulkoilemme aamuisin, nukkuu päiväunet klo 11-13 ja illemmasta sitten uudelleen ulos. 5v taas kirmaa kaikki...
  12. BlackDahlia

sairaalassa joutuu potilaat näkemään todellakin nälkää!!! oma kokemus ...

ainakin synnärillä tuntui päinvastoin siltä, että siellä tuputetaan ruokaa koko ajan ! varsinkin aamuisin oli ärsyttävää, kun puoli 7 tuodaan puurotarjotinta naaman eteen.. |O ainakin tälläiselle ammu-uniselle, joka ei pysty ennen kello kymmentä syömään mitään
  13. BlackDahlia

On pelottavaa, että vaikka ikää tulee niin hölmöilyt ei ole loppuneet

täälläkin yksi ikuinen koheltaja, jolla meno ei rauhoitu varmaan eläkkeelläkään :D joko kompuroin jalkoihini, isken pääni milloin mihinkin tai sanon ennenkuin ajattelen.. esim. eilen esikoinen tuli valittamaan, että pojat kiusaa & suustani pääsi " näytä niille tissit!! " tyttö tuijotti ihan...
  14. BlackDahlia

Mitä suosittelette punnitse & säästä kaupasta ostettavan?

siellä on upeat valikoimat eri pähkinälaatuja irtomyynnissä, joten jos en olisi pähkinöille allerginen niitä ostaisin.. myös tummasuklaa-kuorrutetut mantelit ovat :p ja lapset tykkäävät suklaakuorrutetuista auringonkukan siemenistä!
  15. BlackDahlia

Pistäkääs vähän erikoisempia tyttöjen nimiä. Ei mitään uniikkeja tai sellaisia joita on tosi vähän

Selja, Silje, Ruusu, Elviira, Miona, Emmiina, Eini, Eine, Loviisa, Kielo
  16. BlackDahlia

Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

ok, tässäpä perjantain kunniaksi muokkaamaton kuva meikäläisestä
  17. BlackDahlia

ihanan väriset hiukset! miekin haaveilin platinablondista, mutta pirun piilevä punapigmentti..
  18. BlackDahlia

syömishimo ja menkat

paahdettua ruispalasta juustolla & suklaakuorrutettuja mustikoita :p
  19. BlackDahlia

no laitetaan sitten, kampaamoreissun kunniaksi :D

Yhteistyössä