Hakutulokset

1. R

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onneksi olkoon tummentuvista viivoista @Mandala! Ehkä päästään isolla porukalla plussaneiden puolelle. Sain lähetteen uuteen verikokeeseen ensi torstaille. Sinne asti siis saa jännätä alkaako vuoto tai tuleeko kipuja. Jos jotain ilmenee, niin yhteys poliin/päivystykseen, mutta muussa...
  2. R

Mikäs piinailijoiden tilanne tänään? Onko @Mandala testi vahvistunut? Täällä tänä aamuna hcg 240. Viikot 5+0. Kohdunulkoisessa (tuoresiirrosta) oli tässä kohtaa hcg 315 ja ei annettu juuri toivoa normaalista raskaudesta. Tällä kertaa kuitenkin tuplannut nätisti tiistain arvosta (70). Myöhemmin...
  3. R

Kiitokset kaikille onnitteluista. Hankala kuitenkaan suhtautua optimisesti. Onneksi huomenna jo tulee jonkinlainen selvyys siitä, onko tällä raskaudella toivoa. Pitkälle tuntuu tunnit näinä päivinä. Samanlainen fiilis kuin tuomiolle pääsyä odottelisi :unsure:. Onneksi on täällä näin hyvin...
  4. R

@Summerblues, pahoittelut negasta. Henkisesti kyllä tosi rankkoja nämä hoidot. Me ollaan myös mietitty, että jos vielä meidän viimeisen huurunenän siirrättäisi ja sitten pitäisi taukoa. Mutta voihan se olla, että niistä kahdesta jo ensimmäinen tuo plussan testiin. Onko teidän pakkasessa olevat...
  5. R

@Jantzu, kylläpä kuulostaa ammattitaidottomalta toiminnalta mielenterveystoimistossa :mad:. Onko tämä hoitaja siis erikoistunut lapsettomuuden/hoitojen kanssa painiviin asiakkaisiin, vai ihan puskista valikoitunut? Luulisi kuitenkin ihan keneltä tahansa löytyvän enemmän tahdikkuutta...
  6. R

Omaa napaa. Täällä siis tehtiin PAS lääkkeelliseen kiertoon. Estradot-laastarit ja luget tällä hetkellä käytössä. Nelipäiväinen alkio siirrettiin viime viikon tiistaina, eli jo tulevana tiistaina virallinen testipäivä. Olen kokenut jotenkin tämän piinailun yllättävän rankkana. Liekö johtuu...
  7. R

Moi! Täällähän on paljon tapahtunut. Pitäisi kyllä palstailla tiheämmin, niin pysyisi paremmin perässä kaikkien tapahtumista. ;) Suuresti onnea @-dino- @Ihanapa. @Domi , @Rusakkonen ja @haaveissavauva-81, pahoittelut negasta. @millionnea oi miten vaikeita uutisia olette saaneet...
  8. R

Hei kaikille! Täällähän on paljon piinailijoita. Plussatuulia itse kullekin. Tilastollisesti pitäisi jo aika monta plussaa pärähtää pinoon. Kirjoittelin palstalle enemmän viime vuoden keväällä, kun meillä alkoi ensimmäinen IVF-kierros. Tuoresiirrosta saatiin silloin plussa, mutta se oli...
  9. R

Tervehdys. Täällähän on iloisia tapahtumia ollut useampi. Paljon onnea @Kesäheinä-78, @Toivo2016 ja @AdeliinaJosefiina plussista. Ja @maljakko, toivottavasti vuoto ei enteile pahinta, vaikka parempihan se olisi, jos ei vuotaisi. Sitten pitkää omanapailua, lukee ken jaksaa. Mulla tosiaan...
  10. R

No niin. Täällä on hcg mitattu ja ultrassa käyty. Ensinnäkin ne epämääräiset palaset on kuulemma "vähintään limakalvosuikaleita". En sitten tajunnut kysyä tarkemmin, että onko ne kuinka yleisiä ja että miks mulle just nyt tuli sellaisia kun ei ole aiemmin ikinä. Tätä täytyy ensi kerralla...
  11. R

@Darni73, Soitin polille. Ei taida tällainen olla sielläkään ihan joka viikkoista... Huomenna käyn ensin mittauttamassa hcg:n, niin nähdään onko raskaus päättynyt, ja sitten ultraan. Toivottavasti tulee joku tolkku tähän. Tänään vielä pari uutta palasta tullut ulos, ihan ihme touhua. En oo...
  12. R

@Siida, viivahan se siellä!
  13. R

Tilanne update. Tipahti toinen (7cm pitkä) pätkä jotain kudosta (?). Soitin päivystykseen ja selitin tilanteen. Ihanasti sieltä sitten tuli diagnoosiksi, että "keskenmeno, raskausmateriaalia". Mutta kun muistutin että aika isokokoista materiaalia kyllä näille viikoille (5+1), niin muuttui "joo...
  14. R

Nyt on kyllä hyvin vahva ällövaroitus ja hyvin omanapainen viesti. Tässä viimeisen tunnin aikana ollut vahvoja menkkakipuja ja vähän pahoinvointia. Äsken suihkussa tipahti tuollainen: http://aijaa.com/4zppdZ ja toiselta puolelta http://aijaa.com/9GweZv Mikään vauvan alku tuo ei varmasti voi...
  15. R

@Blob Hienoa, jos vuotelu nyt tuolla saadaan kuriin. Onko siinä millainen riski, että jättää sen klexanen ottamatta? Tai siis, miksi sulle on tuollaista määrätty? @lullaby Mulla on jo pp19 eli kyllä tuo 315 on aika pieni lukema. Mutta kiitos kannustuksesta kuitenkin, ihana että joku jaksaa...
  16. R

Tänään mitattu hcg oli 315. Ilmeisen matala näille viikoille (kolme viikkoa punktiosta). Lisäksi runsasta vuotoa, eli eiköhän tämä ollut tässä. Onneksi nyt edes näin aikaisin meni kesken, ettei tarvinnut surra ihan valtoimenaan. Ja hei, sainhan nähdä plussan testissä ekaa kertaa.
  17. R

@Siida, eikös siinä hyvinkin ole vielä noilla päivillä toivoa, jos testikin eilisestä selvästi vahvistunut. En oo kertaakaan saanut PCllä turhia viivoja. Täällä kyllä vielä peukut pystyssä, että se siitä nyt lähtis vahvistumaan. @lullaby, tsemppiä testailuihin. Oman jännityksensä tuo kyllä...
  18. R

@Vilijonkka_ Mukava kuulla noista harmittomista vuodoista. Tuo vähän valoa tähän omaan epätoivoon. @Siida. Käsittämätöntä, että jo noin aikaisin voi saada jotain näkyviin! Mulla tosiaan vielä pp10 ihan blankkoa, vähän mietityttää senkin puolesta kyllä voiko tää kestää. @Zoona Voi harmi, että...
  19. R

Ooo! Onnittelut sykkeestä Blob! Varmasti säikäyttää vuoto ja kivut, mutta onneksi nyt voi hetken huokaista. Siidalle jaksamisia. Toivottavasti sielläkin vuoto olisi vaaratonta. Aika aikaisin kyllä vuotaa, etenkin jos luget tukena. Mulla ei oo kertaakaan hoitokierroissa lugejen läpi tiputellut...
  20. R

Hei! Pahoittelut viime aikoina pettymyksen kohdanneille ja onnittelut plussanneille. Olen hetken seurannut taustalla palstan keskustelua ja saanut siitä paljon vertaistukea, vaikken olekaan aiemmin kirjoittanut. Täällä vaikuttaa olevan hyvin lämmin ja salliva henki. Olen siis uusi täällä ja...

Yhteistyössä