Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Jännää @Matkallamamaksi & @KK86 🤩 Mulla on molemmat lapset syntyneet 1-3vrk limatulpan irtoamisesta ❤️🙈
  2. P

Kesäkuiset 2022

@Pampula3 Mäkin olisin sitä mieltä, että fiiliksen mukaan ❤️🙏🏻 Ehtii myöhemminkin sen operaation tehdä!
  3. P

Kesäkuiset 2022

Synnytykset on kyllä jänniä 🙈❤️ Jotenkin uskon tiettyihin ennusmerkkeihin, mutta ei nekään mitään välttämättä meinaa 😄 Alkaa mennä itellä usko näiden kipujen kanssa, en pysty kovin montaa viikkoa kärvistelemään, jos jatkuu näin eikä mitään tapahdu 😬
  4. P

Kesäkuiset 2022

Oliko teillä eka lapsi tulossa? Mä olin kuopuksesta jo rv32 kahdelle sormelle auki, mutta niin vaan neiti saapui ”vasta” rv39+0 käynnistyksen avulla 🙈😄 Uudelleensynnyttäjälle tää on tosin eri asia - jos tää on teille eka niin helpottaa kyllä synnytystä, jos on jo paikat vähän auenneet jo nyt 🙏🏻
  5. P

Kesäkuiset 2022

Varmaan jännää, kun tietää etukäteen, koska vauva tulee 😍 Mitkä sun viikot on sektiopäivänä? Toivon mukaan pysytte terveenä 🙏🏻 Ja kyllä tuntuu vaikeelta miettiä muuta kuin vauvaa & synnytystä…
  6. P

Kesäkuiset 2022

Preglifessa on (ilmanen) supistuslaskuri, jos sulla on se ladattuna! ☺️ Löytyy ”Artikkeleja/Työkaluja” -> Työkaluja. Muita en ookaan testannut, tää vaikutti helppokäyttöseltä! 👌🏻
  7. P

Kesäkuiset 2022

Täälläkin tullu taas koko viikonlopun kipeitä supistuksia ja paineen tunne on jäätävä. Eilen illasta kellotin jo supistuksia, mutta ne lopahti juuri, kun sain apin otettua esiin ja käyttöön 😂 Ja yhdessä kasassa ollaan vielä (tänään rv 36+5) - mikä on ihan hyvä, koska meidän lapsenvahti on...
  8. P

Kesäkuiset 2022

Noi sisätutkimukset saattaa provosoida supistuksia ja joskus käynnistää synnytyksenkin, jos aika on kypsä sille 🙈 Tsemppiä sinnekin 😍
  9. P

Kesäkuiset 2022

Toivotaan, että saat vauvan pian syliin 😍
  10. P

Kesäkuiset 2022

Tosi jännää 😍 Sulla on hyvät viikotkin, eli saahan se sieltä jo tupsahtaakin! 🙏🏻 Tää tyyppi oli reilu viikko sitten laskeutunut vähän (ja siksi painaa varmaan kaikkia paikkoja entistä enemmän), muttei vielä kiinnittynyt. Mutta meidän kuopus laskeutu ja kiinnitty vasta pari tuntia ennen...
  11. P

Kesäkuiset 2022

Rv 36+2 tänään eli vielä ei tarttis tulla😬 Jokainen päivä mahassa olis vielä plussaa! ❤️🙏🏻
  12. P

Kesäkuiset 2022

Meillä oli tällä viikolla yksi yö jo sairaalaan lähtö lähellä, kun supistukset tuli kovina ja säännöllisinä jo muutaman minuutin välein melkeen tunnin ajan 🙈 Sitten ne lähtikin harvenemaan ja tilanne rauhottu pariksi päiväksi. Nyt taas viime aamyöstä ja aamusta on supistellu enemmän, mutta...
  13. P

Kesäkuiset 2022

Ihania uutisia täällä, paljon onnea! ❤️
  14. P

Kesäkuiset 2022

Kohtahan ekoja vauvoja voikin tosiaan jo odotella! 😍 Mä oon nyt haaveillu Tulan Free to Growsta, kun niitä moni kehuu ja voisi kantaa pienempääkin tyyppiä ❤ Ne on kankaisia niin kivempi sisälläkin! Ne on kovissa hinnoissa uutena, mutta käytettynä liikkuu paljon! Ja saa varmasti myös eteenpäin...
  15. P

Kesäkuiset 2022

Niinhän se on ja tää on tosi yksilöllistä, kuten raskaus muutenkin. Esim. Joillakin irtoaa limatulppaa tosi varhain eikä sekään välttämättä tarkota synnytystä, kun taas omalla kohdalla joudun olee aika valpas limatulpan irtoomisen jälkeen, kun nyt jo kahdesti on tulleet lapsivedet heti perässä 😬...
  16. P

Kesäkuiset 2022

Täällä on yksi aktiivinen hikkaaja 😄🙈❤️ Esikoinen oli myös, hän hikkaili paljon myös vauvana. Kuopus taas ei musta hikkaillut läheskään yhtä paljon!
  17. P

Kesäkuiset 2022

Mulla taas mahan ”tipahtaminen” on molempien lasten kohdalla tarkottanu lähetyvää synnytystä: muutama päivä mahan tipahtamisesta on limatulppa lähtenyt, vedet alkaneet tihkua ja synnytys käynnistynyt ❤ Mutta tämän kohdalla toivon mukaan näin ei kuitenkaan ole, vaikka lääkärin mukaan vauva oli...
  18. P

Kesäkuiset 2022

PS. Täällä menossa kuolemaväsypäivä 🙈 Hirvee pesänrakennus menossa ja surffaan säilytyslaatikoita 😄
  19. P

Kesäkuiset 2022

Neuvolalääkäri eilen ja siellä se typy majaili pää alaspäin ❤️ Sen kyllä tiesin itsekin, kun tulee kantapäitä puskee niin ahkerasti läpi mahaa tossa kylkiluiden alla 😄 Oli kyllä hyvä, että lääkäri teki sisätutkimuksen, kun mulla on ollu niin paljon kipeitä supistuksia viime aikoina. Paikat oli...
  20. P

Kesäkuiset 2022

Mä oon aatellu et synnytystapa-arviota käytetään yleisesti kuvaamaan sitä neuvolaa, missä lääkäri tsekkaa, missä tarjonnassa vauva on. Jos on polilla seurannassa, sitten on se arvio siellä ja saa painoarviot ym. Meillä ei ainakaan neuvolassa oo ikinä saanu mitään painoarvioita tms esikoisesta 😄...

Yhteistyössä