Hakutulokset

1. Lilje

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Maikkilainen, vuodosta en osaa sanoa, kun oma keskeytys tulossa todennäköisesti vasta seuraavalla viikolla. Mutta tuo ajatus uudesta vauvasta ja sylin tyhjyys, se kuulostaa niin tutulta. :( Kun kyseessä on ensimmäinen raskaus, keskeytyksen matkassa menee myös se ajatus äitiydestä. Äitiys, jonka...
  2. Lilje

Ovatko muut yrittäneet rekisteröityä enkelinkosketus-foorumille? Itse olen rekisteröitynyt jo useita päiviä sitten (viikko?) eikä mitään kuulu. Mahtaakohan olla vielä aktiivinen?
  3. Lilje

Kamala kuulla, Maikkilainen. Voimia. Paljon. Itse sain ajan lapsivesipunktioon varmistamaan nyt sen jo-aika-varman downin. Pahimmalta tuntuu tällä hetkellä odottelu. Sain ajan vasta 1.5 viikon päähän. Riskiluvut tulivat NIPT-papereiden kanssa samassa ja riskiluku olisi näyttänyt näköjään...
  4. Lilje

NIPT-tulokset tulivat ja downia epäillään vahvasti sen perusteella. Kävin lukemassa omakannasta, että NIPT:in herkkyys ja luotettavuus on yli 99 % paikkansapitävä. Minut ohjattiin kuitenkin lapsivesitutkimukseen saamaan "varmistus" asiasta. Kysynpähän vain, että mikä hiton varmistus? Jos he...
  5. Lilje

Heinäkuiset 2018

Aijai nyt alkanu kyllä ihan kunnon jomotuset alamahassa ja osin selässä. Tietty hieman pelottaa, että onkos tämä nyt vakavaa ja eihän kaveri nyt vaan ole tulossa ulos. Pienen googlauksen jälkeen uskallan kuitenkin olla suhteellisen levollisin mielin – ja kuten lääkärikin minulle sanoi...
  6. Lilje

Heinäkuiset 2018

Oli pakko tehdä vielä yksi testi, sillä oireet katosivat täysin. Kyllä se vain vielä vahvempaa plussaa näyttää eli pakko kai se on uskoa, että raskaus etenee! Tänään 5+1!
  7. Lilje

Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

https://linnuntieta.blogspot.fi/ Vasta aloittelin blogia, toistaiseksi olen anonyymina hyvin aikaisen raskauden ja tulevan ammattini vuoksi. :)
  8. Lilje

Koska kerrotte työpaikalla

Mulla on hurja tilanne sen suhteen ja määräaikainen työsuhde tiedossa tammikuusta kesäkuun alkuun. Laskettu aika olisi heinäkuun alussa. Kaiketi ehdin hoitaa ennen synnytystä sovitun työjakson pois alta, mutta enpä osannut odottaa että näin tiukille menisi. :D Aikalailla tasan kuukausi ennen...
  9. Lilje

Heinäkuiset 2018

Tänään vahvistui aiempi haamuviiva – kaiketi nyt se sitten on totta! Laskurin mukaan jo katselin, että laskettu aika osuisi noin 7.7.2018. Vielä ei ole mitään oireita ja tuntuu todella epätodelta. Ensimmäinen lapsi kyseessä!

Yhteistyössä